0

پنج نقطه دوچرخه سواری کوهستان در آلمان

پنج نقطه از بهترین نقاط دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان

پنج نقطه دوچرخه سواری کوهستان در آلمان

با پنج نقطه دوچرخه سواری کوهستان در آلمان از سایت گردشگری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

وقتی هوای گرم فرا می‌رسد، آلمان یک زمین‌بازی برای گردش و ماجراجویی در فضای باز است و دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای لذت بردن از مناظر متفاوت از جنگل‌های باستانی، دریاچه‌های باواریا و آبشارهای whimsical، دره‌های کوهستانی با صدها کیلومتر مسیرهای کوهستانی متقاطع در کشور است.


موارد پیشنهادی

برای رسیدن به یک هیجان عالی، در حالیکه بتوانید از طبیعت بکر لذت ببرید، پیشنهاد دوچرخه سواری کوهستان در این پنج نقطه اصی آلمان را می کنیم.

گارمیش

پنج نقطه دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان
شهر کوچک پارتنیرچن در کوه‌های واترستین در پای بلندترین قله آلمان واقع شده‌است, یعنی زگسپیتز (2962 متر) ،که آن را به یک مقصد ورزشی محبوب در زمستان می‌سازد. اما هنگامی که برف از پشت‌بام خانه‌های ییلاقی خود ذوب شد (بسیاری از نمای آن پوشیده از نقاشی‌های دیواری, جعبه‌های گل و کرکره‌های چوبی) است, مسیرهای اطراف شهر با دوچرخه سواران کوهستانی پر می شود. شبکه‌ای از مسیرها وجود دارد که صدها کیلومتر را پوشش می‌دهد. از طریق جنگل‌ها, بر فراز نهرها و در امتداد کف دره ادامه دارد. شما چیزی مناسب برای همه سطوح پیدا می‌کنید, چه بخواهید یک سفر دو چرخ ثابت از گارمیش به مورنو را بخواهید, یا شما بخواهید یک تست استقامت هیجان‌انگیز مانند دوچرخه‌سواری را به الماو و سپس به Mittenwald ترجیح می‌دهید با پاهای خسته خود به یک اقامت آرامش‌بخش در Werdenfelserei می پردازید, که یک برگشت زیبا در وسط of – Partenkirchen است.

رودالبن

پنج نقطه دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان
رودالبن شهری است در منطقه جنگل پلاتینات و تپه‌های پوشیده از درخت که یکی از بهترین نقاط در آلمان برای دوچرخه‌سواری کوهستان اعلام شده است، که به لطف “اف – تریل” معروف است (معروف به Felsenwanderweg). این مسیر اغلب به عنوان بهترین تک آهنگ در آلمان و شاید جهان توصیف می‌شود؛ این یک حلقه از نزدیک به ۵۰ کیلومتر است که شهر را احاطه کرده‌است، با منظره‌ای از مناره‌های کلیسای رودالبن که از میان درختان در امتداد برخی از بخش‌های مسیر موج مانند سرک می‌کشند. این شاید حرفه ای نباشد، اما تعداد زیادی سنگ، ریشه‌ها و کنده‌های درخت برای جهت‌یابی وجود دارد. یک پیک‌نیک برای لذت بردن از یک تکه سنگ آهک خاکستری بردارید در حالی که پرتوی نور خورشید از زیر سایبان جنگل عبور می‌کنند. سعی کنید در اوایل صبح زود شروع کنید، و پیاده روی کنید یا اگر می‌خواهید با یک گروه راهنمایی انگلیسی صحبت کنید یا با باشگاه دوچرخه‌سواری محلی کالج محلی منطقه تماس بگیرید.

