0

پیاده روی در تپه جمهوری چک

پیاده روی در تپه جمهوری چک

پیاده روی در تپه جمهوری چک

با پیاده روی در تپه جمهوری چک ، پری-داستان ‘Narnia’  از سایت گردشگری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

پیاده روی در تپه جمهوری چک

پله های بالاتر از خط چشم به سمت لانه عقاب پشت Pravčická brána ، منظره گسترده و 360 درجه شامل کوه های بلند در ماسه سنگ البه است که مرز بین جمهوری چک و کشور آلمان را تشکیل می دهند. جواهر تاج آن ، پل صخره Pravčická brána ، بزرگترین صخره اروپا و یکی از جاذبه های دیدنی و در عین حال کمتر شناخته شده جمهوری چک است.


موارد پیشنهادی


 

پیاده روی در تپه جمهوری چک
این پارک ملی Bohemian Switzerland است ، تقریباً 30 مایل مربع تپه ها و جنگل های مسحور که فیلم های نارنیا به طور مناسب فیلمبرداری شده اند. و در حالی که تقریباً 250،000 نفر (عمدتا چک و آلمانی) هر ساله از Pravčická Brána دیدن می کنند ، تعداد کمی از آن سایت فراتر از سایت هستند و به شبکه متراکم از مسیرهای پیاده روی که منظره محافظت شده را طی می کنند ، می پردازند. که به خصوص در اوایل پاییز ، هنگامی که برگ ها شروع به تغییر رنگ می کنند و افرادی که برای استراحت در منزل می مانند ، مکانی است که به نوبه خود هم وحشی و هم صلح آمیز است ، غریب و خیره کننده است.

پیاده روی در تپه جمهوری چک

این می تواند به راحتی یک هفته یا بیشتر طول بکشد تا از این منطقه به طور کامل دیدن شود ، اما حلقه 12 مایل در Mezní Louka که از Mezní Louka شروع می شود ، برخی از بهترین مواردی را ارائه می دهد که منطقه چک برای ارائه دارد. تعداد کمی از طبیعت در جهان چنین فضای عرفانی مانند Bohemian Switzerland را به همراه دارد. پارک ملی به سادگی مملو از شگفتی های طبیعی است ، و پیاده روی های بی پایان آن، آن را به بهشت ​​کوهنوردان واقعی تبدیل می کند.

پیاده روی در تپه جمهوری چک

اکثر مردم از روستای پر رفت و آمد توریستی Hřensko به Pravčická brána دسترسی پیدا می کنند ، اما Mezní Louka ، یکی دیگر از محل های بعدی ، خوشبختانه چیزی بیش از یک ایستگاه اتوبوس در کنار تعداد انگشت شماری از حقوق بازنشستگی و کابین های چوبی است. چندین مسیر در اینجا تلاقی دارند ، و ردپای قرمز به سمت Pravčická brána می رود. این تخته 4 مایل از تابلوهای ضخیم جنگلی ، به طور فزاینده ای زیر پا ماسه می خورد – به لطف منشاء آن میلیون ها سال پیش به عنوان دریای کرتاسه – و توسط چهره های صخره ای ماسه سنگی سایه بان که سایه های طبیعی کافی برای یک پیک نیک فراهم می کند. سازندهای صخره ای از دریای سابق توسط آتشفشانها در دوره سوم ترسیم شده و این دنباله برای اولین بار در سال 1870 مشخص شد.

پیاده روی در تپه جمهوری چک

ابتدا بخواهید از در دروازه Prav toická brána (دروازه Pravčice) وارد شوید. دسترسی به پارک ساعت 10 صبح باز می شود و به ویژه چشم اندازهای شماره 2 و 3 برای دیدن چشم پرندگان ارزش آن را دارد.

هنگامی که زمان فرود آمدن است ، یک مایل شیب دار در امتداد مسیر قرمز به سمت جاده است ، که قبل از اینکه دوباره به داخل جنگل در امتداد کانیون Kamenice برگردد ، به سمت غرب به لبه هانسکو منتهی می شود. محلی که پیش از آن در دهه 1890 از سوی محلی ها به عنوان “پایان جهان” یاد شده بود ، این یک قطعه تاریک از رودخانه است که در بین صخره ها با زیبایی غیر طبیعی و پوشیده از خزه شکل گرفته است. دو تا از این تنگه ها با پای پیاده غیرمجاز هستند و قایق های قطب ، قطار مسافران را به مسیر پیوند زرد متصل می کنند ، که از این تنگه ها بیرون می آید تا از مسیر آبی شرقی به طول 1.5 مایل به روستای Vysoká Lípa برسند.
این دنباله دوباره به سمت بالا صعود می کند ، به دنبال رنگ زرد تا رسیدن چنگال قرمز به سمت سری نردبان ها و گذرگاه های آهنی که در میان ویرانه های قلعه šaunštejn ، یک قلعه قرن چهاردهم ساخته شده است در صخره ها که به یک مخفیگاه محبوب برای راهزنان و ماجراجویان تبدیل شده است. . قطره های عمودی با پاداش دادن منظره پادشاه قلعه از حومه اطراف ، دفاع خوبی را ایجاد می کند.

سپس یک hop hop به “Little Pravčická brána” است ، که همچنین دارای ظاهری متفاوت است ، و سپس 2 مایل در امتداد سرخ از جنگل به Mezní Louka ، جایی که چندین باغ آبجو سایه دار ، دارای طراوت سرد و شیرین است.

نحوه رسیدن به آنجا: با قطار از پراگ به دان ، و سپس اتوبوس به Mezní louka (تقریباً 2 1/2 ساعت) بروید.
هزینه ورود به پارک: 75 CZK (حدود 3.25 دلار / 2.65 پوند). زمان ورود: 10 صبح.
چه چیزی را بیاورید: نقشه های آفلاین ، دفع حشرات ، کفش راه راه یا چکمه برای مسیرهای شنی و صعودهای صعب العبور و صخره ای.


بیشتر بخوانید: چرا صندلی های هواپیما آبی هستند


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =

مشاهده بیشتر