0

فواید سنگ فیروزه بر سلامتی

فواید سنگ فیروزه بر سلامتی

فواید سنگ فیروزه بر سلامتی

شما به فیروزه نیاز دارید اگر …
آیا در تشخیص یا توجه کردن به آنچه بدن شما برای احساس بهترین حالت نیاز دارد، مشکل دارید؟ آیا مراقبت از خود در پایین لیست کارهای خود قرار دارد؟ آیا قرارهای مهم یا موارد عملی مرتبط با رفاه خود را به تعویق انداخته اید؟ اگر برای بالا بردن سلامتی خود به كمك شخصی یا چیزی نیاز دارید پس پیشنهاد می کنیم فواید سنگ فیروزه بر سلامتی را از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران مطالعه نمایید.

فواید سنگ فیروزه بر سلامتی

مقدمه ای بر خواص درمانی سنگ فیروزه

اگر فیروزه به زندگی شما راه پیدا کرده است، این نشانه آن است که به قدرت بهبودی آن نیاز دارید. خصوصیات کریستال فیروزه ای به انرژی التیام بخش آب، عنصر حیات بخشی که کره زمین و ریشه های خود حیات را حفظ می کند، مرتبط است. این انرژی تجدید و جوان سازی همان چیزی است که به بلور فیروزه توانایی منحصر به فرد خود را در حمایت از اهداف بهبودی و رفاه کلی می بخشد.

ویژگی های شبه آب این سنگ همچنین شما را به یک حالت آرامش رهنمون می کند که می تواند به کاهش استرس و از بین بردن انرژی های منفی کمک کند. به این ترتیب می توانید از خواص درمانی کریستال فیروزه برای محافظت و محافظت از انرژی نیز استفاده کنید. یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از فواید درمانی آرامش، استفاده از این سنگ درمانی در مراقبت روزانه است. مدیتیشن با آن می تواند به شما کمک کند تا هنگام آرامش رویایی در رودخانه ضرب المثل آرامش آن، به یک آرامش آرام برسید.

تاریخ و لر

قرن هاست که سنگ های فیروزه ای مورد ستایش قرار می گیرند و از همه جا از تخت پادشاهی و خنجر گرفته تا جواهرات و فنجان تراشیده می شوند. مصریان معتقد بودند که فیروزه خوش شانسی آورده و آنها را آسیب پذیر نمی کند. آنها سنگ را به جواهرات نمادین و مجسمه هایی مانند سینه بندهای مخروبه خود تراشیده اند.

استفاده از فیروزه به حدود 5500 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد، زمانی که اعتقاد بر این بود که از حوادث جلوگیری می کند و بیماری های سر و قلب را درمان می کند. یک افسانه حاکی از آن است که انداختن یک قطعه فیروزه به رودخانه باران می آورد.

فیروزه برای بسیاری از بومیان آمریکا سنگی مقدس بود. مردان پزشکی از فیروزه در کارهای درمانی خود استفاده می کردند. فیروزه را که اغلب به شکل حیوانات تراشیده می شد، در مقبره ها قرار می دادند، اعتقاد بر این است که از مردگان محافظت می کند و ارواح محافظ را دعوت می کند.


موارد پیشنهادی


مبدا و منطقه

فیروزه در آفریقا ، بلژیک ، چین ، فرانسه ، ایران ، مکزیک ، ایالات متحده و بسیاری جاهای دیگر یافت می شود.

معنی بلور فیروزه ای

معنای کریستال فیروزه ای بسیار متنوع است. به دلیل اتصال سنگ به چاکرای گلو و انرژی آب، به علاوه سابقه طولانی مدت استفاده از آن برای بهبود معنوی و انرژی، راه های ارتباط با معنای سنگ کریستال فیروزه بی پایان است. با این حال، برخی از قدرتمندترین اهداف استفاده از کریستال فیروزه ای از انرژی آرامش بخش و ترمیم آن ناشی می شود.

فیروزه همچنین یک سنگ کاملاً قابل برنامه ریزی است، به این معنی که می تواند هر هدف درمانی خاصی که به آن می دهید را در خود نگه دارد. این کار با فیروزه را حتی قدرتمندتر می کند زیرا می تواند اهداف شما را تقویت کند. این استاد عالی را وارد جعبه ابزار معنوی خود کنید و بگذارید از همه جنبه های زندگی شما پشتیبانی کند.

از بین بردن انرژی منفی با سنگ فیروزه

سلامت خود را در اولویت قرار دهید

فرکانس های بهبودی یک کریستال فیروزه ای شما را به انرژی زمین متصل می کند. مادر طبیعت در حالت تجدید مداوم است و سنگ شما به شما امکان می دهد تا این انرژی احیاگر را بپذیرید و آن را به سمت بهبودی خود هدایت کنید. رنگ های آبی این سنگ به طور خاص انرژی آب را مهار می کند، عنصر حیات بخشی که نشاط و جوان سازی را نشان می دهد. شما می توانید این انرژی های مختلف را به معنای کریستال فیروزه ای برای حمایت از اهداف خود در رابطه با سلامتی استفاده کنید.

از آنجا که خواص درمانی کریستال فیروزه بسیار قابل برنامه ریزی است، شما می توانید سنگ خود را با هر هدفی که کار می کنید برنامه ریزی کنید و سنگ شما می تواند به عنوان مربی بهداشت شخصی، مربی شخصی، متخصص تغذیه، مربی زندگی یا هر راهنمای پشتیبانی دیگری در مورد شما عمل کند.

