0

بهترین ضد آفتاب های کودک

بهترین ضد آفتاب های کودک

بهترین ضد آفتاب های کودک

همیشه دوست دارید که تعطیلات خود را در روزهای گرم تابستان کنار ساحل با خانواده باشید تا استراحت کرده باشید و انرژی جذب کنید تا بعد از برگشتن به کارهایتان برسید. در اینجا یک نگرانی همراه والدین است که چگونه می توانند از پوست کودک خود در این بین محافظت کنند و بخاطر همین از یک سفر خانوادگی در کنار ساحل شکایت دارید. شما باید ضد آفتاب هایی که مخصوص کودکان است را تهیه کنید و بعد محل زندگی خود را ترک کنید و به مسافرت بروید. در این مطلب می خواهیم از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران، بهترین ضد آفتاب های کودک را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب های کودک

وقتی والدین سه بار بررسی می کنند که ببینند آنها پوشک اضافی شنا برای کودک برداشته اند تا به موقع تعویض کنند، آنها همچنین باید بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که این محصول (پوشک شنا)، پوست را در کیسه های خود بسته بندی کرده است. علاوه بر نگه داشتن کودک در سایه و پوشاندن لباس های محافظ، استفاده از کرم ضد آفتاب کودک یکی از بهترین روش های محافظت از آنها در برابر اشعه های شدید خورشید است.


موارد پیشنهادی


ممکن است تعجب کنید که: بهترین ویژگی هایی که باید در ضد آفتاب کودک به دنبال آن باشید؟

خوب، برای مبتدیان، والدین زیادی محصولی بدون چربی را عاری از پارابن ها، عطرها و سایر مواد شیمیایی سمی ترجیح می دهند. به علاوه، اگر فرزند شما به احتمال زیاد به استخر یا اقیانوس برود، گرفتن چیزی که ضد آب باشد یک امر ضروری است. برای محافظت کامل در برابر آفتاب، شما همچنین می خواهید به دنبال SPF 50+ و فرمول UVA و UVB با طیف گسترده باشید. در اینجا بهترین محصولات ضد آفتاب کودک را مشاهده کنید که تمام موارد فوق و موارد دیگر را ارائه می دهد.
هدف ما در سایت جیران قدرت و الهام بخشیدن به زنان است و ما فقط محصولاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که فکر می کنیم شما به همان اندازه دوست خواهید داشت.

 

1. ضد آفتاب Thinkbaby Safe SPF 50+

با داشتن 80 دقیقه مقاومت در برابر آب، این ضد آفتاب کودک با SPF 50+ برای کودکانی که دوست دارند در اقیانوس یا استخر بازی کنند بسیار مؤثر است. گذشته از ترکیبات بی رحمانه و رفیق بودن، این محصول بدون بو و گریس کرم های ضد آفتاب سنتی به راحتی جذب می شود. با دانستن اینکه این یک جایگزین بی خطر برای محافظت در برابر آفتاب است، در مورد کوچک کردن این موضوع در کودک خود احساس خوبی خواهید کرد.

2. ضد آفتاب Baby Bum SPF 50

دیگر لازم نیست نگران ریختن لوسیون ضد آفتاب مرطوب کننده در کیف خود باشید زیرا به راحتی در اندازه مسافرت است. این محصول با داشتن ترکیبات پوست طبیعی و نرم و گیاهی مانند شیر و کره نارگیل، پوستهای خشک و حساس را تغذیه می کند. بعلاوه، توسط متخصصین پوست و متخصص کودکان، آزمایش، بررسی و تأیید شده است و این یک انتخاب عالی برای نوزادان مستعد ابتلا به اگزما و سایر تحریکات پوستی است.

 

3. لوسیون ضد آفتاب Babyganics 50 SPF

این لوسیون با SPF نه تنها بدون ماده شیمیایی است بلکه با استفاده از ترکیب روغن بی نظیر روغن بذر ساخته می شود که شامل گوجه فرنگی، آفتابگردان، زغال اخته، زیره سیاه و روغن دانه تمشک است. فرمول غیر تحریک کننده به اندازه کافی ملایم است که در هر نقطه از سر تا انگشت پا استفاده می شود و دارای کاربردی صاف است و باعث می شود که این ماده برای مادر و نوزاد خوشحال کننده و رضایت بخش باشد.

 

4. لوسیون ضد آفتاب طلای استرالیا برای کودک

شناخته شده استرالیا دارای پرتوهای شدید خورشید است که ساکنان را مجبور به پوشیدن روزانه ضد آفتاب می کنند. والدینی که این لوسیون ضد آفتاب را بر روی نوزاد خود می زنند، می توانند از یک فرمول عاری از روغن، تا 80 دقیقه مقاومت در برابر آب و عصاره اقاقیا بومی استرالیا برای فواید آنتی اکسیدانی انتظار داشته باشند.


بیشتر بخوانید: 


5. ضد آفتاب La Roche-Posay Anthelios Dermo Kids

شاید از محصولات زیبایی این برند برای خودتان شنیده باشید، اما شاید تعجب کنید که می شنوید که آنها محصول ضد آفتاب کودکان را برای پوست های حساس استفاده می کنند. ساخته شده با ویتامین E آرامش بخش، این لوسیون مرطوب کننده عاری از اکسی بنزون (یک ماده شیمیایی بسیار مورد استفاده در ضد آفتاب است که با اثرات احتمالی بهداشتی و محیطی در ارتباط است) و همچنین پارابن، الکل و رایحه.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مشاهده بیشتر