0

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی

آغاز سال نو میلادی بهانه ای شد تا عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی را از بخش بازیگران سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه شما باشیم.

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی

فحریه اوجن

در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر و مدل بوراک اوزچویت در استانبول ازدواج کرد. فرزندش به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد. در سال ۲۰۱۷ او رتبه نهم در فهرست “۳۰ زن زیبا در جهان” را به خود اختصاص داد که در آن افرادی مانند جیجی حدید، اما واتسون، آدریانا لیما، هیلاری کلینتون و آنجلینا جولی نیز حضور داشتند.


موارد پیشنهادی


عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی - بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت

او در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه (Best Model Of Turkey) به عنوان مدلی که امید بخش آینده‌ای درخشان است، انتخاب شد. سپس کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی آغاز کرد و در این راه قدم نهاد. بوراک همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این مسابقه شرکت کرده و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی - فحریه اوجن

او پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فخریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

عکس خانوادگی فحریه در سال نو میلادی

وی پس از چکاوک باری دیگر به همراه فحریه در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» همبازی شد و پس از آن در سریال پربینندهٔ عشق سیاه به ایفای نقش پرداخت. همچنین پس از فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» که نخستین تجربهٔ تهیه‌کنندگی او نیز به‌شمار می‌رود، در فیلم سینمایی «برادر من» به همراه مراد بز و آصلی انور ایفای نقش کرد.


بیشتر بخوانید: راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

مشاهده بیشتر