0

تنگه درزو در عسلویه + تصاویر

تنگه درزو در عسلویه + تصاویر

تنگه درزو در عسلویه + تصاویر

امروز با یک سفر مجازی دیگر پیشتان آمده ایم تا در این روزهای کرونایی هستیم و نمی توانیم سفر برویم از سایت گردشگری جیران همراه ما باشید تا آشنایی با تنگه درزو در عسلویه + تصاویر زیبا از این مکان را نظاره گر باشید.

تنگه درزو در عسلویه + تصاویر

تنگه درزو مکانی در دل طبیعت و به دور از فضای شهری این مکان برای دوستان طبیعت گرد و کوهنورد بسیار عالی و تجربه زیبایی خواهد بود این تنگه دارای آبشار های بسیار زیبا و حوضچه قلب و مکان های بسیار دیدنی تنگه درزو ماشین رو نیست و معمولا طبیعت گردان به صورت گروهی به این مکان می روند تنگه درزو به خاطر گرمای زیاد در فصل زمستان بسیار دلچسب برای آبتنی است و آب شیرین دارا می باشد.

تنگه درزو


موارد پیشنهادی


تصاویر تنگه درزو

معمولا با شنیدن نام عسلویه به یاد دکل ‌های نفتی و گازی و آبی و هوایی بسیار گرم می افتیم. اما جالب است بدانید که عسلویه یک شهر ساحلی در استان بوشهر است که از وجود جاذبه های دیدنی بسیاری از جمله یک پارک ساحلی زیبا بهره می برد.

تنگه درزو - عسلویه

شهر عسلویه یا به عبارتی بندر عسلویه در جنوبی ‌ترین نقطه ی ایران قرار گرفته است. این شهر در گوشه و کنار خود دارای جاذبه هایی است که شاید نظیر آنها در هیچ کجای دیگر از دنیا یافت نشود.

سفر به تنگه درزو

از جمله ی این جاذبه ها آبشار درزو است که در نزدیکی روستای اخند عسلویه واقع شده است و همواره مورد توجه گردشگران و طبیعت گردان گرامی می باشد.

عسلویه

طبیعت اطراف این آبشار به قدری زیبا است که باور وجود آن در استان گرم بوشهر کار دشواری است اما زمانی که شخصا به دیدنش بروید باور می کنید که خداوند تعالی حتی در مناطق بسیار گرم هم نشانه هایی از آبادانی را قرار داده است و طبیعت را برای اهالی منطقه شاداب گردانیده است.

گردشگری - تنگه درزو

مطلب پیشنهادی: انواع شنل بافتنی با نقشه بافت

سفر مجازی - تنگه درزو

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

مشاهده بیشتر