0

5 نکته ورزشی برای رسیدن به هدف

5 نکته ورزشی برای رسیدن به هدف

5 نکته ورزشی برای رسیدن به هدف

با 5 نکته ورزشی برای رسیدن به هدف از بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

5 نکته ورزشی برای رسیدن به هدف

با هر سال جدید ، عزم شروع به ورزش کردن بیشتر می شود. شاید حتی شما قول داده باشید که ورزش بیشتری را به روز خود اضافه کنید. اگر تلاشهای شما برای انجام ورزش به همان روشی که شما برنامه ریزی کرده اید ، پیش نمی رود ، به این نکات توجه کنید. اینها ممکن است به شما در بازگشت به مسیر کمک کنند.


موارد پیشنهادی


نکته شماره 1 – کاری را انجام دهید که از آن لذت ببرید

به معنای ورزش به معنای گذراندن ساعت ها در پیاده روی سالن ورزشی در دوچرخه ثابت نیست. این بدان معنا نیست که شما باید برای اسباب بازیهای ورزشی که احتمالاً هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد ، هزینه کنید. هر کاری برای حرکت بدن خود انجام دهید بهتر از انجام هیچ کاری نیست. پیاده روی یک تمرین آسان است که می توانید تقریباً در هر کجا و در هر شرایط آب و هوایی انجام دهید. دوچرخه سواری ، رقصیدن ، باغبانی ، وزنه برداری ، شنا ، بازی ورزشی مورد علاقه ، نظافت منزل و حتی بازی کردن در حیاط با فرزندانتان تنها برخی از راه هایی است که می توانید به ورزش روزمره خود اضافه کنید.

نکته شماره 2 – زمان برنامه برای ورزش

همانطور که می خواهید یک جلسه یا قرار ملاقات پزشک داشته باشید ، گاهی تنها راه برای وقت گذاشتن برای ورزش ، قرار دادن آن در برنامه روزانه خود است. همه ما زندگی خود را شلوغ کرده ایم و اغلب آنقدر مشغول مراقبت از دیگران هستیم که به نظر نمی رسد هرگز برای خودمان وقت بگذاریم. وقتی ورزش به بخشی از لیست کارهای روزانه شما تبدیل شود ، احتمالاً این کار را انجام می دهید. برخی از افراد در طول روز فقط برای مدت زمان مشخصی ورزش می کنند در حالی که دیگران باید هر روز زمان را تغییر دهند. برخی از افراد نیاز به گپ زدن دارند و برای آنها ورزش کردن با یک دوست راه حل خوبی است. انتخاب کنید که به هر روشی که بهترین کار برای شما باشد. فقط به یاد داشته باشید که واقعاً بروید و این کار را انجام دهید!

نکته شماره 3 – به یاد داشته باشید که ورزش می تواند انرژی بخشد

حتی اگر ممکن است از ورزش بیش از حد خسته شوید ، به هر حال آن را امتحان کنید. شما ممکن است تعجب کنید که وقتی آن کار را می کنید و بعد از اتمام کار ، چقدر احساس انرژی می کنید. ورزش یک ضد افسردگی بسیار عالی است و اگر درمورد استرس چیزی می دانید ، می دانید که این یکی از بزرگترین گیرنده های انرژی بدن است.

نکته شماره 4 – از ترکیب آن نترسید

مانند هر کاری که بارها و بارها انجام شود ، ورزش می تواند روزمره شود. هنگامی که از ورزش کردن کسل می شوید ، کمتر احتمال دارد که این کار را ادامه دهید. برای اینکه از حوصله تمرین روزانه خود خسته نشوید ، آن را تغییر دهید. اگر از راه رفتن خسته شده اید ، دوچرخه سواری را امتحان کنید. اگر در حال وزنه برداری هستید ، سعی کنید در طول هفته این کار را با تمرینات قلبی عروقی انجام دهید. بولینگ بروید یا یک بار تنیس بازی کنید و اگر متوجه شدید از این نوع فعالیتها لذت می برید ، با یک تیم همراه شوید.

نکته شماره 5 – همیشه با گرم کردن شروع کنید

صرف نظر از نوع تمرینی که انتخاب می کنید ، بسیار مهم است که هر جلسه را با گرم کردن ماهیچه ها شروع کنید. کشش کمک می کند تا از آسیب دیدن بافت های عضلانی جلوگیری شود و خون شما جریان یابد. قلب شما نیز پمپاژ می شود. فقط 5 دقیقه زمان لازم است تا تمرین ورزشی شما شروع خوبی شود.


بیشتر بخوانید: ارتباط دوچرخه سواری و افزایش قد


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

مشاهده بیشتر