0

چند ویژگی آرایشگاه های با کلاس

چند ویژگی آرایشگاه های با کلاس

چند ویژگی آرایشگاه های با کلاس

این روزها خدمات آرایشگری متنوع و گسترده ای در آرایشگاه ها ارائه می شود. که هر کدام به رشته ها و تخصص های بسیاری تقسیم بندی می شوند. همه افراد سالی چند بار به آرایشگاه مراجعه می‌کنند و پول زیادی برای خدماتی که دریافت می کنند می‌پردازند. بنابراین برای آن ها مهم است آرایشگاهی را انتخاب کنند که بتواند با توجه به دستمزد دریافتی،‌ خدمات قابل قبولی را به مشتری ارائه دهد. وب سایت بر و رو مرجع معرفی خدمات آرایشی و آرایشگاه های با کلاس به شما کمک می‌کند تا آرایشگاهی را انتخاب کنید که بتواند رضایت شما عزیزان را جلب نماید. در این پست از مجله اینترنتی جیران قصد داریم به بررسی چند ویژگی آرایشگاه های با کلاس بپردازیم.

اما آیا می دانید برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب باید به چه ویژگی هایی دقت کنید؟ اگر در این مورد مردد هستید و نمی دانید که دقیقا چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید

چند ویژگی آرایشگاه های با کلاس

یک سالن آرایشی با کلاس باید از چند جهت مورد بررسی قرار بگیرد. عدم رعایت هرکدام از این موارد توسط مسئول سالن می‌تواند امتیاز منفی برای آن آرایشگاه محسوب شود و عدم رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. مهم ترین این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • موقعیت و ویژگی های مکانی
  • بهداشت فردی و محیط
  • قیمت و دستمزد مناسب
  • کیفیت بالای تجهیزات
  • زمان بندی مناسب

۱. موقعیت مکانی آرایشگاه

موقعیت مکانی از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد. موقعیت محلی و ویژگی های داخل ساختمان. از نظر موقعیت محلی باید بگوییم که سالن آرایشی باید در نقاطی از شهر واقع شود که به راحتی قابل دسترس باشد و مشتری در هر ساعتی بتواند به راحتی به آن محل رفت و آمد کند. از نظر ویژگی های داخل ساختمان هم باید به اندازه سالن، جدا بودن قسمت های مختلف مانند سالن ناخن، اپیلاسیون و …، داشتن تهویه مناسب، نور کافی و … دقت کنید. زیرا تمام این مسائل به راحتی شما در سالن مربوط می شود و مناسب نبودن هر یک از آن ها می تواند دقایق یا ساعات حضور شما در آرایشگاه را غیرقابل تحمل کند.

۲. بهداشت فردی و محیط آرایشگاه

اولین نکته ای که در انتخاب یک آرایشگاه با کلاس و خوب باید به آن توجه داشت، رعایت بهداشت و نظافت فردی و محیط است. بهداشت مستقیما با سلامت شما در ارتباط است. بنابراین هنگام انتخاب آرایشگاه حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. رعایت بهداشت در یک سالن آرایشی تنها به پاکیزگی ظاهری محدود نمی شود، بلکه باید تمام ابزار و وسایل، به ویژه ابزار مانیکور کاملا استریل و تمیز باشد، از یک تیغ برای چند نفر استفاده نشود، و همچنین خود پرسنل نیز کاملا بهداشت فردی را رعایت کنند.

در غیر این صورت احتمال انتقال آلودگی بسیار بالا خواهد بود و ممکن است به بیماری های عفونی و قارچی مربوط به پوست، ناخن، و مو مبتلا شوید.

۳. قیمت و دستمزد مناسب آرایشگاه

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید چه مبلغی برای دستمزد آرایشگر منصفانه است، باید چند مورد را در نظر بگیرید. اولین مورد، موقعیت جغرافیایی آرایشگاه است. هزینه دستمزد آرایشگر باید با وضعیت درآمد مردم آن منطقه مطابقت داشته باشد. دومین مورد، تجهیزات و ابزار و وسایلی است که برای شما استفاده می کند. اگر کیفیت تجهیزات و مواد مصرفی در یک آرایشگاه پایین باشد، اما مبلغی که به عنوان دستمزد از شما درخواست می کند بالا باشد، آن آرایشگاه برای شما مناسب نیست و بهتر است به دنبال گزینه های بهتری باشید.

۴. کیفیت بالای تجهیزات آرایشگاه

تجهیزات آرایشگاه شامل مبلمان، ابزار آرایشی و حتی مواد مصرفی است. ممکن است برای بعضی از افراد، مبلمان و تجهیزاتی که مربوط به دکوراسیون آرایشگاه می شود مهم نباشد. اما ابزار و مواد مورد استفاده برای مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا تاثیر مستقیم بر نتیجه کار آرایشگر دارد.  به همین دلیل در کلاس های آموزشی مانند دوره آموزش میکرونیدلینگ به هنرجویان آموزش داده می شود که از چه ابزاری استفاده کنند که بهترین نتیجه را داشته باشد.

 وب سایت بر و رو

۵. زمان بندی مناسب آرایشگاه

وقت طلاست. مطمئنا شما هم دوست ندارید که وقتتان در آرایشگاه هدر برود. به همین دلیل یکی دیگر از ویژگی هایی که باید مد نظر قرار دهید، زمان بندی مناسب آرایشگر است. بسیار مهم است که آرایشگر بتواند طبق وقت تعیین شده کار مشتری قبلی را به اتمام برساند و کار شما را شروع کند. در غیر این صورت سالن دچار بی نظمی شده و زمان با ارزش شما گرفته خواهد شد.

پس پیش از انتخاب سالن زیبایی با کلاس به بررورو مرجع معرفی خدمات آرایشی و آرایشگاه ها سری بزنید تا ضمن اینکه انتخاب آگاهانه ای خواهید داشت در زمینه خدمات آرایشی و پیرایشی که قرار است انجام دهید سرمایه گذاری خواهید کرد.چون با انتخاب آرایشگاه خوب در واقع نسبت به هزینه ای که پرداخت خواهید کرد نیز احساس رضایت خواهید کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

مشاهده بیشتر