0

نکات مهم نقاشی کمد دیواری

نکاتی برای نقاشی کمد

نکات مهم نقاشی کمد دیواری

نقاشی یک کمد ممکن است به اندازه رنگ آمیزی اتاق زمان نبرد اما اگر آماده نباشید باز هم ممکن است مشکل باشد. کار در فضای کوچکتر چالش های خاص خود را دارد، بنابراین استفاده از ابزار و مواد مناسب نکته اصلی است و دقیقاً مانند هر فضایی در خانه خود، می خواهید سایه رنگ مناسب را انتخاب کنید و برای ایجاد یک کمد جذاب با رنگ خوبی که ست دکور خانه یتان باشد به پایان برسانید. پیشنهادی می کنیم با بخش دانستنی های سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه ما باشید تا با نکات مهم نقاشی کمد دیواری آشنا شوید.

نکات مهم نقاشی کمد

سبک و خنثی

انتخاب سایه رنگ برای کمد لباس شما می تواند مشکل باشد. رنگ آمیزی آن متناسب با بقیه اتاق، ظاهری ساده و زیبا برای فضا ایجاد می کند اما هر بار که اتاق را رنگ می کنید باید کمد را دوباره رنگ کنید. اگر کمد را متناسب با سایه دیواری تیره رنگ کنید، دیدن وسایل جمع شده در داخل نیز دشوار است زیرا سایه های تیره نور را به خوبی منعکس نمی کنند.


موارد پیشنهادی


آنها معمولاً سابیده شدن را نشان می دهند، بنابراین کمد شما می تواند سریعتر فرسوده به نظر برسد زیرا شما دائماً چیزهایی را از آن داخل و خارج می کنید. بهترین شرط شما انتخاب یک سایه روشن و خنثی مانند سفید، بژ خاکستری یا برنز است. این تقریباً با هر طرح رنگی کار می کند و به انعکاس نور کمک می کند تا هنگام پیدا کردن وسیله مورد نظر از داخل کمد بهتر ببینید.

 

رنگ روغنی را انتخاب کنید

در حالی که رنگی که برای کمد خود انتخاب می کنید مهم است، شما همچنین می خواهید رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای مطابقت با دیوارهای اتاق می توانید از مات یا نیمه براق استفاده کنید اما در کمد، رنگ روغنی اغلب گزینه بهتری است. رنگ روغنی به راحتی و به اندازه نیمه براق کننده، رگه ها و علائم دیگر را نشان نمی دهد، بنابراین برای کمد دیواری که مرتباً وسایل را بیرون می آورید و می گذارید، ایده آل است. تمیز کردن آن از رنگ مسطح نیز آسان تر است، بنابراین می توانید هرگونه آلودگی یا لکه های موجود در دیواره های کمد را پاک کنید.

 

در سقف صرفه جویی کنید

تا زمانی که کمد دیواری بزرگ نداشته باشید، سقف آن احتمالاً از بقیه اتاق قابل مشاهده نیست. در حالی که می توانید آن را همانطور که در یک اتاق بزرگتر رنگ آمیزی می کنید، سفید رنگ کنید، اگر از رنگ دیگری برای دیوارهای کمد استفاده کنید، ممکن است این اتلاف وقت باشد. این به این دلیل است که باید رنگ دیوار را در امتداد لبه سقف با دقت برش دهید. برای صرفه جویی در وقت، فقط سایه رنگ را از دیوارهای کمد به سقف منتقل کنید و نگران هیچ گونه انتقال در امتداد لبه ها نباشید.

 

از غلتک سرپوشیده استفاده کنید

کمد لباس شما دارای قفسه ها و قسمت های دیگری است که ممکن است لازم باشد آنها را برش دهید. برای سهولت کار، از یک مینی غلتک با انتهای پارچه دار استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد به راحتی و بدون رنگ آمیزی لکه های اطراف قفسه ها را نقاشی کنید زیرا انتهای پارچه ای از انتقال رنگ جلوگیری می کند. یک غلتک 4 اینچی را برای دقیق ترین نتیجه انتخاب کنید. برای لکه های بالاتر روی دیوار، از یک پایه بلند استفاده کنید تا مجبور نشوید روی نردبان یا پلکان بروید.


بیشتر بخوانید: دوش آب گرم بهتر است یا آب سرد؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

مشاهده بیشتر