0

فوت همسر اوزگو نامال

فوت همسر اوزگو نامال

ozgu Namal چهار سال پیش بازیگری را رها کرد و با Ahmet Serdar Oral تشکیل زندگی داده و به یه روستا نقل مکان کرده بود. با خبر فوت همسر اوزگو نامال از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

فوت همسر اوزگو نامال

 

اوزگو نامال چهار سال پیش بازیگری را رها کرد و با Ahmet Serdar Oral تشکیل زندگی داده و به یه روستا نقل مکان کرده بود. به خاطر تحصیل فرزندانش به استانبول اسباب کشی کرده بود، شب گذشته Oral به خاطر سکته قلبی درگذشت و امروز به خاک سپرده شد. ozgu که تاج گلی با نوشته ی “همسر عزیزم و پدرمون “سر مزار همسرش گذاشته بود اما خودش نتوانسته بود در مراسم حضور داشته باشه و در خانه کنار فرزندانش بود.

فوت همسر اوزگو نامال

اوزگو نامال (به ترکی استانبولی: Özgü Namal) متولد 28 دسامبر سال 1978 در استانبول، بازیگر ترکیه‌ای است. او با بازی در نقش گلی در سریال تلویزیونی Hanımın Çiftliği تبدیل به یکی از مشهورترین بازیگران زن ترکیه شد. این سریال توانست در سایه نقش آفرینی او به یکی از پربازدیدترین سریال‌های ترکیه تبدیل شود. در سال 2013 پدرش را از دست داد. فرزند او که نفس نام دارد با ۳.۵ کیلو وزن و ۵۲ سانتی متر قد به دنیا آمد.

فوت همسر اوزگو نامال

اوزگو نامال بازیگری را در سنین کودکی و از تئاتر Masal Gerçek شروع کرد. او تحصیل کرده رشته تئاتر در دانشگاه دولتی استانبول است. در سال ۲۰۱۳ با بازی در نقش نارین در سریال مرحمت توانست بار دیگر بدرخشد. این سریال باپبه خاطر نقش آفرینی او در کنار بازیگرانی چون بورچین ترزی اوغلو و ابراهیم چلیکول توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.


بیشتر بخوانید: رنگ شتری با چه رنگ هایی ست میشود


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

مشاهده بیشتر