0

افزایش رضایت جنسی از منظر اسلام

افزایش رضایت جنسی از دیدگاه اسلام

افزایش رضایت جنسی از منظر اسلام

با افزایش رضایت جنسی از منظر اسلام از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه باشید.

افزایش رضایت جنسی از منظر اسلام
اگر چه غایت ازدواج، تربیت نسلی است که بتواند آیه ی “و اجعلنا للمتقین اماما” – شایسته ی پیشوایی پارسایان را پیدا کردن- (فرقان /74) تحقق بخشد اما چون انسان برخلاف همه حیوانات در هر زمان آمادگی برقراری رابطه ی جنسی را دارد و این کار به تصریح پیشوایان دین و لذت بخش ترین فعالیت انسان و با بیان قرآن آرامش دهنده ی ذهن و روان اوست هر کس باید برای کسب این بهره ها، آگاهی ها و مهارت های لازم را به دست آورد. رهنمودهای اسلام (قرآن و سنت) برای این منظور به این قرار است:


موارد پیشنهادی


  1. تنها مسیر طبیعی و پرفایده فرونشاندن میل جنسی، ازدواج زن و مرد است و نه خودارضایی و یا هم جنس گرایی.
  2. زن و مرد هر دو نیاز جنسی دارند و از این رو همسران باید برای برآورده شدن نیاز یکدیگر به بهترین، سالم ترین و لذت بخش ترین صورت حساس باشند و برنامه ریزی کنند.
  3. غیر از زمان های کوتاهی که زن عذر شرعی دارد، هیچ موقعیت زمانی و مکانی دیگری نباید مانع رابطه ی جنسی زن و مرد شود. حتی اگر ارضای این میل نه برای مقابله با وسوسه های گناه آلود یا فرونشاندن میل شدید بلکه به خاطر کسب نشاط و لذت باشد.
  4. زن خوب و سالم در برخورد با مردهای خویشتن دار، پاکدامن و بی آرایه است. اندام، رخسار، گفتار و رفتار او دلبرانه و وسوسه انگیز نیست و با آزرم، کم گویی و وقار خویش ،بیماردلان آزمند را از خود می رماند و نومید می کند.
  5. اما همین زن موفق در عرصه های گوناگون اجتماعی، آن گاه که با همسرش تنهاست، آراسته، عشوه گر و جذب کننده است. هیچ کاری باعث نیم شود که درخواست شوهر را برای ارتباط زناشویی به عقب بیندازد. اگر در حال نماز هم باشد، فریضه ی حق را به تندی بجا می آورد و به سراغ مرد خود می رود. در خلوت با او نیز گرم و گرم کننده و پرخواهش است.
  6. پیشوایان بزرگوار دین، پیامبر و امامان، به مردان سفارش کرده اند برای به دست آوردن رضایت جنسی خود و همسرشان پیش از نزدیکی جنسی:
  • در پاکیزگی جسمی و آراستگی ظاهری خود بکوشند.
  • در برقراری رابطه شتاب نورزند.
  • با زنان شان سخنان مهرامیز و عاشقانه بگویند.
  • اگر انها به هر دلیل ناراحت هستند به دلجویی شانبپردازند و سردی و اندوه را از دل و غبار غم و خشم را از چهره شان بزدایند.
  • با انها شوخی و بگو و بخند داشته باشند.
  • پیش نوازی های گوناگون را با شکیبایی، خوش رویی و گرمی به کار برند.

7. مرد خوب، سالم و با محبت از نظر پیامبر والایی ها کسی است که بتواند پیش از ان که خود به ارضای کامل جنسی(ارگاسم) برسد، زن خود را به نقطه اوج رضایت برساند.

از نظر رسول اکرم(ص) به سه علت بعضی مردان در این کار موفق نیستند:

نادانی، ناتوانی و ستمکاری!

از این رو، باید نادانان آموزش ببینند، ناتوانان درمان شوند و به جفاپیشگان هشدار دهند که پیامدهای رفتاری و اخلاقی کارشان را در نظر گیرند و از خودخواهی دست بردارند.

8. روایاتی که در مورد فراوانی رابطه ی جنسی با همسر، در جوامع روایی آمده است به دو گروه تقسیم می شوند: در بیشتر آنها کثرت نزدیکی تشویق شده و جزو اخلاق پیامبران، صفات پسندیده ی مومن و رفتاری که باید آموخت به حساب امده است.

چند حدیث هم زیاده روی در این عمل را برای سلامت جسم زیانمند دانسته اند. ممقانی، یکی از دانشمندان مسلمان در کتاب “ارشاد القلوب” در جمع بین این دو دسته روایات می گوید: رابطه ی زناشویی باهمسر باید به خوبی و در حد طبیعی صورت گیرد ولی افرادی که گرم مزاجند و از نظر جسمی میل و توان بیشتری دارند نه تنها زیاده روی در این کار برایشان اشکالی ندارد بلکه پسندیده و سودمند نیز هست.

برکت های الهی

اهمیت دادن، برنامه ریزی و وقت گذاشتن همسران برای برقراری رابطه ی جنسی سالم و گرم با یکدیگر، که هر دو را به لذت و رضایت کامل برساند ،باعث می شود آن د و تندرست، شادکام و خوش خو شوند.

به علاوه، ارضای این کشش قوی، همراه با آرامش، اعتماد و مهرورزی، صمیمیت و پاکدامنی زن و شوهر را افزایش می دهد و در نتیجه پایه های زندگی مشترکشان را استوار می سازد. جالب تر آن که با نگاهی دینی و در چارچوبی اسلامی ارتباط جنسی زن و مرد عبادتی بزرگ است که زمینه های گناهان و بیماری های اخلاق گوناگون را از بین می برد و فرد دین باور را محبوب خداوند و مشمول الطاف بی پایان او می سازد.


بیشتر بخوانید: همراهی با صفحات شخصی بازیگران ۱۰


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

مشاهده بیشتر