0

زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

با زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟ از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه باشید.

زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

نکته ی مهمی که باید همیشه در نظر داشت این است که بین خانم ها و آقایان در مورد میزان مسائل جنسی همیشه تفاوت وجود داشته است. همگی می دانیم آقایان بیشتر از خانمها به مسائل جنسی اهمیت می دهند. در حالی که خانم ها برای ابراز عشق و علاقه اهمیت بیشتری قائل می شوند. برای مثال در پژوهشی، روان شناسان از همسران خواستند تغییرات دلخواه در رابطه ی زناشویی شان را مشخص کنند. نتایخ پژوهش نشان داد مردان تغییر در مسائل جنسی را در رتبه ی اول قرار داده بودند، در حالی که خانم ها برای تغییر در حوزه های دیگری مثل وقت گذراندن با یکدیگر اولویت بیشتری در نظر می گرفتند. در واقع مطالعات نشان داده اند نارضایتی افراد از رابطه ی جنسی شان از مهم ترین دلایل طلاق است.


موارد پیشنهادی


بسیاری از خانم ها نسبت به این نکته که آقایان برای رابطه ی جنسی اهمیت زیادی قائل هستند، اعتراض می کنند و آن را نشانه ای از عدم علاقه به خودشان برداشت می کنند، در حالی که در این میان تفاوت های ظریف بین خود و همسرشان را نادیده می گیرند. رابطه ی جنسی برای مردان راهی برای ابراز علاقه است و در حقیقت به آن ها اجازه می دهد عشق و علاقه ی خود را نسبت به همسرشان درک کنند، در مورد خانم ها این رابطه درست بالعکس است. در واقع هنگامی که خانمی احساس کند عشق و علاقه کافی را از جانب همسرش دریافت کرده است، برای برقراری رابطه ی جنسی تمایل بیشتری خواهد داشت. خانم ها می توانند با در اختیار داشتن موهبت جاذبه ی جنسی برای همسرشان، دریچه های احساس، عشق و محبت را به سوی خود بگشایند. اگر زن و شوهر از پشت عینک جنسیت خود به موضوع رابطه ی جنسی نگاه کنند، تصویر متفاوتی می بینند. خانم با مردی روبه رو می شود که صرفاً به دنبال رابطه ی جنسی است و مرد هم با همسری سرد روبه رو می شود و به این نتیجه می رسد که وقتی همسرش به رابطه ی جنسی اهمیت نمی دهد یعنی او را به اندازه کافی دوست ندارد. درک این تفاوت و تلاش برای برطرف کردن نیاز همسر در رابطه ی جنسی کلید موفقیت آن داشتن رابطه ای لذت بخش است.

از سوی دیگر باید این مسئله را در ذهن داشت که میزان علاقه ی خانم ها به مسائل جنسی بیشتر از آقایان به تجربه هایی که در حین ارتباط جنسی باهمسرشان دارند، بستگی دارد. در حقیقت می توان با آموختن مهارت هایی که باعث افزایش لذت جنسی آنها از ارتباط با همسرشان شود، این علاقه را افزایش داد.

این مهارت ها کلید گرم نگه داشتن رابطه ی جنسی بین زن و مرد هستند. در واقع طبق گفته ی برخی صاحب نظران، حتی اگر خانمی این نکته را در نظر داشته باشد که همسرش برای افزایش لذت جنسی او تلاش می کند، از رابطه ی زناشویی و جنسی اش رضایت بیشتری خواهد داشت. مشاهده ی تلاش همسر برای برآورده کردن نیازهای جنسی به زن احساس دوست داشتنی و مورد علاقه بودن می دهد و از این رو تمایلش را برای ارتباط جنسی با همسرش افزایش می دهد.


بیشتر بخوانید: اثر غذا بر قوای جنسی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاهده بیشتر