0

گوجه شکم پر با مرغ

گوجه شکم پر با مرغ

گوجه شکم پر با مرغ

غذای من در آوردی باید جذابیت داشته باشد. باید شکل و قیافه اش طوری باشد که در همان نگاه اول به جای اینکه افراد سر میز را پس بزند، طوری جذب کند که همه بی اختیار دست به قاشق و چنگال ببرند و سر چند دقیقه اثری از ایده جدیدتان نباشد. رنگش، تزئینش و مدل سرواش باید طوری باشد که همه باز هم از شما بخواهند که خلاقیت به خرج بدهید و یک غذای جدید خلق کنید. غذای من در آوردی یعنی همین. یعنی خوش رنگ و قیافه مثل خانه گوجه فرنگی. طرز تهیه گوجه شکم پر با مرغ را از  بخش آشپزی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید.

گوجه شکم پر با مرغ

 

برای این غذا باید حتما مواد زیبا و خوش رنگ و قیافه داشته باشید. ببینید چقدر تاکید می کنم؛ این غذا باید روی میز بدرخشد پس وقتی به میوه فروشی می روید بهترین نوع گوجه فرنگی و هویج و فلفل دلمه ای رنگی را انتخاب کنید. نخودفرنگی تازه اگر داشته باشید که خیلی خوب است؛ نداشتید هم می توانید از کنسرو یا ذخیره فریزر تان استفاده کنید. برای این غذا سینه مرغ و سیب زمینی هم می خواهیم.


موارد پیشنهادی


حالا چند گوجه فرنگی را برای این که خانه غذایتان باشد کنار بگذارید و دو گوجه فرنگی را ریز و نگینی خرد کنید و به اندازه یک دقیقه تفت بدهید که کمی پخته شود.

فلفل دلمه ای و سیب زمینی را هم نگینی خرد کنید و کمی تفت بدهید. البته سیب زمینی به زمانی بیشتر از یک دقیقه احتیاج دارد؛ سیب زمینی ها را سرخ کنید تا خوب پخته شوند و بعد فلفل دلمه ای را اضافه کنید.

حالا به یک سینه مرغ بزرگ احتیاج دارید. بعد از اینکه سینه مرغ را به تکه های بزرگ در آوردید، بگذارید خوب بپزد. سینه مرغ تکه شده به زمانی حدود بیست تا بیست و پنج دقیقه زمان احتیاج دارد. نخود سبز را هم می توانید به مرغ اضافه کنید تا خوب بپزد. اگر هم که پخته است که هیچ.

حالا همه موادتان را باهم مخلوط کنید و نمک و ادویه مورد نظرتان را به آن اضافه کنید اندازه دو قاشق غذاخوری خامه و پنیر پارمسان روی آن بریزید و بگذارید مواد حدود دو تا سه دقیقه با هم بپزند.

بعد از اینکه موادتان خوب پخت، باید آنها را درون شکم گوجه فرنگی بریزید.

قسمت بالای گوجه فرنگی را ببرید و درون شکمش را خالی کنید تا جا برای مواد مهمان داشته باشد.

البته یادتان باشد موادتان باید سرد شده باشد.

اگر خیلی داغ باشد باعث می شود گوجه پایگاهتان شل و وارفته شود.

بعد از اینکه مطمئن شدید مواد سرد شده، خیلی آرام درون شکم گوجه ها را با گوجه، سیب زمینی، نخود فرنگی، هویج و مرغ پر کنید. همین، تمام شد.

هم غذای سالمی است، هم خوشمزه و هم اینکه خودتان برای اولین بار درستش کرده اید. هر کسی هم گفت که قبلا شکل آن را یک جایی دیده بگویید بله، ولی آن دلمه گوجه بوده عزیزم این نیست که.


بیشتر بخوانید: آموزش کراتینه کردن مو در منزل


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

مشاهده بیشتر