0

بعد از دانستن خیانت همسر چه باید کرد؟

بعد از فهمیدن خیانت همسر چه باید کرد؟

بعد از دانستن خیانت همسر چه باید کرد؟

این مطلب ” بعد از دانستن خیانت همسر چه باید کرد؟ ” را از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه باشید.

اطلاع از اینکه شریک زندگیتان به شما خیانت کرده است می تواند دنیای شما را بلرزاند و خراب کند. از این گذشته ، این یک خیانت به اعتماد است که می تواند نگرانی های دیگری را درمورد سلامتی ، زندگی خانگی و آینده شما ایجاد کند. افراد در این شرایط می توانند ناگهان مجموعه ای از احساسات را تجربه کنند مانند غم ، عصبانیت ، شوک و تنفر. اگر شریک زندگی شما تقلب می کند ، درک این موضوع که چرا آنها این کار را انجام می دهند دشوار است، اما آنچه شما تصمیم می گیرید تا بعدا انجام دهید مهم است.

بعد از دانستن خیانت همسر چه باید کرد؟

در اینجا نکات تخصصی در مورد آنچه باید دقیقا بعد از خیانت شریک زندگی خود انجام دهید ، آورده شده است.


موارد پیشنهادی


نفس بکشید و به خود اجازه دهید گریه کنید یا فریاد بزنید

پیپر اس گرانت ، روانشناس بالینی دارای مجوز ، روان درمانی و متخصص روابط ، به SheKnows می گوید: خیلی اوقات ، افراد به خود فرصت و زمان نمی دهند تا به راحتی احساسات خود را بروز دهند. بنابراین اگر شما نیاز به فریاد زدن دارید، به یک بالش فریاد بزنید نه در کنار همسرتان. اگر نیاز به گریه دارید، بگذارید خودتان شاهد آن گریه ها باشید و در کنار همسرتان گریه هم نکنید.

پیش دوستان قابل اعتماد بروید

به پیش دوستی که می دانید می تواند طرفدار و عاری از قضاوت باشد، بروید. این غیر معمول نیست که دوستان بخواهند برای نجات دوستشان توصیه هایی برای بهتر کردن اوضاع ارائه دهند.  این کار گیج کننده می باشد و شما نمی توانید به درستی انتخاب کنید که چه کاری بهتر است انجام دهید.

سعی کنید درک کنید که چرا یا چگونه خیانت اتفاق افتاده است

فقط گوش دهید و با فکر و گمان تصمیم نگیرید. بتانی ریکاردی ، یک متخصص رابطه و رابطه با TooTimid ، به SheKnows می گوید: “به همان اندازه که نمی خواهید در مورد جزئیات خاص چیزی بشنوید ، می خواهید درک کنید که چرا شریک زندگی شما به شما خیانت کرده است.

حتماً وضعیت خود را ارزیابی کنید

از کجا فهمیدید؟ آیا تو در امان هستی؟ آیا با ماندن در کنار همسر  احساس راحتی می کنید؟ اگر چنین نیست ، مکانی را برای شب انتخاب کنید و مطمئن شوید که ابتدا از خود مراقبت می کنید .

آزمایش کنید

اگر شما و شریک زندگی تان مدت طولانی با هم بودیم و به صورت دایم از روشهای پیشگیری استفاده کردید یا بصورت طبیعی جلوگیری کردید برای اطمینان از سلامتی خود حتماً به پزشک مراجعه کنید و خود را از نظر وجود STI آزمایش کنید.

درک کنید که این تقصیر شما نیست

این را درک کنید که این کار زشت را همسرتان خواسته و انجام داده است و شما در این بین مقصر نیستید و آنها بودند که به تعهدشان پاییند نبودند و مسئولیت پذیر نبودند.

گزینه های خود را ارزیابی کنید

ممکن است تصمیم گیری نهایی دشوار باشد ، اما در نهایت شروع به تصمیم گیری کنید. “چه در کنار هم بمانید و چه تصمیم بگیرید که جدا شوید ، در این مرحله باید روی مهارت های مقابله ای خود تمرکز کنید. از طریق آن کار کنید تا بخشش یا فراموش کنید. ”

حداقل 24 ساعت قبل از تصمیم گیری های مهم خود را به خود اختصاص دهید

بلافاصله نیازی به تصمیم گیری بزرگ نیست، بنابراین حداقل 24 ساعت به خودتان زمان بدهید  تا بتوانید تصمیم گیری های بزرگی انجام دهید. وی گفت: “درست بعد از فهمیدن خیانت شریک زندگی، احساس می کنیم که باید مستقیماً وارد حالت اصلاح شویم یا تصمیمات بزرگی را بر اساس کشف خیانت جنسی بگیریم. به جای اینکه واکنشی داشته باشید ، به درستی فکر کنید.”

رابطه را دوباره ارزیابی کنید

شما باید قدمی به عقب بردارید و تصمیم بگیرید که آیا خیانت شریک زندگی شما چیزی است که قابل بخشش است. “اگر این موضوع چیزی است که می توانید آن را ببخشید ، پس باید صحبتی در مورد نحوه حل این مشکل به بهترین شکل ممکن داشته باشید. اگر اینطور نیست ، پس شما باید به بهترین وجه ممکن جدا شوید.”

از رسانه های اجتماعی اجتناب کنید

ریکاردی می گوید: “شما که نمی خواهید به صورت آنلاین و با شبکه های اجتماعی واکنش نشان دهید و در مورد اینکه چقدر از شریک زندگی خود متنفر هستید بنویسید و عکسهای جعلی و خوشحال کننده ارسال نکنید تا شریک زندگی تان حسودی کند در حالی که واقعا خوب نیستید به شغلتان مشغول باشید و به خودتان زمان و فرصت دهید تا خوب فکر کنید و آفلاین باشید.”

سعی نکنید به شریک زندگی خود برگردید یا کینه توزانه عمل کنید

شما در حال حاضر واقعاً صدمه دیده اید و میخواهید همین اتفاق را همسرتان نیز تجربه کند و شما به همسرتان خیانت کنید تا تلاقی کرده باشید ولی این چیزی نیست که شما را راضی کند پس به هیچ وجه برای این منظور به پیش همسر خود برنگردید تا کنار هم زندگی کنید.

آنچه اتفاق افتاده را بپذیرید

در بسیاری از موارد، مردم به خیانت بی توجهی می کنند و برایشان مهم نیست و بی اعتنا هستند ولی کنار گذاشتن این مشکل ، آنچه اتفاق افتاده است را تغییر نمی دهد ، بنابراین مقابله با مشکل پیش آمده با شریک زندگی شما بهترین راه برای حل این مسئله است .

مراقب سلامتی خود باشید

بعضی اوقات، این احساسات می تواند بسیار زیاد باشد و ممکن است افراد خود را همان گونه که از غذای ناسالم منع می کنند منع کنند و غذا نخورند و بسلامتی خود آسیب بزنند. گرانت می گوید: “هنگامی که مشغول گذراندن موضوعی بسیار احساسی هستید ، ضروری است که از نظر جسمی سعی کنید از خود مراقبت کنید زیرا تنها به شما کمک می کند تا بتوانید تمام احساسات را پردازش کنید و خوب تصمیم بگیرید.”

هیچ چیز نمی تواند کمک کند که شما این روند را بدون ناراحتی بگذرانید اما امیدوارم با رعایت این توصیه های متخصص بتوانید به طور کامل و به شکلی سالم بتوانید رابطه ی خود و همسرتان را بهبود بخشید.


بیشتر بخوانید: تعبیر خواب جدایی


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مشاهده بیشتر