0

نرم افزار VMware vCenter Server 5.5

نرم افزار VMware vCenter Server 5.5

نرم افزار VMware vCenter Server 5.5 ساخت شرکت VMware بوده که وظیفه اصلی آن مدیریت سرورهای ESX و سرورهای مجازی بر پایه آن است؛ به زبان ساده این برنامه به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید چندین سرور مجازی را از سرورهای مختلف ESX در کنسول یک برنامه، کاملاً حرفه‌ای مدیریت کنید. بسیاری از قابلیت‌های برنامه‌ی vSphere که کاربرد وسیعی در مجازی سازی دارد برای فعال شدن نیازمند vCenter هستند، قابلیت‌های نظیر VMotion و Fault Tolerance و غیره.

نرم افزار سروری VMware vCenter Server

vCenter Server نرم افزار مدیریتی است که به مدیریت و پیکربندی محیط مجازی شما کمک می کند. این در دو نوع ارائه می شود، یکی نصب استاندارد ویندوز و دیگری به شکل یک ابزار مجازی مبتنی بر لینوکس. در حالی که نصب vCenter مبتنی بر ویندوز به شما کمک می کند تا اجزا را بر اساس نیاز خود تفکیک کنید، نصب مبتنی بر لینوکس همه اجزا را در یک بسته استقرار واحد بسته بندی می کند. در حالی که اکثر محیط‌های مجازی بزرگ از نصب vCenter مبتنی بر ویندوز استفاده می‌کنند، ابزار مجازی سرور vCenter جای خود را در محیط‌های نسبتاً کوچک‌تر پیدا می‌کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اکنون از 100 هاست ESXi و 3000 ماشین مجازی پشتیبانی می کند.

VMware vCenter Server Virtual Appliance

VMware vCenter Appliance یک ابزار لینوکس با تمام ماژول های لازم و یک پایگاه داده داخلی است. این دستگاه زمانی مفید است که بخواهید یک نمونه vCenter را بدون نیاز به انجام مراحل نصب اجرا کنید. از آنجایی که یک VM لینوکس است، لازم نیست یک سیستم عامل ویندوز سازگار (VM / ماشین فیزیکی) را نصب کنید و مجوز آن را دریافت کنید.

vCenter Single Sign-On

vCenter Single Sign-On (SSO) اولین مؤلفه ای خواهد بود که ارتقا یا نصب می شود. این یک سرویس احراز هویت است که با vSphere 5.1 منتشر شده است. با نسخه 5.5، از ابتدا مجدداً طراحی شده است تا برنامه ریزی و استقرار ساده و مدیریت آسان تر باشد.

این یک دروازه احراز هویت است که درخواست های احراز هویت را از اجزای مختلف ثبت شده دریافت می کند و جفت اعتبار را در برابر منابع هویتی اضافه شده به سرور SSO تأیید می کند. تمام اجزای دیگر vSphere در حین نصب در سرور SSO ثبت می شوند. در زمان نگارش این کتاب، مؤلفه‌های زیر می‌توانند توانایی SSO 5.5 را ثبت کرده و از آن استفاده کنند:

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار VMware vCenter Server:
– راه اندازی و مدیریت همزمان چندین سرور ESX
– مدیریت کامل سرورهای مجازی بر پایه ESX و ESXi
– پشتیبانی از نهایت 30.000 سرور مجازی
– قابلیت Linked Mode و اتصال به vSphere
– مدیریت منابع و بهینه سازی سرورهای مجازی
– قابلیت تخصیص Dynamic منابع
– اتوماسیون بسیار پیشرفته
– قابلیت تنظیم Roles و Permission های سفارشی
– کاملاً سازگار به سایر نرم افزارهای VMware مانند vSphere و Workstation


موارد پیشنهادی


بعد از قرار دادن ESXi 5.5 بسیاری از دوستان درخواست داده بودن که ما vCenter 5.5 رو هم برای دانلود قرار بدیم. البته برعکس ESXi که رایگان شده، vCenter رایگان نیست! اما باز هم گروه بی نظیر ZWT برای این محصول VMware یه keygen نوشتن که توی release این گروه یعنی VMware.vCenter.Server.v5.1-ZWTiSO موجود هست و برای تمام نسخه های 5 این محصول کار می کنه.  من برای این که دوستان مجبور نباشن این release که سایزش 2.9GB هست رو به خاطر یه keygen چند کیلوبایتی دانلود کنن، keygen رو از این release جدا کردم و براتون قرار دادم.

MD5 و SHA1 رو هم می تونید در تصویر (که یه screenshot از وب سایت رسمی VMware هست) ببینید تا اگه مایل بودید بعد از دانلود بتونید سلامت و اصالت فایل دریافتیتون رو چک کنید.

مثل همیشه هم فایل ها مستقیماً از وب سایت رسمی شرکت تولید کننده (در این مورد VMware) تهیه شده و هیچگونه تغییری درشون داده نشده. نام فایل ها هم همون طور که توی تصویر می بینید نام اصلی فایل ها هست.

دانلود نرم افزار VMware vCenter Server 5.5

دانلود کرک نرم افزار VMware vCenter Server 5.5

پسورد فایل: farkiantech.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

مشاهده بیشتر