0

روش اصلاح کردن ابروی نچرال

روش اصلاح کردن ابروی نچرال

روش اصلاح کردن ابروی نچرال

امروز با مورد جدیدی که دغدغه خیلی از خانم ها می باشد و اینکه چگونه ابروی کم پشت رو زیبا کنیم و روش اصلاح کردن ابروی نچرال و طبیعی پیشتان آمده ایم. با بخش زیبایی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراهمان باشید.

روش اصلاح کردن ابروی نچرال

برخی از افراد با ابروهای بسیار سبک، پرهای بوته ای و یا اصلاً وجود ندارند. داشتن موی ابروی ضعیف، اصلاح کردن ابرو در منزل با موچین یا باریک شدن ابروها می تواند فرم ناخوشایند ابرو را برای شما ایجاد کند. صرف نظر از وضعیت ابرو ، می توانید با استفاده از تکنیک ها ، ابزارها و رنگ های خاص ، آنها را به گونه ای تمیز کنید که طبیعی به نظر برسد. اما این تکنیک ها تنها به رفع حوادث ابرو محدود نمی شوند.

اگر شما در حال حاضر شکل ابروی عالی دارید و به دنبال بهبود ظاهر خود هستید ، چند نوع رنگ می تواند چشمان شما را برجسته کند. ابروهای سبک معمولا مستعد ریزش هستند، مخصوصا موقعی که آرایش کامل می کنید. بنابراین می توان آنها را با پررنگ کردن برجسته و زیبا کرد.

به راحتی می توانید با مداد ، پودر یا سایه ابرو برای پر کردن مناطق کم پشت و سبک آن استفاده کنید تا پرپشت دیده شوند.


موارد پیشنهادی

اصلاح ابرو بصورت نچرال و طبیعی

مسواک ابرو

ابتدا ابروها را مسواک بزنید ، قبل از پر کردن ابروها ، از برس ابروی زاویه دار (که به آن برس آستر مورب نیز گفته می شود) استفاده کنید تا ابروها را به سمت بالا مسواک بزنید. اگرچه در درجه اول به عنوان نرم کننده ریمل استفاده می شود ، اما یک قلم مو می تواند در اینجا نیز کار کند.
موی حلزونی آن می تواند ابروها را شکل داده و در پر کننده ابرو مخلوط شود. بعد از اینکه ابروهای خود را پر کردید ، می توانید دوباره آنها را به سمت بالا مسواک بزنید تا رنگ آنها مخلوط شود و با این روش به هر نوع موهای بی قاعده ای شکل دهید.

رنگی انتخاب کنید

اگر موهای تیره دارید ، رنگی انتخاب کنید که یک یا دو سایه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهایتان باشد. از طرف دیگر ، اگر موهای روشن دارید و ابروهایتان را عمیق تر می کنید ، می توانید نیم تا یک سایه تیره انتخاب کنید.

ابزارها و محصولات مناسب را انتخاب کنید

مبتدیان می توانند کیت ابرو را امتحان کنند که معمولا دارای تمام ابزارهایی است که شما برای تعیین ابرو نیاز دارید.

در نظر بگیرید که آیا یک پودر ابرو ، مداد یا ریمل ابرو بهترین گزینه مناسب شما و ابروهای شما است. زمانی که تازه شروع به کار می کنید ، مدتی طول می کشد تا یاد بگیرید کدام ابزارها برای ابروهای شما مناسب ترین است و چه کاری می کند.

نحوه استفاده صحیح از محصول برای بهترین نتیجه:

پودر ابرو

اگر از پودر استفاده می کنید ، یک برس زاویه دار سفت تهیه کنید. موهای سفت و قلم مو برای کنترل هنگام قرار دادن محصول و مشخص کردن فرم ابرو مناسب است. با پیروی از روش رشد موهایتان پودر را به صورت زاویه دار بمالید.

کسانی که مداد انتخاب می کنند می فهمند که برای پر کردن نقاط کم نظیر هستند. جادوی آنها را با کمی نگه داشتن مداد و کشیدن آن در نواحی پراکنده انجام دهید. در اینجا می توانید از یک برس زاویه دار سفت استفاده کنید تا خطوط را در صورت لزوم نرم کنید.

ریمل ابرو

هنگام انتخاب ریمل ابرو ، می توانید ابروهای خاکستری را بپوشانید ، بلافاصله رنگ مو را عمیق کنید و مقداری با قدرت نگه دارید. مانند اینکه ریمل را روی مژه های خود قرار داده اید ، به راحتی به ابروهای خود ضربه بزنید – فقط از قرار دادن چندین کت روی ابروها خودداری کنید.

پودر یا مداد ابرو

اگر از پودر یا مداد استفاده می کنید ، می توانید از موم ابرو استفاده کنید تا از لکه زدن ابروهای شما جلوگیری کند. ریمل ابرو اما به خودی خود خشک خواهد شد. اگر به دلیل استرس ، پیری یا مشکلات تیروئیدی متوجه نازک بودن ابروهای خود هستید ، یک دستگاه احیا کننده ابرو را امتحان کنید که می تواند به رشد کمک کند.

 

محصولات را با دقت انتخاب کنید

از داشتن آینه اطمینان حاصل کنید.

هر کدام از روش ها را انتخاب کنید.

از یک محصول سبک استفاده کنید.

از استفاده بیش از حد از محصول دوری کنید.

روی پوست هم سخت فشار ندهید.

همیشه افزودن رنگ آسانتر از برداشتن آن است. این نوع تنظیم دقیق به شما کمک می کند تا محصول خود را مدیریت کنید تا به طور تصادفی در انجام این کار زیاده روی نکنید.

همانطور که روی ابروهای خود کار می کنید، عقب بایستید و آنها را از دور در آینه به آنها نگاه کنید. این به شما کمک می کند ببینید آیا از نظر بصری متعادل و طبیعی به نظر می رسند.

اگر متوجه شوید رنگی که انتخاب کرده اید خیلی تیره یا اشتباه است ، به نظر می رسد که روی ابروهای جعلی رنگ زده اید. نترسید که از فروشنده خود تستر بخواهید. با نگاهی ساده به لوله یا رنگ چاپ شده روی بسته بندی ، دشوار است که بگویید محصول چگونه به شما و موهای ابرویتان می آید.


بیشتر بخوانید: رفع بوی بد دهان


به ابروهای خود شکل دهید

وقتی نوبت به فرم دادن ابروها برای ظاهری طبیعی (و نه چشمگیر) می رسد ، در نظر بگیرید که چه چیزی بهترین شکل صورت شما را تکمیل می کند. اصلی ترین کاری که می خواهید انجام دهید ایجاد نوعی شکل با استفاده از تکه های کوچک مو مانند است. اطمینان حاصل کنید که قسمت جلوی ابروهای شما مربع نیست و یا خیلی خشن به نظر نمی رسد و همچنین نباید بیش از حد تمدید کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفت =

مشاهده بیشتر