0

نرم افزار WifiInfoView 2.25

نرم افزار WifiInfoView 2.25

با نرم افزار WifiInfoView 2.25 از دانلود نرم افزار سایت جیران در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که می دانید جلوگیری از خطرات شبکه وای فای برای همه ما یک دغدغه می باشد. نرم افزار WifiInfoView شبکه های بی سیم را در منطقه شما اسکن می کند و اطلاعات گسترده ای در مورد آنها نمایش می دهد، از جمله: نام شبکه (SSID)، آدرس MAC، نوع PHY (802.11g یا 802.11n)، RSSI، کیفیت سیگنال، فرکانس، شماره کانال، حداکثر سرعت، شرکت نام، مدل روتر و نام روتر (فقط برای روترهایی که این اطلاعات را ارائه می دهند) و موارد دیگر…

هنگامی که یک شبکه بی سیم را در قسمت بالای این ابزار انتخاب می کنید، در قسمت پایینی عناصر اطلاعات وای فای دریافتی از این دستگاه با فرمت هگزا دسیمال نمایش داده می شود.
WifiInfoView همچنین دارای یک حالت خلاصه است که خلاصه ای از تمام شبکه های بی سیم شناسایی شده را به صورت گروه بندی شده بر اساس شماره کانال، شرکت سازنده روتر، نوع PHY یا حداکثر سرعت نمایش می دهد.

نرم افزار نمایش اطلاعات شبکه های WiFi

WifiInfoView 2.25 نام نرم افزاری مؤثر و کم حجم ، به منظور نمایش اطلاعاتی مفید از شبکه های بی سیم اطراف شماست ، به کمک این نرم افزار شما می توانید اطلاعاتی مفید از قبیل مک آدرس و یا شدت سیگنال دریافتی از آنان را به دست آورید. در واقع WifiInfoView یکی از بهترین نرم افزارها ، به منظور نمایش اطلاعات از شبکه های WiFi است. صفحه اصلی نرم افزار به دو قسمت کلی تقسیم شده است ، بخش بالایی آن ، مجموعه شبکه های بی سیم اطراف شما را نشان می دهد که با کلیک بر روی هریک از آنان ، می توانید اطلاعات مربوط به هرکدام را در بخش پایینی مشاهده کنید.

WifiInfoView قادر است اطلاعاتی همچون مک آدرس ، نام شرکت سازنده ، شماره های مربوط به کانال ها ، شدت سیگنال دریافتی و … را از روتر های اطراف به شما نمایش دهد. اگر شما نیز در یک کمپانی کار می کنید که شبکه های بسیاری در اطرافتان وجود دارد ، به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات مفید را از تمامی آنان به دست آورده و مدیریت کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WifiInfoView را از سایت دانلود گروه فنی و مهندسی وی سنتر دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار WifiInfoView :

– نمایش خلاصه ای از اطلاعات شبکه های بی سیم در اطراف شما

– به دست آوردن مک آدرس مودم ها ، شماره کانال های آنان ، نوع BSS و شدت سیگنال هریک از آنان

– امکان نمایش مدل روترها و شرکت سازنده

– امکان مدیریت و تهیه گزارش از اطلاعات دریافتی در قالب فایل HTML

سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: این ابزار بر روی ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز سرور 2008، ویندوز 10 و ویندوز 11 کار می کند. هر دو سیستم 32 بیتی و x64 پشتیبانی می شوند.
  • Windows XP پشتیبانی نمی‌شود زیرا این ابزار مبتنی بر Wi-Fi API جدید است که در ویندوز XP وجود ندارد. اگر می خواهید اطلاعات شبکه های بی سیم را در ویندوز XP دریافت کنید، می توانید از ابزار WirelessNetView استفاده کنید.
  • آداپتور شبکه بی سیم و درایور کارت بی سیم که با پشتیبانی بی سیم داخلی Windows Vista/7/8/2008 کار می کند. اگر آداپتور و درایور بی سیم سازگار ندارید، خطای “نمی توان آداپتور بی سیم را پیدا کرد” نمایش داده می شود.
  • برای تماشای شبکه های بی سیم 5 گیگاهرتز، باید از یک آداپتور شبکه بی سیم استفاده کنید که از کانال های 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

مشخصات

  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.p30download.com

 

دانلود WifiInfoView

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =

مشاهده بیشتر