0

نحوه حفظ سطح کلسترول خون

نحوه حفظ سطح کلسترول خون

نحوه حفظ سطح کلسترول خون

با نحوه حفظ سطح کلسترول خون از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

نحوه حفظ سطح کلسترول خون

اولین امر پیگیری افراد برای آزمایش کلسترول است. دوم این است که مطمئن شوید که آنها این کار را توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی انجام داده اند ، خواه با پزشک معالج پزشک و یا یک پرستار، یا در یک مرکز بهداشت باشد.


موارد پیشنهادی


علائم کلسترول بالا فقط وقتی شروع به بیماری قلبی می کند نشان می دهد: شما در شریان های خود پلاک چربی زیادی ایجاد می کنید ، تنگی نفس ، درد در قفسه سینه یا آنژین را تجربه می کنید. آن زمان، شرایط غیرقابل برگشت می شود و هرچه زودتر در زندگی دچار حمله قلبی یا سكته مغزی شوید، عوارض طولانی مدتی شما را آزار خواهد داد. پیشگیری کاملاً بهتر از درمان است.

افراد می توانند از عوامل مؤثر در شیوه زندگی شروع کنند. به عنوان یک کشور ، ما می دانیم به اندازه ای که باید فعال باشیم و فعالیت کنیم، فعال نیستیم ، که به طور فزاینده ای اضافه وزن داریم و چربی های اشباع ما بیش از حد زیاد است. این باعث می شود سطح کلسترول ما بالا باشد.

برای اکثر افراد ، اولین قدم کاهش چربیهای اشباع شده آنها و خوردن غذاهای سویا ، آجیل ، جو دوسر یا جو بیشتر است. خوردن فیبر و سبزیجات بیشتر می تواند به مدیریت میزان کلسترول نیز کمک کند. و هرچه ورزش بیشتر باشد ، بهتر است. دولت می گوید دو هفته و نیم تمرین با شدت متوسط ​​در هفته کمترین میزان فعالیت است. انجام 10000 قدم پیاده روی در روز برای شما مفید است اما مگر اینکه این کار شما را از نفس بیندازد و ضربان قلب شما بالا برود ، باید کارهای بیشتری انجام دهید.

اگر بعد از سه ماه رژیم غذایی بهتر و افزایش ورزش ، سطح کلسترول کسی تغییر زیادی نکرده باشد ، ممکن است مشکلات ژنتیکی دخیل باشد. به همین دلیل است که دانستن تاریخچه پزشکی خانواده شما به همان اندازه که شماره تلفن شخصی شما اهمیت دارد ، بسیار مهم است. برخی از افراد دارای کلسترول و فشار خون طبیعی هستند ، اما سابقه خانوادگی بیماری قلبی و سکته قلبی یا سکته مغزی دارند ، بنابراین امکان دارد داروهایی تجویز شوند، اکثر اوقات استاتین ها ، که یک بار در روز مصرف می شوند را توصیه کنند.
همه باید پزشک معالج خود را هر ساله ببینند تا کلسترول و فشار خون آنها بررسی شود. در 12 ماه تغییرات زیادی می تواند رخ دهد.

این مصاحبه ی کریستوفر آلن ، رئیس مراقبت های بهداشتی در قلب انگلستان ، با الل هانت بود.


بیشتر بخوانید: درمان چاقی با چای ترش + فواید دارویی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هجده =

مشاهده بیشتر