0

بوتاکس ایده آل من است

بوتاکس ایده آل من است

بوتاکس ایده آل من است

سوسن پرور بازیگر فیلم «بوتاکس» : در ابتدا که فیلمنامه را خواندم، تصور کردم کارگردان نقش دیگری را برایم در نظر گرفته که بار کمیک بیشتری داشت و نام شخصیت را اشتباه به من گفته اند. از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه ما باشید تا بخوانید که سوسن پرور گفته است فیلم بوتاکس ایده آل من است.

بوتاکس ایده آل من است

سوسن پرور بازیگر فیلم «بوتاکس» : در ابتدا که فیلمنامه را خواندم، تصور کردم کارگردان نقش دیگری را برایم در نظر گرفته که بار کمیک بیشتری داشت و نام شخصیت را اشتباه به من گفته اند ولی بعدا متوجه شدم واقعا مرا برای نقش اول فیلم در نظر گرفته اند، تعجب کردم. به این دلیل که ریسک بسیار بالایی داشت، چون مردم بسیار سخت چهره ای که در کمدی شناخته شده است را در کار جدی می پذیرند.


موارد پیشنهادی


بوتاکس ایده آل من است

برایم جذاب بود که بدانم کاوه مظاهری چه چیزی در من دیده است که مرا برای این نقش انتخاب کرده است و چنین مسئولیت بزرگی را به من داده است. این نکته ای است که هنوز هم از او درباره اش سؤال می پرسم ولی جوابش مرا قانع نمی کند. این شخصیت کارگردان بود که باعث شد دلم بخواهد در فیلم «بوتاکس» بازی کنم.

روزهایی که در این فیلم به اجرای نقش پرداختم از عمر من حساب نمی شود. چون برای من پر از ایده آل در بازیگری بود. هر بازیگری رؤیایی دارد، ایده آلی دارد و این رؤیا و ایده آل برای من در «بوتاکس» اتفاق افتاد. من لذت اصلی ام را در زمان فیلم برداری برده ام.

بوتاکس ایده آل من است
اصلا برایم مهم نیست که بگویند سوسن پرور خودش زشت است یا در این نقش زشت شده است. به این دلیل که ما قیافه خودمان را انتخاب نمی کنیم. هرکدام با قیافه ای به دنیا می آییم، بنابراین خوشگلی یا زشتی امتیازی به من نمی دهد. آنچه به من امتیاز می دهد کیفیت بازیگری من است. چون آن را کسب کرده ام. حتی به نظر من زشت شدن برای یک نقش بسیار شیرین است، من چنین تجربه ای را در سریال «بزنگاه» داشتم. مهم این است که یک بازیگر بتواند نقش های متفاوتی بازی کند.بوتاکس ایده آل من است
• «بوتاکس» فیلمی است که من عاشقانه دوستش دارم و در آن عاشقانه بازی کردم. چون بعد از سالها، من در این فیلم حسی بازی کردم. سالها بود که مخصوصا در تصویر فقط تکنیکی بازی می کردم و همیشه می دانستم که از من چه بازی می خواهند. نقش اکرم برایم متفاوت بود و من از اجرا کردن آن ترس داشتم. تنها آرزویی که برای این فیلم دارم این است که امیدوارم بدرخشد.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =

مشاهده بیشتر