0

استایل های شقایق فراهانی

استایل های شقایق فراهانی

استایل های شقایق فراهانی

نگاهی به استایل های شقایق فراهانی به بهانه تولد 47 سالگی اش بیندازیم. این بخش جذاب را با بخش بازیگران سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

استایل های شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است.

استایل های شقایق فراهانی


موارد پیشنهادی


استایل های شقایق فراهانی

وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند.

استایل های شقایق فراهانی

او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود. شقایق فراهانی چندین سال قبل ازدواج کرده بود اما این ازدواج او منجر به جدایی و طلاق از همسر سابقش گردید . او یک پسر به نام سام از این ازدواج دارد که با خودش زندگی میکند.

استایل های شقایق فراهانی

او درباره رابطه خودش و پسرش گفته است:

ما در زندگی هم روزهای سخت را تجربه می کنیم و هم روزهای خوب و شیرین و این خوشبختی ماست که زندگی مان یکنواخت نیست و فراز و نشیب دارد. وقتی اتفاق بدی پیش می آید احساس می کنیم غم دنیا در دل ما می نشیند.

استایل های شقایق فراهانی

این را من از روی تجربه شخصی می گویم. رابطه من و پسرم به گونه ای است که با اینکه فرزند طلاق بوده سعی کرده ام کمترین مشکل را با او داشته باشم. در این راه سعی کرده ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم و بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم و امیدوارم موفق شده باشم. گاهی مسائلی در زندگی پیش می آید که کنار آمدن با آنها شاید یک عمر زمان ببرد اما خدا را شکر تمام تلاشم این بوده که پسرم به آگاهی لازم برسد.

استایل های شقایق فراهانی

او با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد عرصه سینما شد. وی در فیلم چتری برای دو نفر توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و هدیه تهرانی برتری داشت. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.

استایل های شقایق فراهانی


بیشتر بخوانید: میکاپ ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر


استایل های شقایق فراهانی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =

مشاهده بیشتر