0

گلایه رضا رویگری از شرایط سخت زندگی

گلایه رضا رویگری از شرایط سخت زندگی

گلایه رضا رویگری از شرایط سخت زندگی

کرونا تشریف بیاورد منزل ما زیاد هم از کرونا نمی ترسیم. ۵۰۰ میلیون طلب دارم و نمیتوانم بگیرم بعد از مختارنامه ۴ سال ممنوع الکار شدم. گلایه رضا رویگری از شرایط سخت زندگی را از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

گلایه رضا رویگری از شرایط سخت زندگی

رضا رویگری با لحنی آمیخته به طنز اما تلخ درباره اوضاع این روزهایش می گوید: من بعضی وقت ها از کرونا خواهش می کنم تشریف بیاورند منزل ما … واقعاً خسته شدم، زیاد هم از کرونا نمی ترسم. ما زندگی نمی کنیم. یک هنرمند به چه چیزی زنده است؟ به این که کار بکند و از کاری که می کند لذت ببرد.

این بازیگر با گله مندی از پرداخت نشدن دستمزدهایش گفت: نمی شود که بازیگر و عوامل کار کنند و مزایای مالی اش به شخص دیگری برسد. بازیگر هم در همین جامعه زندگی می کند. من الان ماهی پنج میلیون و سیصد هزار تومان اجاره می دهم چطور باید این مبلغ را پرداخت کنم؟ طلب هایم را نمی توانم بگیرم.
این بازیگر با یادآوری اینکه چند سالی می شود که بیمار است و هر نقشی را نمی تواند بپذیرد، اظهار کرد: نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از این و آن و از کارهای تلویزیونی و سینمایی طلب دارم که نمی توانم بگیرم. کار کرده ام و پولم را نداده اند. درست نیست من با این شرایط بروم کار کنم و پولم را هم ندهند.
رویگری درباره شرایط حال حاضر و حال و هوای این روزهایش توضیح داد: آجرهای دیوار رو به رویم را می شمارم تا ببینم کم نشده باشد. من بعد از «مختارنامه» از طرف دوستان تلویزیونی چهار سال ممنوع الکار شدم. علتش را نپرسیدم چون خودم هم نمی دانم. شش – هفت سال هم می شود که بیمار هستم برای همین چند سالی می شود که کار درست و حسابی نکرده ام. کاری که به دل خودم بچسبد نکردم. گاهی کارهایی پیشنهاد می شود اما مثل هنرور با ما برخورد می کنند. من پنجاه و هفت سال کار نکردم که روزی چندر غاز دستمزد بگیرم. نمی شود که بازیگر و عوامل کار کنند و مزایای مالی اش به شخص دیگری برسد. بازیگر هم در همین جامعه زندگی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

مشاهده بیشتر