0

چگونه می توان چمن را از سرمای زمستان محافظت کرد؟

چگونه می توان چمن را از سرمای زمستان محافظت کرد؟

چگونه می توان چمن را از سرمای زمستان محافظت کرد؟

با مطلب کاربردی چگونه می توان چمن را از سرمای زمستان محافظت کرد؟ از بخش گیاهان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

چگونه می توان چمن را از سرمای زمستان محافظت کرد؟

در حالی که شما مشغول برپایی درخت کریسمس خود هستید و شومینه خود را تمیز می کنید تا بتوانید آن شبها را در آن شب های سرد گرم کنید ، یک چیز وجود دارد که فراموش می کنید قبل از خنک شدن هوا در زمستان چمن حیاط را مراقبت کنید.


موارد پیشنهادی


طبیعت انسانی است که وقتی دمای هوا در پاییز خنک شود ، کار حیاط را کنار بگذاریم. شما باید تلاش خود را با هدف آماده سازی حیاط خود قبل ازبارش برف انجام دهید.

بنابراین پروتکل مراقبت از چمن زمستانی برای آماده سازی حیاط شما دقیقاً چیست تا آن را از بدترین وضعیت سرمای زمستان در امان نگه دارید؟
کودهای زمستانی ضروری است که چمن های شما را در زمستان ایمن نگه دارید تا بتواند در بهار سبز شود.

نگهداری چمن در زمستان

برخلاف برنامه های کاربردی کود تابستانی ، که برای ضخیم تر و سبزتر شدن چمن شما ساخته شده است ، کود زمستانی در زمستان سرشار از پتاسیم و فسفر است که به رشد گیاهان عمیق تر چمن کمک می کند. این ریشه های عمیق تر به رشد مجدد چمن در بهار کمک می کنند. حتی بهتر ، ریشه های عمیق تر باعث می شود تا چمن شما در برابر هر مشکلی که ممکن است از جمله خشکسالی ، بیماری یا کیفیت پایین خاک با آن روبرو شود ، مقاوم تر شود.

و درست مثل اینکه ما در زمستان به گرمای اضافی احتیاج داریم ، گیاهان خود را نیز گرم نگه داریم. ددریک می گوید اضافه کردن مالچ به تخت های باغ شما می تواند به گرم نگه داشتن گیاهان کمک کند. در واقع ، او می گوید ، مالچ می تواند “تأثیر زیادی در زندگی و مرگ این گیاهان در زمستان داشته باشد.”

بنابراین ، در مورد برگ های افتاده ای که حیاط شما را پوشانده است ، چطور؟ فکر نکنید می توانید تا زمانی که برف به آرامی از بین می رود ،جمع کردن برگ ها را ترک کنید. ددریک می گوید: “برداشتن برگها در پاییز هنگام خشک شدن بسیار راحت تر از زمانی است که تمام زمستان ها را در زیر برف سپری کرده اند. و حتی بدتر از آن ، بهار بیایید.” “این برگ های پوسیده منجر به بروز اشکالات بیشتر می شوند ، همچنین می توانند از بیماری ها و قالب هایی که می توانند چمن شما را ویران کنند ، استفاده کنند.”

و هنگامی که شما با تمام مراقبت های چمن و گیاهان خود زمستان را به پایان رسانید ، یک متخصص بهبود چمن لاستیک مالچ ، به صاحبان خانه هشدار می دهد تا ابزار ، شیلنگ ، شیر آب در فضای باز و لوله های در معرض سرما را نیز آماده کنند. او پیشنهاد می کند که شیلنگ ها را در داخل نگهداری کنید ، همچنین لوله های در معرض سرما و آب شیر آب های بیرونی برای جلوگیری از یخ زدگی عایق بندی کنید.

او می گوید: هیچ چیز ناامید کننده تر از تجهیزات یا ابزارهای زنگ زده یا ضعیف نیست که در هنگام آماده شدن از آنها در بهار استفاده کنید. اکنون وقت خود را برای تمیز کردن ، تیز کردن ، و ابزار باغچه های روغنی ، و همچنین تمیز کردن و سرویس دهی به مزارع و علفهای هرز علفهای هرز زمان بگذارید. ریخته تا آنها یخ و زنگ نزنند.


بیشتر بخوانید: 25 روش برای صرفه جویی در مصرف آب


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مشاهده بیشتر