0

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

با بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی در سال 2020 از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

سیستم‌های امنیتی می‌توانند بسیار پرهزینه باشند اما اگر اطلاع داشته باشید که کجا دنبال گجت‌های امنیتی بگردید، می‌توانید آن‌ها را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. اما چطور می‌توان از صرف هزینه‌های هنگفت برای حفظ امنیت منزل یا آپارتمان پیشگیری کرد؟ قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم و انواع حسگرهای در و دوربین‌های امنیتی با قیمت کمتر از 40 دلار (که اغلب با قیمتی کمتر از 20 دلار هم به فروش می‌رسند) را به شما معرفی کنیم که وقتی از منزل دور هستید، امنیت آن را برای شما حفظ کنند. این راهکارهای امنیتی بسیار ارزان قیمت بدون خالی کردن حساب بانکی شما باعث آرامش خاطرتان خواهند شد.


موارد پیشنهادی


  • چراغ هوشمند Wyze Bulb

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده برای پیشگیری از ورود سارقین به هر منزلی، حضور ساکنان در منزل است. با نصب چراغ هوشمند در آشپزخانه، اتاق نشیمن یا ایوان جلوی خانه و زمانبندی آنها برای روشن شدن در ساعاتی خاص باعث می‌شوید که جذابیت منزل شما برای سارقین کمتر شود.
لامپ هوشمند Wyze یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. می‌توانید یکی از این لامپ‌ها را با قیمت 8 دلار یا چهار عدد را با قیمت 30 دلار خریداری کنید که در مقایسه با لامپ‌های LED معمولی چندان زیاد نیست. این لامپ‌ها که جزء گجت‌های ارزان قیمت برای خانه هوشمند محسوب می‌شوند، به صورت مستقیم به شبکه وای فای منزل شما متصل شده و می‌توانید با گوشی و اپلیکیشن Wyze آنها را کنترل کنید. این لامپ‌ها از جمله ابزارهایی هستند که کافیست فقط یک بار آنها را تنظیم کنید تا همواره کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

  • دوربین‌های امنیتی جعلی Armo

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

وقتی هدف اصلی شما بازدارندگی باشد، بهتر است دوربین‌های ساختگی را هم در نظر داشته باشید. دوربین‌های جعلی می‌توانند منزل شما را مانند ملکی که کاملاً تحت نظارت قرار دارد، جلوه دهند بخصوص برای املاک بزرگتری که نمی‌توانید کل مساحت آنها را با هزینه کم پوشش دهید. می‌توانید پکیج چهارتایی این دوربین‌ها را با قیمت کمتر از 20 دلار تهیه کنید.
البته این دوربین‌ها فقط عاملی جهت منصرف کردن سارقین برای ورود به منزل شما محسوب می‌شوند. قطعاً در صورت نفوذ این افراد به منزلتان نیاز به حسگرهای حرکتی یا دستگاه‌های نظارتی دارید که درباره این رخنه به شما هشدار بدهند.

  • دوربین هوشمند ارزان قیمت Wyze Cam

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

به گفته Megan Wollerton از شرکت CNET “دوره دوربین‌های امنیتی 200 دلاری به سر رسیده است”. امروزه می‌توانید دوربین‌هایی با قیمت 20 دلار پیدا کنید که بسیاری از قابلیت‌های امنیتی هوشمند و وایرلس مدل‌های پیشرفته از جمله حسگر تشخیص حرکت و تشخیص انسان به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی را دارند. Wyze Cam یک دوربین هوشمند مقرون به صرفه است که هشدارهای لازم را به اپلیکیشن Wyze ارسال می‌کند. این دوربین تصاویر را برای 14 روز روی کلود ذخیره می‌کند و مجهز به کارت SD برای ضبط کردن ویدیوها به صورت پیوسته است. این دوربین امنیتی مجهز به وای فای با توجه به قیمت آن بسیار فوق العاده است.

  • کیت حسگر امنیتی Wyze Sense

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی
اگر نسبت به برخی اتاق‌ها حساسیت کمتری داشته و بیشتر متمایل به نظارت بر مسیرهای ورودی منزل هستید، کیت حسگر امنیتی می‌تواند برای شما مناسب تر باشد. Wyze کمپانی امنیتی است که کیت 20 دلاری آن شامل یک بریج (که به دوربین Wyze WiFi متصل شده و به دستگاه‌ها جهت برقراری ارتباط کمک می‌کند)، دو حسگر در و پنجره و یک حسگر حرکت است.
باز هم این محصول در مقایسه با قیمت آن، فوق العاده است. برای آپارتمان‌های کوچک و یا برای افرادی که فقط قصد مانیتور کردن درهای پشتی و جلویی منزل را دارند، این کیت به همراه حسگر تشخیص حرکت آن پوشش بسیار خوبی فراهم می‌کند.

  • استفاده از الکسا برای شنیدن صداهای منزل Amazon Echo Dot

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی

Alexa Guard که اخیراً به مجموعه امکانات Echo اضافه شده به شما برای شنیدن صداهای منزل وقتی از آن دور هستید کمک می‌کند. Echo Dot که معمولاً می‌توانید آن را با قیمتی کمتر از 25 دلار پیدا کنید ارزان ترین راه برای استفاده از Alexa Guard در منزل شماست. اما اگر از قبل یک Echo داشتید، این سرویس نظارتی برای شما تقریباً رایگان خواهد بود.
کافیست عبارت Alexa, I’m leaving را بیان کنید تا این قابلیت فعال شود. بعد از آن Echo به صدای شکستن شیشه، آلارم یا صدای انسان‌هایی که در منزل شما حرکت می‌کنند گوش می‌کند (و قابلیت تفکیک انسان و حیوانات را دارد) و در صورت شنیدن هر صدایی به شما هشدار می‌دهد.

  • قفل‌های Rishon Enterprises Addalock قفل مقاوم سازی برای مستاجرین

بهترین و ارزان ترین ابزارهای امنیتی خانگی
ارتقای امنیت منزل برای اجاره نشین‌ها کار سختی است بخصوص وقتی بحث استفاده از تجهیزات هوشمند در میان باشد. بنابراین اگر به دنبال افزایش سطح امنیت با تلاش و هزینه کم هستید، قفل‌های ایمن سازی مثل این مورد را در نظر داشته باشید.
ابزارهایی مثل این قفل هر چند به وای فای متصل نمی‌شوند اما راه هوشمندانه‌ای برای اضافه کردن یک لایه امنیتی به منزل محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید: استایل جدید پانته آ بهرام تا عروسی دختر گوهر خیراندیش


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مشاهده بیشتر