0

قابلیت های iOS 11.1

قابلیت های iOS 11.1

قابلیت های iOS 11.1

با قابلیت های iOS 11.1 از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

روز به روز کاربران بیشتری به سمت گوشی های اپل با سیستم عامل ios روی می آورند. شاید از لحاظ ظاهری نتوان تفاوت چندانی بین محصولات کمپانی اپل و دیگر کمپانی ها پیدا کرد ولی بدون شک قابلیت های بالای این برند باعث شده تا بتواند کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.
قابلیت های iOS 11.1

ios 11.1 چه ویژگی هایی دارد؟

اولین ویژگی که در آپدیت ios 11.1 به چشم می خورد این است که بیش از 70 ایموجی جدید به دستگاه شما اضافه خواهد شد. این ایموجی ها شامل صورتک ها، اشیا و حیوانات جدیدی هستند که پیش از این در لیست ایموجی های اپل نبودند. از آنجا که بسیاری از افراد مداوما سیستم عامل خود را به نسخه های جدید بروز رسانی می کنند، پیشنهاد می شود شما نیز دست به این اقدام بزنید تا بتوانید ایموجی هایی که دیگران برای شما می فرستند را مشاهده نمایید.

علاوه بر این، اپل در ios 11.1 چند ویژگی جالب و کوچک دیگر قرار داده است که شاید بسیاری از افراد از آن استفاده ای نبرند. با استفاده از ویژگی جدید در آپدیت ios 11.1 قادر خواهید بود با فشار دادن قسمت چپ صفحه نمایش به حالت App Switcher بروید. این ویژگی در ios 10 وجود داشت که در نسخه ios 11 بنا به تصمیم طراحان، حذف شده بود.

اما گویا طراحان سیستم عامل ios دوباره تصمیم گرفتند این ویژگی را در ios 11.1 ارائه دهند. با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود، با فشار دادن انگشت خود در سمت چپ صفحه نمایش به حالت انتخاب اپلیکیشن های باز شده در پس زمینه رفته و با حرکت انگشت خود به سمت راست، از برنامه ای که در حال حاضر در حال استفاده از ان هستید، به برنامه قبلی سوئیچ نمایید. به نظر می رسد، این ویژگی بسیار کاربردی تر از فشردن دو مرتبه پشت سرهم دکمه هوم باشد.

همچنین در نسخه جدید ios 11.1 ما شاهد یک سری تغییرات امنیتی هستیم که شامل بروز رسانی و از بین بردن یکسری آسیب پذیری ها مثل آسیب پذیری KRACK می باشد. همچنین در آپدیت جدید ios تمهیداتی اندیشیده شده است تا مقدار مصرف باتری کاهش بیابد. اگر شما یکی از کاربران ios 11 می باشید، پیشنهاد می شود هرچه سریعتر سیستم عامل خود را به نسخه ios 11.1 بروز رسانی نمایید تا از ویژگی های جدید رفاهی و امنیتی آن برخوردار شوید.

برای انجام آپدیت ios می توانید از طریق مسیر Setting/General/Software Update اقدام نمایید. منتهی قبل از اقدام به آپدیت ios 11.1 به یاد داشته باشید که از موبایل خود در آی کلود یا آی تیونز، بکاپ تهیه نمایید. مراحل دقیق و آموزش مفصل نحوه آپدیت ios در مقاله ای تحت عنوان چگونگی آپدیت آیفون آورده شده است که می توانید از آن بهره ببرید.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

مشاهده بیشتر