0

زیباترین غارهای یخی جهان

زیباترین غارهای یخی جهان

زیباترین غارهای یخی جهان

عکسهای زیباترین غارهای یخی جهان را از بخش سرگرمی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

غارهای یخی با وجود سازه های یخی خود در ابعاد و اشکال مختلف، یکی از شگفتی های طبیعت هستند که واقعاً منظره ای زیبا و دیدنی ایجاد می کنند و چشم نواز هستند. از کونگر روسیه گرفته تا دوبینسکی ایسلند ، در اینجا غارهای یخی وجود دارد که بهترین مقصد توریستی محسوب می شوند.

گروت دو گلس ، فرانسه

زیباترین غارهای یخی جهان

واقع در دامنه های شمالی مونت بلان ، Mer de Glace (یکی از بزرگترین یخچال های طبیعی در فرانسه) خانه Grotte de Glace (یخ گروتو) ، یک تونل دست ساز است که از طریق یخچال های طبیعی حفر می شود. . تونل را باید هر تابستان بیرون کشید زیرا یخچال های طبیعی سالانه چندین پا رشد می کنند و افزایش پیدا می کنند.


موارد پیشنهادی


Breiðamerkurjökull ، ایسلند

زیباترین غارهای یخی جهان

Breiðamerkurjökull یخچالهای فریزر Vatnajökull ، یکی از بزرگترین غار های یخی در اروپا است. غاری که به طور طبیعی در زیر آن شکل گرفته مانند یک قاب از یک سرزمین خیالی است. لایه های خاکستر آتشفشانی که در داخل یخچال به دام افتاده اند ، رگه های سیاه خیره کننده ای را روی دیوارهای یخی موج دار ایجاد می کنند. تورهای دیدن غار از نوامبر تا مارس برقرار است.

چهار غار بزرگ یخی ، واشنگتن ، ایالات متحده

زیباترین غارهای یخی جهان

زیباترین غارهای یخی جهان

Shutterstock Man اکتشاف Big Big Caves Ice، Snohomish ، واشنگتن ، ایالات متحده آمریکا Big Four Mountain دارای غارهای یخی است که با ذوب برف و آبشارها در زیر چاله بهمن شکل گرفته اند. یک مسیر مشخص وجود دارد که با اطمینان از فاصله دور بتوانید آنها را نگاه کنید و زیبایی اش را تحسین کنید ، زیرا رد شدن از نزدیکی یخ ذوب می تواند کشنده باشد. غارها را می توان از اواخر ژوئیه تا اکتبر بازدید کرد.

غارهای یخی در پاتاگونیای آرژانتین

زیباترین غارهای یخی جهان

اگر می خواهید ببینید که کره زمین در طول آخرین عصر یخبندان چگونه به نظر می رسد ، 10،000 سال پیش ، از پاتاگونیای جنوبی دیدن کنید و از یخچال هایی که در طول سالها تقریباً بدون تغییر مانده اند شگفت زده کنید. برای اکتشاف و تحسین غارهای یخی در نزدیکی ، یک راهنما را استخدام کنید و در تورهای پیاده روی حرکت کنید.

یخچال Mýrdalsjökull ، ایسلند

زیباترین غارهای یخی جهان

غار یخی Mýrdalsjökull یک آتشفشان فعال به نام Katla را پوشانده است. نهرهای زیر زمینی گرم شده در این منطقه گالری های طبیعی یا غارهای یخی تشکیل می دهند. به دلیل فشرده سازی زیاد که حباب های هوا را از بین می برد ، یخ به رنگ آبی عمیق تزیین می شود. امن ترین زمان بازدید از این غارها از اواخر آبان تا آغاز ماه مارس است.

غار یخی Dobšinská ، اسلواکی

زیباترین غارهای یخی جهان

بزرگترین غار باشکوه در اسلواکی ، بخش های مختلفی برای کاوش دارد که شامل سالن ها ، راهروها و گنبدها می شود. این غار از اواسط ماه مه تا پایان سپتامبر باز است و هر تور حدود نیم ساعت طول می کشد. حتماً لباسهای گرمی به همراه داشته باشید زیرا معمولاً دما پایین تر از -3 درجه سانتیگراد است.

غارهای یخی Rhone Glacier ، سوئیس

زیباترین غارهای یخی جهان
این غار مصنوعی در داخل یخچال و فریزر Rhone در نزدیکی گذر Furka در Belvédère واقع شده است. با توجه به آب و هوا ، تونل زرق و برق دار آبی رنگ در ابتدای فصل در ماه ژوئن نزدیک به 328.08 فوت (100 متر) طول دارد و تا پایان ماه های تابستان به 229.66 فوت (70 متر) کاهش می یابد.

غارهای جزیره اولخون ، روسیه

زیباترین غارهای یخی جهان

در طول ماه های زمستان ، غارهایی در جزیره اولخون – بزرگترین دریاچه بایکال در سیبری – با نمایش مسحور کننده استالاکتیت های یخی و بلوک های عظیمی از یخ آبی ، معروف به hummocks یخ ، یخ می زند. برای رسیدن به این غارها ، باید از کنار دریاچه یخ زده عبور کرد ، که خطرناک است زیرا یخ ممکن است در هر زمان ترک کند.

غار آبشار یخچالهای طبیعی واتناژول ، ایسلند

زیباترین غارهای یخی جهان
این غار یخی واقع در پارک ملی واتاناجیکول ، یک آبشار آرام دارد که از سقف آن سرازیر شده و یک رودخانه زیرزمینی دارد. در طول زمستان ها ، آبشار به استالاکتیت های یخی آبی روشن یخ زده و جلوه ای اثیری به آن می بخشد. این غار از نوامبر تا مارس باز است.

Lake Superior ، ایالات متحده

زیباترین غارهای یخی جهان

غارهای یخی در دریاچه سوپوریور در انتهای غربی واحد سرزمین اصلی جزایر رسول لکسور واقع شده است. برای رسیدن به آنها ، باید زمستان های یخ زده Superior را با پای پیاده طی کنید. یخ داخل غارها به دلیل ذوب شدن و استحکام مداوم ، به طور منظم در ظاهر تغییر می کند. حتماً بررسی کنید که آیا غارها به دلیل آسیب طوفان و هوای شدید ، گاه به گاه بسته می شوند.

یخچال و فریزر Svínafellsjökull ، ایسلند

زیباترین غارهای یخی جهان
این غارها که در تالاب یخ زده یخچال های طبیعی Svínafellsjökull در Skaftafell واقع شده اند ، تعجب آور است. اواخر نوامبر تا اوایل ماه مارس بهترین زمان برای بازدید این غارها است


بیشتر بخوانید: تعبیر خواب کوه


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

مشاهده بیشتر