0

چگونه از کسی که دوستش دارید جدا شوید

چگونه از کسی که دوستش دارید جدا شوید

چگونه از کسی که دوستش دارید جدا شوید

با چگونه از کسی که دوستش دارید جدا شوید از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه باشید.

چگونه از کسی که دوستش دارید جدا شوید
عشق یک چیز پیچیده است. این می تواند شما را برای انجام هر کاری توانا کند. روز کمی بهتر است ، خورشید کمی روشن تر می شود و همه چیز خوب است. اما عشق همچنین می تواند شما را کور کند و ماندن در مناسباتی را که ممکن است به بهترین شکل ممکن نباشد ، وسوسه انگیز می کند. فکر صدمه زدن به شخصی که به شما اهمیت می دهد می تواند دلهره آور باشد ، اما گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. شاید شما در سراسر کشور مشغول به کار هستید ، یا شریک زندگی شما بچه ها را می خواهد و شما دوست ندارید ، یا تازه متوجه شده اید که به عنوان دوست بهتر هستید. به هر دلیلی ، هنوز پایان دادن به کارهایی که نشان دهنده مهم بودن همسرتان برایتان است کار ساده ای نیست. از نیلو دادشتی مربی روابط و روانشناس محل کار در نیویورک سؤال کردیم که در مورد نحوه جدایی با شخصی که دوستش دارید ، مشاوره بگیرید.


موارد پیشنهادی


قبل از شکست

1. اطمینان حاصل کنید که جدایی چیزی است که واقعاً می خواهید.

مسائل مربوط به روابط گاهی خیلی  سطحی به نظر می رسد ، اما وقتی عمیق تر فکر می کنید ، متوجه می شوید که چیز بزرگتری وجود دارد که نیاز به یادآوری دارد. آیا در مراحل مختلف زندگی هستید؟ یا اینکه شریک زندگی تان عجله دارد که به سطح بعدی بروید؟ آیا آنها یک کارگر هستند؟ یا در مورد مسیر شغلی خود احساس ناامنی می کنید؟ “اگر متوجه مسئله ای شدید ، فکر می کنم ابتدا می خواهید از خود بپرسید ، آیا واقعاً اینگونه است یا چیز دیگری در آنجا جریان دارد؟ آیا احساس فشار می کنید؟ آیا این یک موضوع تعهد است؟ ” یک قدم به عقب بردارید و نگاهی صادقانه به واقعیات شبهات خود بیندازید،شاید بتوانید بدون نیاز به برطرف کردن ، راه حلی برای نگرانی های خود بیابید.

2. در مورد اولویت ها با شریک زندگی خود گفتگو صریح داشته باشید.

هرچه پیرتر می شوید ، می فهمید که سازگاری بیشتر از این است که همراه شوید. این بدان معناست که اگر کودکان در کنار کارتان حضور داشته باشند ، در کجا می خواهید زندگی کنید ، چقدر کار می کنید. ممکن است نشستن با شریک زندگی خود برای گفتگو درباره آنچه انجام می دهید و چیزهایی که در زندگی مشترک نمی خواهید با آن روبه رو شوید و دچار دلهره شوید ترس آور باشد. دادشتی می گوید: “این کار را زود انجام دهید.” “خیلی زود نیست ، اما در یک مقطع مشخص ،اگر اهداف شریک زندگیتان و نظرش در مورد مسائلی چون بچه دار شدن و محل زندگی و …  را بدانید در وسط راه زندگی سورپرایز نمی شوید و متحیر از شرایط بوجود آمده نمی شوید. ”

3. پس از اینکه تصمیم به جدایی گرفتید، ثابت قدم باشید.

بعضی اوقات سخت است که وقتی شریک زندگی تان جلوی شما نشسته است احساسات خود را آرام کنید. شما می خواهید کلمات را بگویید … اما بعد متوجه می شوید که چقدر زیبا به نظر می رسند ، و شما در مورد تمام اوقات خوبی که داشتید فکر می کنید ، و ناگهان شروع می کنید به این سؤال بپرسید که چرا در وهله اول می خواستید از شریک زندگیتان جدا شوید. در اینجا است که اراده به وجود می آید. “اگر شما آماده تصمیم گیری هستید [برای جدایی] ، پس مهم است که در مورد آن قاطع باشید ، و با شریک زندگیتان فشار روانی را تحمل نکنید و به آن امید نداشته باشید که شرایط درست می شود.” “مهمترین بخش ، اعتقاد به دانستن این موضوع، مهمتر از احساسات محبت و تحسین لحظه ای شماست.”

