0

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.6.1

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.6.1

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.6.1 شما روی سیستم عامل خود هر آنتی ویروسی نصب داشته باشید بی شک نمی تواند امنیت مطلق را برای شما به ارمغان بیاورد. برای همین شما همواره سعی داشته باشید با سایر ابزارهای رایگان انتی ویروس های دیگر سیستم خود را هر از چند گاهی چک کنید. Sophos Virus Removal Tool نرم افزار رایگان از کمپانی بزرگ امنتی Sophos می باشد که می تواند با اسکن سیستم شما به حذف روکیت ها ، ابزار های جاسوسی ، تروجانها ، مالوارها و … نجات دهد. این انتی ویروس هر چند نمی تواند به عنوان آنتی ویروس اصلی شما عمل کند ولی یک ابزار کمکی برای آنتی ویروس فعلی شما می باشد و می تواند کم و کاستی های آنتی ویروس فعالی شما را جبران کند.

شرح

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool یک ابزار رایگان ضد بدافزار و مستقل است که می توانید از آن برای اسکن رایانه خود هر زمان که مشکوک به عفونت ویروس هستید استفاده کنید. اگر بدافزاری وجود داشته باشد که بتواند آن را شناسایی کند، آن را به صورت رایگان حذف می کند. اگرچه این یک برنامه ضد ویروس کامل نیست، اما می تواند انواع مختلفی از بدافزارها را شناسایی کند. به شدت توصیه می شود آن را به صورت دوره ای یا هر بار که مشکوک به عفونت همراه با سایر محصولات ضد بدافزار مشابه هستید، اجرا کنید. نصب آن ضرری ندارد زیرا با آنتی ویروس شما تعامل نخواهد داشت. متاسفانه این برنامه فقط برای کاربران ویندوز مایکروسافت در دسترس است.

مهم: هنگام تلاش برای به روز رسانی Sophos Virus Removal Tool، ممکن است پیام خطای زیر را دریافت کنید: “نسخه دیگری از این محصول قبلاً نصب شده است. نصب این نسخه نمی تواند ادامه یابد. برای پیکربندی یا حذف نسخه موجود این محصول، از Add/ استفاده کنید. برنامه ها را از کنترل پنل حذف کنید.”

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید، به “تنظیمات” – “برنامه ها” بروید. به پایین بروید یا از ویژگی «جستجوی این فهرست» استفاده کنید تا «ابزار حذف ویروس Sophos» را ببینید – «حذف نصب» را دو بار انتخاب کنید. صبر کنید تا برنامه حذف شود (ممکن است کمی طول بکشد). اکنون می توانید آخرین نسخه Sophos Virus Removal Tool را نصب کنید (نکته: ناشر نرم افزار Sophos Ltd است).

بررسی نرم افزار Sophos Virus Removal Tool

توجه: این برنامه بسیار گسترده است – بیش از 170 مگابایت دارد و پس از راه اندازی، از شما می خواهد که امضاهای ضد ویروس خود را به روز کنید. لطفاً مطمئن شوید که همیشه به این برنامه اجازه می‌دهید تا امضاهای خود را به‌روزرسانی کند، زیرا این به آن کمک می‌کند تا عفونت‌های بیشتری را شناسایی کند. درست مانند اکثر محصولات ضد بدافزار، اگر قبل از اقدام به اسکن پایگاه داده آنتی ویروس آنها را به آخرین نسخه به روز نکنید، ضعیف تر می شوند.

همیشه داشتن بیش از یک اسکنر ویروس در رایانه خود ایده خوبی است. یک اسکنر ممکن است تهدیدی را از دست بدهد، اما بعید است که دو اسکنر همان ضعف را داشته باشند. اگر کسب‌وکاری دارید و برای محافظت از شبکه پایانه‌ها به یک اسکنر ویروس نیاز دارید، ابزار حذف ویروس Sophos ممکن است شروع خوبی باشد، اما همچنین دومین اسکنر ضد بدافزار عالی برای رایانه خانگی شما است.

متوسط ​​محصول Sophos به دور از رایگان است و سعی نمی کند این واقعیت را پنهان کند که برای استفاده توسط نهادهای شرکتی طراحی شده است. اما این لزوما چیز بدی نیست. اگر یک سازمان انتفاعی بزرگ را اداره می کنید که به شدت به شبکه کامپیوتری آن وابسته است، پس از اسکنر ویروس خود کمی مسئولیت پذیری می خواهید- و تنها راه برای به دست آوردن آن، پرداخت هزینه آن است.

با این حال، Sophos Virus Removal Tool برای دانلود رایگان در دسترس است. این می تواند بر روی هر دو سیستم عامل 64 و 32 بیتی اجرا شود و اگر به دنبال پیش نمایش خوبی از انواع حفاظتی که Sophos قبل از اینکه به یک اسکنر ضد ویروس مبتنی بر اشتراک متعهد شوید، به طور رایگان ارائه می دهد، گزینه خوبی است.

این یک ابزار مستقل است که به کاربران امکان می دهد اسکن سریع و ساده ویروس را انجام دهند. سعی خواهد کرد هر ویروسی را که پیدا کند حذف کند. با این حال، این یک سیستم کاملاً کامل محافظت از ویروس نیست. Sophos Virus Removal Tool تنها ویروس‌هایی را که پس از ورود به رایانه شما پیدا می‌کند، از بین می‌برد. این “محافظت بلادرنگ”، محافظت از وب، یا هیچ یک از مزایای پیشگیرانه دیگری که باید از یک برنامه کاملاً حفاظت از ویروس انتظار داشته باشید، به شما نمی دهد.

اگر یک ویروس روی رایانه خود دارید و آسیب آن خیلی زیاد نیست – این ابزار ممکن است آن را بگیرد، بکشد و روز را نجات دهد. اگر اینطور است، و شما به مجموعه کامل محصولات Sophos علاقه مند هستید – ممکن است در راه باشید.

اگر شما یکی از کسانی هستید که نرم افزار رایگان را دوست دارید، ابزار حذف ویروس Sophos ممکن است جایی در زندگی شما داشته باشد. از آنجایی که ابزار حذف ویروس Sophos هم رایگان و هم ساده است و تنها 78 مگابایت دارد، ممکن است یک نسخه پشتیبان عالی برای هر اسکنر ویروس و سایر محافظت هایی که ممکن است در حال حاضر با آن کار می کنید باشد.

توصیه ما این است که حفاظت فعلی خود را به طور معمول اجرا کنید – و به دنبال ویژه‌ترین نرم‌افزار رایگانی باشید که می‌توانید پیدا کنید. بسیاری از برنامه های رایگان دارای تعداد زیادی از ویژگی های حفاظت از وب و زمان واقعی و همچنین چند ابزار تمیز کردن و بهینه سازی هستند. سپس، با دانستن اینکه ویروس‌ها می‌توانند یکدیگر را از نگاه اسکنر پنهان کنند، ابزار حذف ویروس Sophos را هر بار که ابزار اسکن اصلی شما یک بدافزار را شناسایی می‌کند، اجرا کنید.

آنقدر کوچک است که قابل توجه نباشد و آنقدر قدرتمند است که به عنوان پشتیبان اجرا شود. و، اگر آن را دوست دارید – می توانید در زمان بعدی به نسخه کامل شرکتی ارتقا دهید.

دانلود نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.6.1

  • فرمت فایل: EXE
  • حجم : 166 مگابایت 
  • تولیدکننده: Sophos

لینک دانلود:

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.6.1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

مشاهده بیشتر