0

نحوه سفید کردن ناخن های رنگ گرفته در منزل

نحوه سفید کردن ناخن های رنگ گرفته در منزل

نحوه سفید کردن ناخن های رنگ گرفته در منزل

نکته ای که در مورد ناخن وجود دارد این است که به راحتی تغییر رنگ می یابد یا لک می زند. ناخن های لکه دار ممکن است دلیل دیگر خجالت باشند زیرا ناخوشایند به نظر می رسند. اما خسته نشوید و شروع به رفع این مشکل شوید. می توانید ناخن های خود را که با برخی از داروهای خانگی موثر آغشته کنید تا سفید شوند. نکات و ترفندهای زیر به شما کمک می کند تا ناخن های خود را لکه دار نکنید و آنها را یک بار دیگر براق کنید تا بتوانید جلوی دیگران احساس خوبی داشته باشید و خجالت نکشید. نحوه سفید کردن ناخن های رنگ گرفته در منزل را از سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید تا با این نکات ذکر شده در زیر را امتحان کنید و به ما بگویید کدام یک برای شما بهتر کار بوده است.

نحوه سفید کردن ناخن های رنگ گرفته در منزل

1. از پاک کننده دندان مصنوعی استفاده کنید

با خیساندن ناخن های خود در تمیز کننده دندان مصنوعی می توانید از لکه ناخن های خود خلاص شوید. پاک کننده های دندان مصنوعی عمدتاً حاوی هیپوکلریت سدیم رقیق هستند که یک سفید کننده ملایم است. بنابراین ماده فعال موجود در پاک کننده دندان مصنوعی بر روی لکه کار می کند زیرا می تواند لکه ها را از هر سطح سختی پاک کند. برای استفاده از پاک کننده دندان مصنوعی ، یک قرص تمیز کننده دندان مصنوعی برداشته و آن را در ظرف آب گرم حل کنید. هنگامی که قرص کاملاً در آب حل شد، دستان خود را به مدت پنج دقیقه در مایع خیس کنید. سپس دستان خود را در آب گرم بشویید و با حوله تمیز خشک کنید. شما باید این روند را چند بار در هفته تکرار کنید تا شاهد بهبود ظاهر ناخن های خود باشید.


موارد پیشنهادی


2. از پراکسید هیدروژن و جوش شیرین استفاده کنید

از پراکسید هیدروژن و جوش شیرین خیس بخورید. این مخلوط مانند یک ماده پاک کننده مؤثر کار خواهد کرد. برای تهیه محلول پراکسید هیدروژن و جوش شیرین ، یک قاشق چای خوری پراکسید هیدروژن و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با 125 میلی لیتر آب داغ در یک کاسه پلاستیکی کوچک مخلوط کنید. این محلول را با قاشق هم بزنید تا پودر حل شود و سپس ناخن های خود را تا 10 دقیقه در محلول قرار دهید. سپس دستان خود را با آب و صابون بشویید و مطمئن شوید که آنها را با کرم مرطوب کرده اید زیرا پراکسید هیدروژن می تواند پوست شما را خشن کرده و رطوبت را از بین ببرد.

3. از آبلیمو و آب صابون استفاده کنید

برای از بین بردن لکه از محلول آب لیمو و آب صابون استفاده کنید. هر دو را می توانید به راحتی در کابینت آشپزخانه خود پیدا کنید. بنابراین وقتی از این محلول استفاده می کنید ، خواص اسیدی آب لیمو تمام ذرات لکه ناخن های شما را حل می کند و آب صابون روند کار را بیشتر سهولت می بخشد. برای استفاده از این محلول در یک فنجان آب دو قاشق غذاخوری صابون مایع و یک چهارم فنجان آب لیموی تازه فشرده شده بریزید. ناخن های خود را حدود پنج دقیقه در این محلول خیس کنید. دستان خود را در آب روان بشویید و آنها را مرطوب می کند.

4. از سرکه سفید استفاده کنید

سرکه رنگی می تواند ناخن های شما را لکه دار کند. بنابراین به جای آن از سرکه سفید استفاده کنید تا از لکه های ناخن های خود خلاص شوید. اسید ملایم موجود در سرکه ذرات لکه را از روی سطوح سخت دور می کند. برای استفاده از سرکه سفید برای از بین بردن لکه ، در یک فنجان آب گرم یک قاشق چای خوری به یک قاشق غذاخوری سرکه سفید مقطر اضافه کنید. ناخن های خود را حدود هشت دقیقه خیس کنید و سپس دستان خود را زیر آب ولرم بشویید. بعد از لمس دستان خود با یک حوله تمیز ، به ناخن های خود کرم مرطوب کننده یا لوسیون بزنید.

5. ناخن های خود را بشویید

اگر پس از استفاده از لاک ناخن رنگ تیره، ناخن های شما لکه دار می شود ، با استفاده از پاک کننده لاک، ناخن را پاک کنید. سپس با استفاده از برس اسکراب ناخن ها، لکه های ناخن های خود را پاک کنید. همچنین می توانید یک پد پنبه ای را در استون خیس کنید تا ناخن های خود را بشویید. اما این در صورتی جواب می دهد که ناخن هایتان را با لاک تیره لاک زده باشید امکان پاک کردنش به این روش است وگرنه پاک نمی شود.

6. از خمیر جوش شیرین استفاده کنید

یک خمیر جوش شیرین را با استفاده از 1 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن با دو و نیم قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک کاسه آماده کنید. دو ماده را هم بزنید و سپس با استفاده از یک پنبه آن را روی ناخن ها و همچنین زیر نوک ناخن های خود بمالید. این مخلوط را به مدت سه دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب گرم بشویید. این روش را هر شش هفته تکرار کنید تا به نتایج قابل توجهی برسید.

7. آب لیمو را مالش دهید

آب لیمو اسیدی به خوبی روی لکه های ناخن شما کار می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوشت یک لیمو باقیمانده را تقریباً 30 تا 60 ثانیه مستقیماً روی ناخن های خود بمالید. یا اینکه یک پنبه را به آبلیمو آغشته کرده و روی ناخن هایتان بزنید. اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند و سپس دستان خود را با آب گرم بشویید. حتما بعد از شستن دستانتان، از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

8- از آبلیمو و خمیر جوش شیرین استفاده کنید

1 قاشق غذاخوری آب لیمو را با 2 تا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و آنها را در یک کاسه هم بزنید. با استفاده از یک پنبه خمیر را روی ناخن ها و همچنین زیر هر ناخن قرار دهید. بعد از حدود 15 دقیقه آن را با آب و صابون بشویید.


مطلب پیشنهادی: اصلاح ناخن جویدن کودکان


9. از اسکراب نمک لیمو استفاده کنید

استفاده از لیمو و نمک یکی دیگر از درمان های خانگی موثر است. لیمو روی لکه ها کار می کند و نمک به عنوان یک بافر ملایم عمل می کند تا لکه ها را از بین ببرد و ناخن های شما را همزمان جلا دهد. برای استفاده از اسکراب لیمو و نمک ، قسمتهای مساوی آب لیمو و نمک را با هم ترکیب کنید و سپس آن را روی ناخن های خود بمالید. این کار را حدود پنج دقیقه بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید. دستان خود را پس از این کار با یک کرم مرطوب کننده یا لوسیون مرطوب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

مشاهده بیشتر