4. بپذیرید که ناراحت کننده خواهد بود

هیچ مقدار جستجوی Google یا انجمن های Reddit راه حل جادویی برای بهتر شدن حال روحی آنها نمی دهند. دادشتی می گوید: “راه آسانی برای جدایی وجود ندارد.” “شما فقط این کار را انجام می دهید و خود را برای این واقعیت که ناخوشایند خواهد بود ، آماده می کنید.” فقط به این دلیل که ناراحت کننده باشد به معنای این نیست که این کار درستی نیست. دادشتی می گوید: “ما از اینكه ناراحت شویم بسیار ترسیده ایم و از اینکه اعتماد به افراد اطراف خود داشته باشیم دوری می کنیم و بگونه ای از این روابط ترسیده ایم.”

در طول شکست

5. به صورت حضوری متلاشی شوید.

دادشتی می گوید: “این کار را از طریق متن یا ایمیل انجام ندهید.” “اگر با آنها رابطه ای دارید که سابقه طولانی دارد، بهتر است این کار را بصورت حضوری انجام دهید. این کار به آنها احترام می گذارد که بین شما احترام گذاشته شده است، احترامی که شایسته آن است. » وقتی زمان جدایی فرا رسید ، مکانی آرام را پیدا کنید که هر دو در صحبت کردن احساس راحتی کنید.

6. به تمام سوالات آنها پاسخ دهید.

احتمال وجود دارد ، بخاطر جدایی با کسی درگیر شوید ، احتمالاً آنها سؤالاتی خواهند داشت ، و شما باید آماده باشید که صادقانه به آنها پاسخ دهید. “اگر کسی با شما درگیر شده است و به سوالهای شما جواب نمی دهد، شما را احساس سردرگمی و آسیب دیدگی و احتمالاً عصبانیت می کند.” اجازه دادن به شریک زندگی خود و ارائه تفکرات خود می تواند تنش را کاهش دهد و این جدایی به شکلی دوستانه تر پیش رود .

بعد از شکست

7. در هنگام ارتباط ، به مرزهای آنها احترام بگذارید.

سخت ترین بخش شکسته شدن ممکن است این باشد که بهترین دوستان و شرکای عاشقانه به غریبه ها تبدیل می شوند. اگر شما یا شریک زندگی خود برای بازیابی و بهبودی نیاز به استراحت دارید ، به آن احترام بگذارید. اگر متوجه شد که تماس و ارتباط با آن سخت است و می تواند امید کاذب بدهد پس از این کار صرف نظر کند.” دادشتی می گوید. اگر از آنها در فضای اجتماعی نیز خواستار فضایی هستند ، به خواسته های آنها احترام بگذارید. این بدان معنا نیست که یک دوستی در آینده ممکن نخواهد بود ، فقط به این معناست که به زمان و مکان نیاز دارند.”

8. به سیستم پشتیبانی خود تکیه کنید.

پس از مجرد بودن دوباره، احتمالاً بیشتر از آنکه بدانید با او چه کار دارید ، زمان بیشتری خواهید داشت. این بدان معنی است که زمان خوبی برای ارتباط مجدد با دوستان قدیمی یا آشنایی مجدد با سرگرمی یا سرگرمی قدیمی است. حواس پرتی سالم مهم است. وی گفت: “ما می دانیم که در اجتماع بودن فوق العاده قدرتمند است و عامل مثبت در سلامت روان و سلامت جسمی است. بنابراین وقتی استرسی مانند جدایی را پشت سر می گذارید ، مهمتر از این است که به خودتان اجازه آسیب پذیری بدهید و با شخصی که در مورد آنچه می خواهید اعتماد کنید صحبت کنید. ” همچنین ممکن است صحبت کردن با یک متخصص را در نظر بگیرید. پس از یک شکست و جدایی ، صحبت کردن با یک متخصص درمانگر در مورد آنچه احساس می کنید و در روابط بعدی نمی خواهید از روابط جلوگیری کنید ، مفید است.


بیشتر بخوانید: برطرف کردن ناتوانی های جنسی با رژیم غذایی


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

مشاهده بیشتر