0

تصادف خطرناک بازیگر ترک

تصادف خطرناک بازیگر ترک

تصادف خطرناک بازیگر ترک

خبر تصادف خطرناک بازیگر ترک ، تولگاهان ساییشمان را از بخش اخبار هنرمندان همراه سایت تفریحی و سرگرمی جیران باشید.

تصادف خطرناک بازیگر ترک

خطر مرگ از بیخ گوش Tolgahan Sayisman گذشت این بازیگر که به همراه دوستش برای به ملاقات کاری به ازمیر رفته بود، در راه برگشت دچار سانحه رانندگی شد و این دو به لطف کیسه های هوا و کمربندهایی ایمنی از ماشینشان که غلت خورده بود، نجات پیدا کردند.

تصادف خطرناک بازیگر ترک

تورگات تولگاهان ساییشمان در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۲۶ آذر ۱۳۶۰) در استانبول، ترکیه متولد شد. او بازیگر، مدل و مجری ترکیه‌ای است. او با بازی در سریال عمر گل لاله به اوج شهرت رسید.

تولگا در خانواده‌ای مسلمان در استانبول، ترکیه متولد شد. او تحصیلات خود را در دبیرستان Kadıköy İntaş به اتمام رساند و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه Doğuş Univerماsity فارغ اتحصیل شد.وی در حین بازی در سریال عمر گل لاله با سرنای ساریکایا بازیگر نقش یشیم رابطه داشت. اما با ورود سلن سویدر به سریال او واقعا عاشق سلن شد و به سرنای خیانت کرد. کمی بعد سرنای با درخواست جدایی از سریال از این مجموعه جدا شد.

نام همسر : آلمدا آبازی


موارد پیشنهادی


ساییشمان مدلینگ در اوایل سنین نوجوانی شروع کرد و برنده مسابقه بین‌المللی من‌هانت اینترنشنال در سال ۲۰۰۵ شد که در شهر بوسان، کره جنوبی برگزار شد و همچنین میزبان مسابقه بین‌المللی بهترین مدل جهان در سال ۲۰۰۴ نیز بود. به عنوان یک بازیگر نقش‌هایی در سریال‌های تلویزیونی همچون: Macolar، Esir Kalpler و Dicle ایفا کرده‌است. در حال حاضر ساییشمان مشغول بازی در سریال تلویزیونی به نام Elveda Rumeli می‌باشد که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در کشور ترکیه است که جوایز بسیاری کسب کرده‌است. او همچنین در فیلمی سینمایی به نام Aşk Tutulması به همراه Fahriye Evcen به ایفای نقش پرداخته است. در سال ۲۰۰۹، در یک فیلم ترکی به نام Aşk Geliyorum Demez به همراه برگزار کورل بازی کرد. هر دو فیلم توسط Murat Şeker کارگردانی شده‌است. آخرین سریال تلویزیونی او عمر گل لاله بود که از شبکه فاکس تی وی پخش شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مشاهده بیشتر