0

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

سریال تردید (سریال هر جایی) از 18 ژانویه سال 2019 شروع به فیلمبرداری شد و تولید کننده آن میا یاپم است کارگردان این سریال جم کارجی است.  موضوع این سریال در مورد خانواده اصلانبی است و داستان در مورد فتنه و آشوب میان خانواده است. بیوگرافی بازیگران سریال تردید را از بخش بازیگران  سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

این سریال داستان عشق غیر ممکن که زاده انتقام است می باشد. میران به عنوان یک تاجر وارد شهر می شود و مراوداتش را با خانواده شاد اوغلوها بیشتر می کند و در نهایت نوه نصوح شاد اوغلو یعنی ریّان را خواستگاری می کند. ریّان نوه واقعی و تنی نصوح خان نیست و میران  خواستگار خوبی به حساب می آید. نصوح می خواهد که نوه دیگرش را به میران بدهد، به همین دلیل از آنها دعوت می کند تا برای مراسم خواستگاری به خانه اش بروند ولی …


موارد پیشنهادی


بازیگران: Akin Akinözü , Ebru Sahin , Gülçin Santircioglu , Serhat Tutumluer , Ayda Aksel , Macit Sonkan , Serdar Özer , Oya Unustasi , Ahmet Tansu Tasanlar , Inci Sen , Eda Baslamisli , Feride Çetin , Gülçin Hatiha

شخصیت های سریال تردید

بیوگرافی آکین آکینوزو (میران شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

آکین آکینوزو که بازیگر نقش اول مرد در سریال های اصلان آیلم و پایتخت عبدالحمید بود.  آکین آکینوزو متولد ژانویه 1990 ، 29 ساله است. او در آنکارا متولد شده است . آکین آکینوزو اولین تجربه سریال خود را در سال 2015 با سریال صدسال باشکوه (حریم سلطان) تجربه کرد. پس از آن ، آکین آکینوزو که نقش اصلی را در سریال دوستان خوب هستند بازی کرد و باعث شد بسیاری از نامهای جوان مشهور شوند، سرانجام شخصیت اومر را با پایتخت عبدالحمید معرفی کرد.

میران آینده اصلانبی ها و تنها وارث آنهاست. در ماردین، ​​جایی که دشمنی بزرگی وجود دارد، او می خواهد با رییان ، دختر Şadoğlu، بزرگترین دشمن آنها ازدواج کند و از دشمنان انتقام بگیرد، اما او واقعاً عاشق ریان خواهد شد. میران پدر و مادر خود را به دلیل شادوغولاری دفن کرد.

بیوگرافی ابرو شاهین (ریان شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

ما با سریال عروس استانبول با ابرو شاهین آشنا هستیم. ابرو شاهین متولد 1994 در استانبول و 24 سال سن دارد. ابرو شاهین که در دانشگاه استانبول در رشته علوم تغذیه تحصیل کرده و زیباترین دختر کلاس است، تولیدکنندگان را به زیبایی خود مجذوب خود کرد. ابرو شاهین اخیراً شخصیت بورجو را در سریال عروس استانبول زنده کرد.

ریان، دختر زیبای شادوغولاری دختری بسیار باهوش است. ریان، دختر فرمانده، عاشق میران، پسر دشمنان بزرگ خود ، اصلانبیس است.

 سرهات توتوملوئر ( هازار شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

بیوگرافی هازار درسریال تردید: سرهات توتوملوئر در سال 1972 در اسكیشیر متولد شد و 47 سال سن دارد. سرهات توتوملوئر فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه هاجی تپه است. وی با سنان کارا ازدواج کرده است که او همچنین بنیانگذار تئاتر تالیمهان است و هنوز هم یک بازیگر فعال است. تو میهن من، کربوهیدرات و زنان خانه دار ناامید، سریال های موفقی هستند که سرهات در آنها نقش آفرینی کرده است. وی یکی از بازیگران برجسته در ترکیه است. سرهات توتوملوئر آخرین بار در سریال یک امید کافیست بازی کرد اما این سریال زیاد موفق نبود.

او پسر عاقل شادوغولاری خزر بود. خزر؛ همسر رایان و پدر گل زهرا. هازار با زهرا ازدواج کرد که سالها پیش از شخص دیگری باردار شده بود و پدر یتیم او شد.

فریده چتین (زهرا شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

فریده چتین در 5 نوامبر 1980 در استانبول بدنیا آمد. فریده چتین فارغ التحصیل دانشگاه استانبول، گروه رادیو و تلویزیون است. فریده چتین فارغ التحصیل دانشگاه مارمارا، گروه سینما و تلویزیون است.

زهرا به عنوان یک مادر خوب و یک همسر خوب، از خوشبختی می ترسد زیرا خیلی دیر احساس خوشبختی می کند. در سن 17 سالگی، زهرا از یک رابطه نامشروع صاحب دختر می شود .خزر با زهرا که از کس دیگری باردار بود ازدواج کرد و دختر او را به فرزندی پذیرفت.

