0

عکس بارداری بازیگر سریال دکتر معجزه گر

عکس بارداری اوزگه اوزدر

عکس بارداری بازیگر سریال دکتر معجزه گر

خبر انرژی بخش انتظار زیبا و عکس بارداری بازیگر سریال دکتر معجزه گر، اوزگه اوزدر را از بخش اخبار هنرمندان همراه سایت تفریحی و سرگرمی جیران باشید.

بازیگر ترکیه ای  ozge ozder که برای مادر شدن، روزشماری میکند، پستی به اشتراک گذاشت و

نوشت: “شمارش معکوس شروع شد…

منتظر تو هستیم، دختر خوشگلم”

بارداری بازیگر ترک

الیف اوزگه اوزدر متولد ۱۹۷۸ در آنکارا ترکیه است. وی تنها فرزند خانواده است و از دانشکده تئاتر هنرستان دولتی آنکارا فارغ التحصیل شده است.

ایشان، بازیگری را از سال ۱۹۹۶ با سریال Ferhunde Hanimlar آغاز کرد. همچنین متاهل است و تا به امروز دوبار ازدواج کرده است.


موارد پیشنهادی


مادر شدن بازیگر ترک
الیف اوزگه اوزدر در سال 1978 در آنکارا متولد شد. خانواده مادری وی نژاد چرکسی هستند.  وی “Bana Göz Kulak Ol” را با Aslı Tandoğan تاسیس کرد.

وی تحصیلات متوسطه و دبیرستان خود را در کالج خصوصی یوکسلیش آنکارا به پایان رساند. در آن سال ها بود که برای اولین بار به تئاتر علاقه مند شد.

در سال 1996 ، وی در امتحانات هنرستان قبول شد و در دانشگاه بیلکنت ثبت نام کرد و سپس تحصیلات خود را در هنرستان دولتی دانشگاه Hacettepe ادامه داد.

در سال 2000، وی در رشته تئاتر از هنرستان دولتی آنکارا فارغ التحصیل شد و حرفه حرفه ای خود را با عضویت در تئاتر BKM آغاز کرد. در سال 2001، او کار خود را بر روی صحنه ادامه داد.

بین سالهای 2004 و 2006 ، او به طور منظم در برنامه تلویزیونی Haziran Gecesi از کانال D حضور داشت و طرفداران و منتقدان از او در نقش شخصیت Lale تعریف کردند. دستیابی به موفقیت او با Dudaktan Kalbe از شو تی وی بود که در آن نقش پرنسس کاویدان را داشت.

اوزگه اوزدر

او با وجود موفقیت در حرفه تلویزیون و سینما، کار خود را در صحنه ادامه داد و در سال 2005 به تئاترهای شهر استانبول پیوست. برای بازی در سه خواهر در نقش ناتاشا ، جوایز تئاتر Bedia Muvahhit ، Afife Jale و Sadri Alışık به او اهدا شد. وی برای بازی در نقش لنا در فیلم های لئونس و لنا نامزد دریافت جایزه Afife Jale شد.

او سپس در سال 2011 در فیلم Emel Umutsuz Ev Kadınları در فاکس به عنوان Emel انتخاب شد، نقشی که او تا سال 2014 بازی کرد. او سپس در سریال Kehribar در نقش Adile Yarımcalı ظاهر شد. پس از آن ، او به مدت 2 سال در سریال Umuda Kelepçe Vurulmaz در نقش Perihan بازی کرد.

او بین سال های 2019 و 2020 نقش اصلی را در فیلم Mucize Doktor داشت ، اقتباسی از مجموعه تلویزیونی کره ای دکتر خوب.


بیشتر بخوانید: نکات مهم استایل بارداری


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =

مشاهده بیشتر