سفر سلامتی. معنای کریستال فیروزه ای فراتر از سلامت جسمی است و حتی می تواند از سلامت روحی و روانی شما حمایت کند ، بنابراین مهم نیست که روی چه چیزی کار می کنید.

حفاظت

در بهبود کریستال، معنای سنگ کریستال فیروزه ای با محافظت شخصی مرتبط است و آن را به یک سپر محافظ محبوب برای جنگجویان باستانی که به نبرد می روند، تبدیل می کند. رنگ روشن و خیره کننده کریستال فیروزه ای در ماسک های تشریفاتی و تجهیزات جنگ آزتک ها کشف شده است، قبیله ای که این سنگ تزئینی را به دلیل توانایی محافظت شخصی در برابر نیروهای منفی احترام می گذارد. در مورد قدیمی ها، این به عنوان یک محافظ در برابر متجاوزان و سایر چالش های دوران باستان بود. اما انرژی محافظ سنگ کریستال فیروزه ای فقط یک افسانه یا داستان باستانی نیست – امروزه نیز به همان اندازه قدرتمند و موثر است.

معنای کریستال فیروزه ای با پاکسازی ذهن، بدن و روح شما از هرگونه انرژی ناخواسته یا منفی کار می کند. وقتی این اثر پاک کنندگی را با انرژی آرام سنگ ترکیب کنید ، نتیجه آن یک انرژی بسیار نشاط آور و مثبت است. به همین دلیل است که فیروزه چنین کریستال محافظ محکمی می سازد – نه تنها انرژی منفی را از بین می برد ، بلکه لرزش های مثبت را جایگزین می کند.

نحوه استفاده از سنگ فیروزه

روش مورد علاقه ما برای استفاده از خواص کریستال فیروزه برای سلامتی، ایجاد یک برنامه بلوری برای خودتان است. با استفاده از جواهرات کریستال فیروزه ای، حمل سنگ و قرار دادن آن در فضای زندگی خود، می توانید سلامتی خود را در اولویت زندگی خود قرار دهید.

استفاده:

استفاده از فیروزه به شکل جواهرات یکی از قدرتمندترین راه ها برای ارتباط با انرژی سنگ در طول روز است. دستبند، گردنبند یا گوشواره شما می تواند به شما یادآوری کند که بر روی سلامتی خود تمرکز کنید و تصمیماتی بگیرید که از سلامت کلی شما پشتیبانی کند. استفاده از فیروزه به عنوان گردنبند بسیار قدرتمند است زیرا سنگ می تواند در نزدیکی سینه شما بنشیند، که یکی از قسمت های بدن است که این سنگ به ویژه روی آن کار می کند.

حمل:

علاوه بر استفاده از سنگ، حمل یک تکه فیروزه در کیف یا جیب شما به عنوان یک یادآوری ثابت برای اولویت قرار دادن سلامتی شما است. اگر متوجه شدید که در تمرین خود به تعویق می افتید یا در انجام مدیتیشن خود کوتاهی می کنید، اجازه دهید سنگ شما را به شما القا کند تا در مورد اهداف سلامتی خود اقدامات مثبتی انجام دهید.

مکان:

آخرین مرحله در برنامه بلوری شما برای سلامتی، آوردن سنگ به محیط است. آن را در جایی قرار دهید که هر روز آن را یادآوری اهداف خود ببینید.

قصد بلور فیروزه برای سلامتی: هنگام کار با فیروزه برای سلامتی، از این هدف بلوری استفاده کنید: “من سلامتی خود را در اولویت قرار می دهم.”

نحوه استفاده از سنگ فیروزه برای محافظت

برای استفاده از فیروزه برای محافظت، یک برنامه سنگ فیروزه ای برای خود ایجاد کنید که شامل استفاده از آن، حمل آن و قرار دادن آن در محیط خود باشد.

استفاده:

استفاده از جواهرات فیروزه ای به شما این امکان را می دهد که انرژی محافظتی خود را در طول روز به همراه داشته باشید. خواه آن را بالای قلب خود به عنوان گردنبند، مچ دست خود را به عنوان دستبند یا حتی به عنوان گوشواره بپوشید، این کریستال به شما کمک می کند تا با حرکت در سراسر جهان، منفی بودن را از حوزه انرژی خود حذف کنید.


مطلب پیشنهادی: روش دور کردن انرژی منفی از خانه


حمل کردن:

برای تقویت عملکرد سنگ برای محافظت، یک سنگ فیروزه را در سوتین، کیف پول یا جیب خود نگه دارید. هر زمان که به دوز اضافی محافظت معنوی نیاز دارید، فیروزه خود را در دست بگیرید و انرژی منفی را که از ذهن، بدن و روح خارج می شود، تجسم کنید.

مکان:

برای تکمیل کار سنگ خود، یک سنگ فیروزه ای را در محیط خود قرار دهید. برای محافظت، آن را در محلی برجسته در خانه خود قرار دهید تا انرژی محیط خود را تصفیه کند.

قصد محافظت از سنگ فیروزه: هنگام کار با فیروزه برای محافظت، از هدف بلوری زیر استفاده کنید: “من محافظت می شوم.”

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مشاهده بیشتر