0

نرم افزار URL Blocker 1.0.0.19

نرم افزار URL Blocker 1.0.0.19

نرم افزار URL Blocker 1.0.0.19

نرم افزار URL Blocker 1.0.0.19 نام یک ابزار بسیار کوچک و کاربردی، به منظور محدودسازی دسترسی به آدرس‌های اینترنتی است. همانطور که می‌دانید، امروزه قشرهای مختلفی از کاربران، به شبکه اینترنت دسترسی دارند. اگر شما هم از دسته والدینی هستید که می‌خواهید فعالیت فرزندان خود را در شبکه اینترنت تحت کنترل خود قرار دهید، نرم افزار URL Blocker می‌تواند در این زمینه کمک شایانی را به شما بکند. کاربرد شبکه اینترنت برای دانش‌آموزان و یا فرزندان خردسال شما، می‌بایست محدود به وب‌سایت‌های علمی، آموزشی و … باشد. با وجود آنکه فضای اینترنت، محیطی بسیار مفید است، اما کاربردهای مضر آن در برخی مواقع بیشتر از محاسن آن هستند.

به کمک URL Blocker، شما والدین محترم می‌توانید از امکان دسترسی فرزندان خود به وب‌سایت‌های تعریف شده جلوگیری کنید. برای مثال، شما می‌توانید با وارد کردن آدرس شبکه‌های اجتماعی در این نرم افزار، امکان دسترسی آنان را به کلی ببندید، از این رو دیگر با استفاده از این سیستم کامپیوتری، امکان استفاده از وب‌سایت‌های تعریف شده از سوی شما وجود نخواهد داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار URL Blocker را دریافت نمائید.

Url Blocker ابزاری ساده است که به شما امکان می‌دهد برخی از سایت‌های اینترنتی را با غیرقابل‌دسترسی از هر مرورگری مسدود کنید. می‌توانید فهرست سایت‌ها را ذخیره کنید و بعداً آن را دوباره بارگیری کنید یا بین لیست‌های بلوک مختلف جابجا شوید. شما می توانید سایت ها را در هر زمان از لیست حذف کنید. Ulr Blocker از فایل HOSTS ویندوز برای غیرقابل دسترس کردن سایت های مشخص شده استفاده می کند. HOSTS یک ویژگی ویندوز است که جستجوی محلی DNS را برای برنامه‌های دارای اینترنت، از جمله مرورگرهای وب، فراهم می‌کند. این برنامه ورودی هایی را به هاست ها اضافه می کند که باعث می شود سایت های “مسدود شده” شما به آدرس IP محلی شما (127.0.0.1) هدایت شوند که باعث می شود مرورگر شما تولید کند و خطای “Unable to connect” یا موارد مشابه را ایجاد کند.
خلاصه:
می توانید Url Blocker 1.4.0.28 را در سیستم عامل های ویندوز 7/8/10 اجرا کنید. Url Blocker 1.4.0.28 یک محصول نرم افزاری است که توسط WinTools توسعه یافته است و در دسته Network & Internet در زیر شبکه و اینترنت دیگر فهرست شده است. Url Blocker 1.4.0.28 یک محصول نرم افزار رایگان است و دانلود نرم افزار برای عموم در دسترس هست و برای مدت نامحدودی کاملاً کاربردی است، اگرچه ممکن است نسخه های دیگری از این محصول نرم افزاری وجود داشته باشد. Url Blocker 1.4.0.28 آخرین بار در 18 ژانویه 2020 به نسخه 1.4.0.28 به روز شد.

ویژگی های نرم افزار URL Blocker :

– ابزاری مناسب برای کنترل فرزندان توسط والدین

– جلوگیری از دسترسی به آدرس‌های اینترنتی خاص

– امکان اضافه کردن لیست به صورت دستی و یا گروهی

– کنترل کاربران در فضای وب

 

پسورد فايل فشرده : www.yasdl.com ( پسورد را تايپ کنيد )

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مشاهده بیشتر