0

مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای

مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای

مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای

با مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای از بخش اخبار هنرمندان مجله اینترنتی جیران همراه باشید.

مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای

بیوگرافی کوتاه caglar Ertugrul 

چاعلار ارتورول فرزند دوم خانواده است. خواهرش پینار ارتورول، کارگردان است. مادرش دندانپزشک و پدرش مهندس زمین‌شناسی است. چاغلار ارطغرل در سال ۲۰۰۵ از دبیرستان بورنوا و در سال ۲۰۱۱ از دانشگاه کوچ (Koç) در رشتهٔ مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل شد. او از ۸ سالگی بسکتبال بازی می‌کند. وی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط است.

وی با بازی در سریال فضیلت خانم و دخترانش به محبوبیت چشم‌گیری دست یافت و پا به عرصهٔ شهرت و محبوبیت گذاشت.

زندگی کاری

چاعلار ارطغرل بخاطر علاقه زیاد به بازیگری در دوران دانشگاه به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت می‌کرد. بعد از تمام شدن درسش در کلاس بازیگری ثبت نام کرد. وی در فیس بوک با آلپر چاعلار که کارگردان است آشنا شد و توسط او در سال ۲۰۱۲ فیلم سینمایی کوه را بازی کرد. هنگامی که او مشغول فیلم‌برداری فیلم سینمایی کوه بود در تست بازیگری سریال به خاطر من ناراحت نباش شرکت کرد و برای بازی در آن انتخاب شد. در سال ۲۰۱۶ پس از بازی در فیلم سینمایی کوه ۲ به شهرت جهانی دست پیدا کرد. چاعلار در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با بازی چشم انگیز و تحسین برانگیزش در سریال فضیلت خانم و دخترانش محبوبیت زیادی پیدا کرد. او در این سریال نقش فرزند دوم خانوادهٔ اگمن‌ها که شخصی کاری و جدی بود و دچار عشقی سخت و نفس گیر شده بود را بازی می‌کرد. وی بخاطر بازی در این نقش جایزهٔ بهترین بازیگر مرد ترکیه را دریافت کرد و یک سال پیاپی پربحث‌ترین بازیگر ترکیه بود و نگاه‌های زیادی را متوجه خودش کرد به طوری که بلافاصله بعد از آن پیشنهاد سه فیلم سینمایی جدید به او داده شد. پس از اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی کنارم بمون، وی هم‌اکنون در حال ضبط فیلم سینمایی بوی دخترم رو میدی برای فستیوال است.او هم اکنون در حال ضبط سریال جدید عشق تجملاتی است که در کانال د ترکیه پخش می شود.

مصاحبه جدید caglar Ertugrul بازیگر ترکیه ای

caglar Ertugrul در مصاحبه اش گفت:” عکس با دوست دخترم به اشتراک نمی ذارم چون به چشم زخم اعتقاد دارم. نه تنها با دوست دخترم، با خانواده ام هم خیلی عکس به اشتراک نمیذارم. خوشم نمیاد. یکمی هم به چشم زخم اعتقاد دارم. به اینستاگرام از جنبه ی کاری بهش نگاه می کنم. اگربه من باشه، میبندمش، مکان و مسیر ارتباطی نیست که بهش نیاز داشته باشم. اما اونجا (اینستاگرام) یکم پلتفرم ویترینی ما هستش.”


بیشتر بخوانید:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =

مشاهده بیشتر