0

آیا در مورد هاله های انرژی اطراف خود چیزی می دانید؟

آیا در مورد هاله های انرژی اطراف خود چیزی می دانید؟

هاله مغناطیسی اطراف بدن

هاله های انرژی چیست ؟

هاله چیست ؟

هاله (Aura)،كلمه‌ای لاتین به معنای ((هوایی كه به آرامی حركت می‌كند))، ((نفخه))، ((رایحه))، ((نور)) و یا ((تابش نور)) و ((هاله)) است. هاله خود حوزه انرژی الکترومغناطیسی است كه بدن را احاطه كرده و از آن محافظت می کند. (بارون رایش باخ) آن را ((پوشش شفاف مغناطیسی)) می‌نامد. هارولد‌بور از دانشگاه ييل براي اولين بار با انجام يك آزمايش ساده،به وجود ميدان مغناطيسي در اطراف موجود زنده پي‌برد.او با توجه به يك مولد الكتريكي كه در آهن‌ربا در داخل سيم‌پيچ دوران ميكند و جريان توليد مي‌كند،سمندري را در يك ظرف آب‌نمك قرار داد و ظرف را به دور سمندر چرخاند.الكترودهايي كه در اين ظرف وجود داشتند و به يك گالوانومتر حساس متصل شده‌بودند،يك جريان متناوب را نشان مي‌دادند. زماني كه بور اين آزمايش را بدون سمندر انجام داد،گالوتنومتر هيچ جرياني را نشان نداد.اين بدان معنا بود كه در اطراف موجود زنده ميداني وجود دارد كه خاصيت مغناطيسي هم دارد.بور اين وسيله را بر روي دانشجويان داوطلب خود امتحان كرد و مشاهده نمود كه اين ميدان در بدن انسان هم وجود دارد وكاملا تابع رويدادهاي اساسي زيست شناختي بدن است.او اين ميدان را حياتي ناميد چون هرگاه حيات از بين برود،ميدان حياتي هم از بين مي‌رود.به گونه‌اي كه يك سمندر مرده در دستگاه هيچ پتانسيلي به وجود نمي‌آورد. هاله انسان توسط چاکراها ایجاد می‌شود. مجموعه چاکراها مانند یک رنگین‌کمان متشکل از هفت رنگ است که هر چاکرا طیفی از این رنگین‌کمان را تداعی می‌کند. زمانی هاله کامل و متعادل است که هرهفت رنگ این مجموعه حضور داشته باشند. هاله همانند یک تخم مرغ اطراف بدن را احاطه کرده است . از لکه های هاله میتوان به بیماری شخص پی برد . مکان‌های مختلف هاله مخصوص به خودشان را دارند. مواد هم می‌توانند امواج را نگه دارند. در مکان‌های محصور سطح انرژی به طور خاصی بالا می‌رود و این موضوع در مورد بچه‌های کوچک بسیار اهمیت دارد. حضور فیزیکی والدین یا هر کسی که حمایت‌شان می‌کند، باعث می‌شود که احساس آرامش کنند. درصورتی که در معرض انبوهی از امواج افراد غریبه قرار گرفتن، موجب برهم‌خوردن آرامش کودک می‌شود. برای همین بهتر است در بیرون از خانه و محل‌های غریب، بچه را بغل کنید تا احساس آرامش کند. ما می‌توانیم به خودمان و دیگران کمک فراوانی کنیم تا چاکراها ریلکس و باز بمانند. انواع هاله ها هاله معنوی به قطر 15 تا 18 فوت هاله ذهنی كه معمولاً به قطر 8 فوت است و هاله اثیری، كه تا طول 8 اینچ گرد بدن فیزیكی می‌تابد. چون هاله‌ها روی هم قرار می‌گیرند، همیشه تمیز دادن هر یك از آنها میسر نیست. با این حال، آنچه كه معمولاً روشن‌بینان می‌بینند، هاله اثیری است. این هاله چون نوعی حوزه شفاف، شامل رنگ و شكلهای متنوع است. رنگ، اندازه، ساختمان و شدت آن بر حسب حالات ذهنی و عاطفی شخص قابل تغییر است. عواطف بسیار قوی، بیماریهای جسمی و ذهنی نیز در هاله‌ها منعكس می‌شوند. یك مشاور رنگ در انگلستان بالغ بر 4700 سایه مختلف را، هنگام تجزیه و تحلیل هاله‌ها ثبت كرده است. نه تنها انسانها، بلكه گیاهان، حیوانات و سنگها نیز هاله دارند. شما هاله را نمی‌توانید گول بزنید. هاله شما نشانگر طبیعت حقیقی و شخصیت شما بوده و هنگامی که شما دروغ بگوئید یک قسمت نامنظم به رنگ زرد مایل به سبز از قسمت بالای هاله جوانه می‌زند. معمولا افراد یک یا دو رنگ برجسته در هاله خود دارند (نقاط قوت). این رنگها همچنین به احتمال قوی رنگهای مورد علاقه آنها خواهند بود.

لکه‌های سیاه : نشان دهنده تنفر و بدجنسی می‌باشد.

قرمز پر رنگ :نشان دهنده عصبانیت است.

قرمز خونی :به معنی شهوت پرستی می‌باشد.

قهوه‌ای کدر: در ارتباط با حرص و آز و ماده گرائی بوده

قهوه ای متمایل به خاکستری :نشان دهنده خودخواهی می‌باشد،

قهوه‌ای مایل به سبز :به معنی حسادت است.

خاکستری: دلالت بر افسردگی و ترس می‌کند.

نارنجی: نشان دهنده جاه طلبی، غرور و نشان قدرت است. زرد :در ارتباط با شادی، آزادی، تعقل و دانش معنوی است.

سبز مایل به خاکستری :در هاله فریب و نیرنگ را آشکار می کند.

سبز زمردی :رنگ نشان دهنده خلاقیت و انعطاف پذیری می باشد.

فیروزه‌ای: انرژیی بسیار زیاد و قدرت تاثیر گذاری را نشان می‌دهد. چنین افرادی می‌توانند در آن واحد چند کار را انجام دهند و مدیران خوبی هستند.

سبز کم رنگ :نشانگر دلسوزی، شفقت و حالت ابتدائی درمانگری می‌باشد.

آبی تیره و ارغوانی: نشان دهنده افکار و احساسات معنوی می‌باشد،

صورتی: نشان دهنده آن است که فرد به تعادل بین آگاهی معنوی و مادی رسیده است.

آبی کم رنگ: نشان دهنده از خود گذشتگی در راه آرمانهای بزرگ می‌باشد.

سفید :نمونه کاملی از کمالات و فضائل می‌باشد.

به تجربه ثابت شده که رژیمهای غذایی سالم ، ورزش ، مثبت اندیشی،خیرخواهی،نوعدوستی ،نماز،روزه ، دعای خیر در حق دیگران و مدیتیشن باعث باز شدن چاکراها تا حدود سه برابر ، فعالتر شدن نادیها ، کمک به بیداری کندالینی و تقویت هاله انسان میشود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =

مشاهده بیشتر