0

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

با روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1) از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

میم

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

ربات HRP-4C مانند یک انسان حرکت می کند و از 30 موتور بدنه استفاده می کند. این هشت موتور در چهره خود اختصاص داده شده برای نشان دادن عبارات. به گفتار پاسخ می دهد ، می تواند آواز بخواند و صدای محیط را بشناسد. حتی در سال 2009 یک لباس مجلسی راهپیمایی کرده است و لباس عروس را در سال 2009 پوشیده است.


موارد پیشنهادی

فضانورد کیست و وظایفش چیست؟

کودک عصبانی که دست بزن داره+ راه حل


سوفیا

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)
سوفیا در سال 2017 با تبدیل شدن به اولین شهروند روبات عربستان ، تاریخ را رقم زد. هوش مصنوعی ایجاد شده توسط هانسون روباتیک ، مستقر در هنگ کنگ ، می تواند تماس چشمی داشته باشد ، چهره ها را بشناسد ، گفتار انسان را درک کند و ضمن برقراری ارتباط موثر بیان کند.

یانگ یانگ

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)
این Humanoid به طور مشترک توسط مرکز خدمات ربات هوشمند Robo Shanghai Yangyang در چین و استاد ژاپنی Hiroshi Ishiguro در سال 2015 ایجاد شده است.

فرد

ربات فوق العاده واقع بینانه Mesmer که توسط Engineered Arts در سال 2018 ساخته شده است ، دارای سنسورها و یک چارچوب نرم افزاری گسترده است که منجر به حرکت صاف و تعامل بدن می شود. با استفاده از پوست مصنوعی و گردن با مهره ها ، شخصیت های Mesmer می توانند خیالی یا تفریحی وفادار افراد دنیای واقعی با دقت شدید باشند.

علامت 1

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)
این روبات که در سال 2016 توسط طراح هونگ کنگ ساخته شده است ، این ربات به شدت شبیه بازیگر اسکارلت جوهانسون است. یک سال و نیم و بیش از 50،000 دلار کارشناسی ارشد طول کشید تا اسکلت پرینت سه بعدی چاپ شده با پوست سیلیکونی بسته شود. چشم های این ربات شامل توابع ردیابی چهره و رنگ است و به دستورات کلامی از پیش برنامه ریزی شده ای که در یک میکروفون گفته می شود ، پاسخ می دهد.


بیشتر بخوانید: آیا تغذیه می تواند روی هموفیلی اثری داشته باشد؟


ربات بی نام

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

ترکیبی از تصاویر یک ربات تولید شده توسط بخش مهندسی برق دانشگاه ملی تایوان را با تقلید از چهره های صورت یک انسان نشان می دهد. سر و پیچ و تاب زندگی ، که احساسات اساسی را به نمایش می گذارد ، در اکتبر 2010 در نمایشگاه بین المللی ربات تایپه به نمایش گذاشته شد.

جیا جیا

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

همچنین به عنوان “الهه ربات” شناخته می شود ، از نظر ظاهری و قد بدن یک زن چینی است. این دانشگاه که توسط دانشگاه علوم و فن آوری چین ساخته شده است ، در تعامل انسان و ماشین تخصص دارد ، حرکات چشم طبیعی و لب های هماهنگ هنگام صحبت را دارد.

Geminoid HI-4

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)
در سال 2006 توسط پروفسور هیروشی ایشیگورو (L) مشهور رباتیک ، مشهور ساخته شده ، ماکت اندرویدی وی از راه دور اداره می شود. او امیدوار است که آن را به یک اندیشه مستقل تبدیل کند که می تواند حین صحبت حتی حرکات ریز را تقلید کند.


جالب است بدانید: جاذبه های گردشگری ایلام


نادین

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)در سال 2016 که توسط پروفسور نادیا تالمان و تیم او در دانشگاه فناوری نانیانگ سنگاپور ساخته شده است ، پوست انسان دارای پوستی نرم و چهره ای رسا است. این افراد را به رسمیت می شناسد و مکالمات گذشته را به خاطر می آورد. این روبات به عنوان پذیرنده در موسسه نوآوری رسانه در دانشگاه کار می کند.

آلبرت انیشتین HUBO

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

این همکاری با همکاری هانسون روبوتیکس و موسسه پیشرفته علوم و کره کره در سال 2005 ، اولین ربات اندرویدی جهان در یک قاب رباتیک با اندازه زندگی است. این می تواند عبارات و نشانه های صورت را بفهمد و تقلید کند.

Repliee Q2

روبات های تکان دهنده واقعی (سری 1)

اندیشه (L) دارای 42 محرک برای تولید رفتارهای شبیه به انسان است. سنسورهای آن توسط بخش سیستم های ماشین سازی سازگار در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اوزاکا ایجاد شده اند ، حسگرهای آن به آن کمک می کنند تا نسبت به حضور انسانها واکنش نشان دهد.


بیشتر بخوانید: فواید و مضرات گیاه مریم گلی


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =

مشاهده بیشتر