0

عکس دیده نشده غفور و دخترش

غفور در سریال چوکوروا

عکس دیده نشده غفور و دخترش را که بولنت پولات نقش غفور را در سریال چوکوروا برعهده دارند را از بخش بازیگران سایت تفریحی و سرگرمی جیران نظاره گر باشید.

بیوگرافی بولنت پولات

بیوگرافی بولنت پولات: بولنت پولات 8 مارس 1979 در تونجلی متولد شد، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است که در سریال های ترکی زیادی نقش آفرینی کرده است و حال توانسته به شهرت برسد

تحصیلاتش را در ایالات متحده آمریکا در رشته زبان و سپس بازیگری را از همان جا آغاز کرد، او مدتی در نیویورک نیز زندگی کرد

شروع حرفه ای بازیگری

سال 1993 روی صحنه تئاتر درخشید و اولین بازی او با نمایش مکان بود، او توانسته در تئاتر های زیادی بازی کند و یکی از بازیگران نامدار تئاتر در ترکیه می باشد.

پس از چند سال حضور در صحنه تئاتر، سال 1985 در سریال تلویزیونی نقش آفرینی و سپس در فیلم سینمایی تعادل و مانور بازی کرد و سپس در سریال های دیگری بازی کرده است.

همسر بولنت پولات

او چندین سال پیش در ترکیه با همشهری خودش ازدواج کرد، حاصل این زندگی مشترک یک فرزند دختر بود.

شهرت بازیگری

با اینکه از سال 1985 پا به عرصه بازیگری گذاشته اما طرفداران او زیاد با زندگی وی آشنایی ندارند و پس از حضور در سریال روزگارانی در چوکوروا به شهرت رسیده است

او در این سریال با نقش غفور توانسته به عنوان سرکارگر مزرعه و دست راست دمیر (مورات اونالمیش) به خوبی بدرخشد و در ایران همه او را بشناسند.

بولنت پولات در 8 مارس 1980 در تونسلی ، ترکیه متولد شد.

وی در سال 1987 به استانبول نقل مکان کرد زیرا برادرش در دانشکده حقوق در دانشگاه استانبول قبول شد. وی تحصیلات ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و هنر را در استانبول گذراند.

بعداً وی در سال 1992 به عنوان داوطلب در تئاتر شهرداری باكرکوی (BBT) به طور داوطلبانه شروع به کار کرد ، جایی که مدیر صحنه او را برای بازی در نمایش های کودکان روی صحنه انتخاب کرد.

عکس دیده نشده غفور و دخترش

 

اولین نقش وی در حرفه بازیگری “Sokak Kedisi” (گربه خیابانی) در سال 1993 بود. اجرای قابل توجهی بود که پس از آن به او پیشنهاد شد در نمایش های دیگر کودکان بازی کند. یکی از این نمایشنامه ها “اورمانلارین باریس آتسی” (آتش صلح جنگل) نام داشت که وی در آن سال در آن بازی کرد.

از آنجا که او تمام استعداد و تعهد خود را در هر تمرین و نمایش واقعی داشت ، کارگردانان و مدیران شرکت تئاتر می خواستند او را در نمایش های بزرگسالان در سطح حرفه ای بازی کند. بنابراین او اولین نقش حرفه ای خود را دریافت کرد که “آی هیتلر” بود.


موارد پیشنهادی


پس از این اجرا در سال 1995 ، او پیشنهاد دیگری از Maltepe Art Theatre (MST) دریافت کرد. او در سه نقش اصلی در این شرکت ایفای نقش کرد که “Yesil Dunya” (جهان سبز) ، “Masal” (افسانه) و “Beyaz Cehennem” (جهنم سفید) نام داشت.

در سال 1999 ، او به اولین شرکت تئاتر خود (BBT) بازگشت و در آنجا به عنوان دستیار کارگردان (AD) در نمایش “Keloglan” درآمد.

سپس وی در “روموز گونگاگول” بازی کرد که یکی از بهترین تولیدات تئاتر در ترکیه است. یکی از کانالهای معروف تلویزیونی برای بازی در مجموعه های تلویزیونی به نام ‘ییلان هیکایسی’ به او پیشنهاد شد.

از آنجا که تلویزیون آن روزها محبوبیت بیشتری نسبت به تئاتر داشت ، بولنت را یک قدم جلوتر برد که وی برای بسیاری از نمایش ها از شرکت های تئاتر پیشنهاد داشت.

عکس دیده نشده غفور و دخترش

یکی از آنها نقش مهمی در زندگی او ایفا می کند که از تئاتر Sadri Alisik (SKM) ناشی می شود و این نمایش “Herkesin Gozu Onunde” (در مقابل چشمان همه) نام داشت که توسط اورهان اوگوز ، برنده جایزه کارگردانی شد. در جشنواره فیلم کن.

او با همان شرکت تئاتر ، نقش اصلی نمایش “افسانه” (افسانه ها) را به دست آورد. در همین حال او در نمایش ها و سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد.


بیشتر بخوانید: مسئولیت پذیر کردن کودکان


‘Dadi’ (پرستار بچه) ، ‘Lahmacun ve Pizza’ ، ‘Estagfurullah Yokusu’ و با ارزش ترین آنها ‘Avrupa Yakasi’ که نقطه عطف زندگی او بود که محبوب ترین سریال در ترکیه بود. در حالی که برای صحنه و تلویزیون کار می کرد ، بولنت سالها در حال مطالعه تکنیک استلا آدلر بود که در نهایت تصمیم گرفت حرفه بازیگری خود را به استانداردهای بین المللی برساند.

رویاهای او تحقق یافت که وی در سال 2008 در مدرسه بازیگری استلا آدلر در لس آنجلس پذیرفت. وی اخیراً فارغ التحصیل شد و به شهر نیویورک رفت تا به عنوان بازیگر بین المللی کار کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =

مشاهده بیشتر