Bischofsgrun

پنج نقطه دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان
در کوه‌ها در کنار مکان امن برای اسکی بازان یک دنیای پر از هیجان نیز برای دوچرخه سواری کوهستان قرار دارد. از جمله دو کوه بزرگ در منطقه, دو کوه یخی و اسکی که هر دو از مسیرهای هیجان‌انگیز گذر می‌کنند. آن‌هایی که دارای تجربه دوچرخه‌سواری کوهستان هستند, پیش از برداشتن یک مسیر در عرض چند کیلومتر, می‌توانند اتومبیل کابلی پیش رو را پیش از این که یک مسیر تک مایلی را در عرض چند کیلومتر رکاب بزنند, به قله برسانند. این یک مسیر چالش برانگیز است اما برای مبتدیان مناسب است, چون مسیرهای دیگری در منطقه هستند که تنوع زیادی در آن‌ها وجود دارد, به علاوه تورهای هدایت‌ کننده در دسترس هستند.

بدیسه

پنج نقطه دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان
هنگامی که صحبت از دوچرخه سواری در کوهستان از طریق مناظر جذاب و منحصر به فرد بدون نام بردن دریاچه کنستانس سخت است. چرخه دریاچه کنستانس دنباله ای به طول 273 کیلومتر است که ساحل دریاچه را در آغوش می گیرد و شما را از طریق آبشارهای قدیمی آلمان ، اتریش و سوئیس عبور می دهد ، باغ ها ، تاکستان ها ، مراتع گل های وحشی ، شهر جزیره ای پری از لینداو و خیلی موارد دیگر  است. کل مسیر دوچرخه شامل هشت مرحله است و چهار تا هفت روز طول می کشد اما می توانید آن را تکه تکه یا میانبرها را از طریق دریاچه در سراسر دریاچه طی کنید. همچنین بدیسه – کونیگسی ، یک مسیر دوچرخه سواری کوهستانی و چالش برانگیز است که از بدیسه تا دریاچه کونیگسی و بسیاری دیگر وجود دارد. اگر نمی خواهید فقط سفر کنید ، می توانید به راحتی در اکثر شهرهای دریاچه دوچرخه اقامت کنید. فقط حتماً سفری را برنامه ریزی کنید که امکان طراوت های متعدد در دریاچه را فراهم کرده و یک شب را در مسیر لینداو بگذرانید و در هتل 5 ستاره ویلینو جلوی جزیره یا در جزیره خود در هتل Schreier am See ، جایی که پنجره های مجموعه عملاً روی دریاچه باز می شوند ساکن شوید.

فرایبورگ

پنج نقطه دوچرخه‌سواری کوهستان در آلمان

شهر فرایبورگ قرون وسطایی نه تنها شهر فریببورگ آفتابی ترین مکان در آلمان است ، اما همچنین یک مکان محبوب برای علاقه مندان به دوچرخه سواری در کوهستان است که عمدتاً به دلیل کوه های پوشیده از برف است که دقیقاً در خارج از شهر واقع شده اند. یک فرهنگ دوچرخه سواری محلی قوی وجود دارد ، با یک باشگاه دوچرخه کوهستانی که در ساخت و نگهداری بسیاری از مسیرهای عبور از کف جنگل بسیار فعال و کارآمد است و انواع مختلفی از چالش های موجود ، از تقاضای فرود برای تک آهنگ تا مسیرهای طولانی با مناظر حیرت انگیز. در میان بهترین و دشوارترین موارد ، دنباله کانادا ، ال پرزیدنت و حاشیه مرزی است ، اما همچنین طلوع ماه و دنبال کردن آسان اما سرگرم کننده Nettle Trail نیز وجود دارد. اگرچه برخی از هفته های زمستان برف پوشیده از برف است ، اما معمولاً می توانید در تمام طول سال از این مسیرها استفاده کنید و بهار فصل زیبایی برای آن است. در هتل کلمبی فرایبورگ اقامت کنید و از یک وعده غذایی بعد از دوچرخه سواری در رستوران در محل ستاره میشلن لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: جنبه های روان شناختی رضایت جنسی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مشاهده بیشتر