0

مخالفت مادر بزرگ مایک تیندال با زارا فیلیپس

مخالفت مادر بزرگ مایک تیندال با زارا فیلیپس

مخالفت مادر بزرگ مایک تیندال با زارا فیلیپس

این ستاره راگبی 41 ساله در سال 2003 با اسب سوار 39 ساله که دختر شاهزاده خانم آن و همسر سابقش کاپیتان مارک فیلیپس است ملاقات کرد و گرچه آنها در سال 2011 ازدواج کردند، اما بستگان مسن این ورزشکار بودند، نگران این بود که ازدواج آنها به دلیل پیشینه فروتنانه مایک از بین برود. مخالفت مادر بزرگ مایک تیندال با زارا فیلیپس را از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

مخالفت مادر بزرگ مایک تیندال با زارا فیلیپس

پدر مایک، فیلیپ تیندال گفت: “او در سال 2000 بازی را برای انگلیس شروع کرد و خیلی طول نکشید که با زارا ملاقات کرد و به آنجا رفت.

فیلیپ و همسرش لیندا، خانواده زارا را بسیار استقبال کردند و آنها در روزهای بازی مایلی زمان زیادی را در کنار هم گذراندند.

وی افزود: اما از همان ابتدا تمام خانواده فقط دوست داشتنی بودند.

ما جمعه شب می رفتیم تا مسابقه را تماشا کنیم و جلوی آن را بگیریم. بعضی اوقات قبل از رفتن به خانه برای ناهار با مادر زارا بیرون می رفتیم.

“[شاهزاده] هری غالباً در حال تماشای راگبی بود، بنابراین، به آرامی و بی سر و صدا، ما باید همه آنها را ملاقات کنیم و اینگونه بود که برای چند سال ادامه یافت.”

فیلیپ فکر می کند مایک و زارا که دختران میا ، شش ساله و لنا دو فرزند مشترک دارند “تیم خارق العاده ای” هستند و همه آنها سپاسگزار هستند که می توانند زندگی عادی را پشت سر بگذارند زیرا پدر و مادر المپیک تصمیم گرفتند عنوان سلطنتی به او ندهند.

وی به مجله ساندی تایمز گفت: “مادر لیندا قبل از اینکه او بتواند زارا را ملاقات کند درگذشت، اما من می دانم که او به همان اندازه که ما دوست داشتیم او را دوست داشتیم زیرا او و مایک برای یکدیگر عالی هستند.

“زارا همیشه می گوید که بسیار خوشحال است که به او داده نمی شود زیرا آنها توانسته اند زندگی خود را زندگی کنند.

“آنها دوستان بسیار خوبی دارند. افرادی که می توانند از آنها اطمینان داشته باشند. دوستان مایک نیز دوستان زارا هستند. آنها افرادی هستند که به آنها اعتماد دارند و کاملاً به آنها اعتماد دارند.”

بیوگرافی زارا تیندال

نام کامل او زارا آن الیزابت تیندال (نی فیلیپس) می باشد و پدر او مارک فیلیپس و مادر او پرنسس آن یا پرنسس رویال نام دارند. زارا تیندال متولد ۱۵ می ۱۹۸۱ در بیمارستان سنت مری، پدینگتون لندن می باشد. در حال حاضر او با مایک تیندال ازدواج کرده است و فرزندان آنها میا گریس، لنا الیزابت، لوکاس نام دارند.

زارا فیلیپس دختر پرنسس آن و همسر اولش مارک فیلیپس است. او در ۱۵ مه ۱۹۸۱ متولد شد و بزرگترین نوه ملکه الیزابت و شاهزاده فیلیپ است. او دارای عنوان سلطنتی نیست و از او به عنوان اعلیحضرت سلطنتی یاد نمی شود. او در Beaudersert Preparatory، Port Regis و مانند سایر اعضای خانواده سلطنتی در مدرسه Gordonstoun در اسکاتلند تحصیل کرد و سپس به دانشگاه Exeter رفت و در آنجا به عنوان فیزیوتراپ اسب سوار شد.

زارا مانند هر دو والدینش یک اسب سوار کارآمد و قهرمان مسابقات است. او در مسابقات انفرادی و تیمی در مسابقات قهرمانی رویدادهای اروپا ۲۰۰۵، طلای انفرادی در بازی‌های جهانی سوارکاری ۲۰۰۶ و طلای تیمی در مسابقات قهرمانی رویدادهای اروپا در سال ۲۰۰۷ موفق شد. او در سال ۲۰۰۶ به عنوان شخصیت ورزشی سال بی‌بی‌سی انتخاب شد و به خاطر خدماتش به ورزش سوارکاری به عضو امپراتوری بریتانیا (MBE) اعطا شد. او وظایفی را از طرف خانواده سلطنتی انجام می دهد و در رویدادهای مختلفی برای موسسات خیریه سوارکاری و کودکان از جمله Cauldwell Charitable Trust و بیمارستان کودکان خیابان بزرگ Ormond شرکت می کند.

دوست پسر او شامل جوکی نشنال هانت ریچارد جانسون بود که ۴ سال با او زندگی کرد و مایک تیندال بازیکن راگبی که یکی از اعضای تیم برنده راگبی جام جهانی انگلستان بود. آنها در سیدنی، استرالیا، در طول جام جهانی راگبی ۲۰۰۳ پس از معرفی توسط شاهزاده هری، پسر عموی زارا، با یکدیگر آشنا شدند.

اولین فرزند آنها میا گریس تیندال در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۴ در بیمارستان سلطنتی گلوسسترشایر و دختر دوم آنها لنا الیزابت تیندال در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۸ به دنیا آمد. مانند مادرشان زارا، نه میا و نه لنا القاب سلطنتی ندارند و به سادگی به عنوان خانم تیندال شناخته می شوند. پسر آنها لوکاس فیلیپ تیندال در ۲۱ مارس ۲۰۲۱ به دنیا آمد.

موارد پیشنهادی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

مشاهده بیشتر