 ابرار دمیربیلک (گول شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

ابرار دمیربیلک که با بازی در سریال عشق فرشتگان شناخته شده یکی از محبوب ترین بازیگران سریال کودکان در ترکیه است. قبل از سریال عشق فرشتگان، با ابرار دمیربیلک با برنامه خبرها را از بچه ها بشنو که عروسکی سفید داشت آشنا هستیم. ابرار دمیربیلک، که در 30 سپتامبر 2014 به دنیا آمد، در حال حاضر 5 سال دارد.

او دختر باهوش و شیرین هازار شادوغلو است. او عاشق خواهر بزرگترش ریان است.

 ماکیت سونکان (ناسوح شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

ماکیت سونکان اخیراً در سریال های سرخوش و نفس به نفس ظاهر شده است. ماکیت سونکان در سال 1953 متولد شد و 65 سال داشت و در تورابیلی ازمیر به دنیا آمد. او هنرمند تئاترهای ایالتی است. وی در سینماها و تئاترهای بی شماری بازی کرده است.

ناسوح شادوغلو پدر خاندان شادوغلو، مردی خشن و بی رحم است. او هرگز ریان را به عنوان نوه و هم خون خود قبول نمی کند و همیشه او را خرد می کرد.

 سردار اوزر (جهان شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

سردار اوزر در 21 ژانویه 1980 در استانبول به دنیا آمد. وی 39 ساله است. سردار اوزر، که در رشته گردشگری و میهمان نوازی در قبرس تحصیل کرده است، اولین سریال خود را در سال 2003 با سریال معروف پسرحکیم داشت.  سردار اوزر با ایفای نقش های بد معروف است.

جهان وارث خاندان شادوغلو است. به گفته برادر بزرگترش هازار، جهان مرد بسیار عصبانی و غالب است که دوست دارد بسوزاند و از بین ببرد. او بسیار خطرناک است.

 گولچین هاتیهان (هاندان شادوغلو)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

گولچین هاتیهان در سال 1972 در استانبول بدنیا آمد. گلچین هاتیهان در بیست و یکم دسامبر متولد شد. گولچین هاتیهان که به خاطر ایفای نقش شخصیت عمران در سریال پویراز کارایل مشهور است، در بسیاری از مراحل تئاتر اجرا کرده است. در سریال محبوب   Çukur ، که شخصیت عروسی از استانبول را زنده کرد، در سریال Fidan Suskunlar به عنوان زلیخا شرکت کرد.

هاندان کمک دست جهان است. هاندان شخصیتی خبیث و بد دارد. او خوب بلد است که نقش بازی کند. او از جاری خود زهرا اصلا خوشش نمی آید و همیشه سعی در ناراحتی او دارد.


بیشتر بخوانید:


آیدا اکسل (بانوی عزیز) (عزیز اصلانبی)

بیوگرافی بازیگران سریال تردید

ایدا اکسل در آخرین روز اکتبر 1962 به دنیا آمد. ایدا اکسل متولد استانبول و فارغ التحصیل رشته تئاتر دانشگاه میمار سینان است. آیدا اکسل که در تئاتر صدری الیشک کار می کرد ، از سالن تئاتر به سریال های تلویزیونی “Hatirla Sevgili” را در سال 2006 نقل مکان کرد تا یک بازیگر مشهور روی پرده ها شود. اگرچه آیدا اکسل میهمان سریال های گلپری بود ، اما او در پویرازکارایل و دختر ثروتمند و پسر فقیر موفق بود.

او مادر خانواده اصلانبی است. او سرشار از حس انتقام از خانواده شادوغلو است. در حقیقت، او فردی بسیار مهربان است، اما رحمت او در قلب او پنهان است. پس از آنكه پسرش و داماد خود را از دست داد، هرگز لباس سیاه عزارا از تن در نیاورد.

آزاد (احمد تانسو تاشانلار)

بیوگرافی آزاد درسریال تردید

احمد تانسو تاشانلار (Ahmet Tansu Taşanlar) متولد ۳۱/۰۵/۱۹۸۴ در آنکارا , ترکیه می باشد. وی در سال ۱۹۹۶ در مرکز فرهنگی عثمان شهر بورسا با تئاتر آشنا شد. در سال ۲۰۰۶ در دانشگاه سلجوق قونیه فارق التحصیل رشته تئاتر شد.

احمد تانسو در سال ۲۰۱۴ در سریال لطیفه (پول سیاه عشق) در نقش آرتا چکیر (Arda Çakır) در کنار انگین اکیورکو طوبی بویوک استون هنر نمایی کرد. که آرتا در این سریال افسر و دوست صمیمی کمیسر عمر است و مدتی بعد باپلین ازدواج می کند.

احمت ۱۸۹ سانتی متر قد و ۸۵ کیلوگرم وزن دارد.

در سریال تردید او بازیگر نقش آزاد می باشد جان بخشید و خانم اویا آنوستاسی که نقش Gönül را بازی می کرد ، از این سریال خداحافظی کردند. اویا آنوستاسی به تازگی با احمت تانسو تاشانلار همبازی خود در سریال بی وفا نامزد کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

مشاهده بیشتر