0

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

سگ ها بهترین دوست انسان هستند اگر قصد خرید یک سگ را دارید، سعی کنید کمی تحقیق کنید. خواهید فهمید که نژادهای سگ زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما برخی از آنها گرانتر از سایرین هستند. نه تنها از نظر قیمت خرید بلکه هزینه های نظافت و پزشکی را نیز در بر می گیرد. گرانترین نژاد های سگ در دنیا را از بخش حیوانات سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

در این لیست، ما 10 تا از گرانترین نژادهای سگ جهان را که می توانید خریداری کنید، جمع آوری کردیم. ما حتی برچسب قیمت سگ، هزینه نظافت و متوسط هزینه های مراقبت های بهداشتی را نیز درج خواهیم کرد.

1. کری آبی تریر

گرانترین نژاد های سگ در دنیا
با قیمت خرید 600 دلار، این سگ ممکن است ارزان باشد. با این حال، به دلیل نگرانی های زیادی که در زمینه بهداشت وجود دارد، هزینه های مراقبت های بهداشتی می تواند به 7000 دلار برسد. اگر از آنها مراقبت شود، آنها می توانند تا 15 سال زندگی کنند.

2. دن عالی

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

نژاد Great Dane سگ بزرگی است که میانگین قیمت آن 800 دلار است. اگرچه نظافت آنها آسان است، اما نگرانی های زیادی در مورد سلامتی مانند کاردیومیوپاتی دارند. این نژاد 7 تا 10 سال امید به زندگی دارد. پیش بینی می شود میانگین هزینه های مراقبت های بهداشتی در حدود 7،100 دلار باشد.

3. سگ کوه برنزی

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

قیمت خرید یکی از این سگهای بزرگ 120 پوندی حدود 800 دلار است. این نژاد دارای نگرانی های بسیاری در زمینه سلامتی مانند آرنج و دیسپلازی باسن است که هزینه ای در حدود 6500 دلار برای شما خواهد داشت.

4. چوپان آلمانی

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

قیمت خرید آنها برای 800 دلار است. اگرچه آنها می توانند تا 13 سال زندگی کنند، اما مراقبت های بهداشتی آنها تا 20.500 دلار هزینه دارد. آنچه باعث می شود مراقبت های بهداشتی آنها بسیار گران تمام شود، درمان شرایط بهداشتی رایج مانند دیسپلازی باسن و فیستول های دورانی است.

5- چوو چو

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

Chow Chow دارای بدنهای بزرگ و کتهای ضخیم است و باعث می شود آنها مانند شیرها با شکوه به نظر برسند. قیمت خرید یک نفر در حدود 900 دلار است، هزینه نظافت به طور متوسط 90 دلار است و هزینه های مراقبت های بهداشتی می تواند 11000 دلار افزایش یابد.

6. گلدن رتیور

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

Golden Retriever، معروف به سگ خانوادگی، می تواند تا 1000 دلار هزینه داشته باشد. هر بازدید از نظافت ممکن است به دلیل کتهای طلایی با شکوه خود، حدود 56 دلار قیمت داشته باشد. در مورد هزینه های پزشکی آنها ، Golden Retrievers بسیاری از شرایط بهداشتی و درمانی شناخته شده را دارند که هزینه شما به اندازه 17.500 دلار است.

7. تریر لاک لند

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

Lakeland Terrier یک نژاد نگهداری بالا است. هزینه های بهداشتی می تواند تا 1000 دلار هزینه داشته باشد، هر بازدید از نظافت می تواند به طور متوسط 65 دلار هزینه داشته باشد و قیمت خرید به تنهایی 1200 دلار است. این ممکن است در مقایسه با سایر نژادها خیلی گران به نظر نرسد، اما یک لاک لند لندیر نیاز به نظافت هفتگی دارد.

8. ساموئید

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

نژاد Samoyed نژاد نادر با قیمت خرید 1200 دلار است. آنها با کتهای سفید و کرکی خود قابل تشخیص هستند. آنها میانگین زندگی در حدود 12 تا 14 سال دارند. آنها همچنین مستعد بسیاری از مشکلات بهداشتی مانند دیستروفی قرنیه و شرایط ایمنی خودکار هستند و باعث می شود هزینه مراقبت های بهداشتی تا 4800 دلار هزینه داشته باشد.

9. روتوییلر

گرانترین نژاد های سگ در دنیا

Rottweiler سگ بزرگی است با قیمتی در حدود 1200 دلار و امید به زندگی از 8 تا 10 سال. هزینه نظافت این نژاد در هر بازدید 36 دلار است. هزینه مراقبت های بهداشتی برای سگ های این نژاد معروف به ویژگی های شدید و خطرناک آنها ، حدود 7.800 دلار است.

10. آلاسکا مالاموت

گرانترین نژاد های سگ در دنیا
این نژاد گرگ مانند می تواند در حدود 1200 دلار با هزینه های مراقبت های بهداشتی به میزان 7.700 دلار هزینه کند. آنها در معرض خطر ابتلا به دیابت به معنای داروهای روزانه هستند. این نژاد نیاز به نظافت مکرر دارد که هزینه ویزیت 85 دلار است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

مشاهده بیشتر