0

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک

با خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

دنیای غذاها فقط دنیای طعم ها نیست، دنیای درمان ها هم هست. اگر به خواص ویژه مواد اولیه غذا توجه کنیم. بهتر می توانیم بفهمیم کدام غذاها برای سفره خانواده ما بهتر هستند. این طوری علاوه بر یک آشپز خوب یک مشاور تغذیه خوب هم خواهیم بود!


موارد پیشنهادی


سیگاری ها کیوی بخورند

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک

اگر خدای ناکرده و دور از جان سیگاری هستید و دود وارد بدن تان می کنید و کلی ضرر به ریه و بدن تان می زنید. لطفاً کیوی بخورید محققان تغذیه معتقدند سیگاری ها به ویتامین ث بیشتری نیاز مصرف می کنند. سیگاری ها باید حدود 40 در صد بیشتر از بقیه ویتامین ث دریافت کنند. این مقدار با خوردن 2 عدد کیوی در روز به بدن می رسد. پس لطفا یا دود را کنار بگذارید یا کیوی بیشتر بخورید که ویتامین ث بدن تان کم نیاورد.

پیاز دندان سازتان می کند

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک
سیر و پیاز شاید بوی خوبی نداشته باشند، اما آن قدر خاصیت و فایده دارند که بوی بدشان اصلا به چشم نمی آید. پژوهشگران کره ای معتقدند خوردن پیاز مخصوصاً پیاز خام به مقاومت لثه در برابر بیماری های عفونی کمک می کند. پیاز خام ترکیبات آنتی باکتریایی قوی دارد که می تواند 4 نوع از باکتری را که باعث بروز پوسیدگی دندان و بیماری لثه می شود از بین ببرد. این ترکیب ضد باکتری قوی، سولفور موجود در پیاز است، پس اگر می خواهید دندان و لثه سالمی داشته باشید. پیاز فراوان بخورید، بویش هم اصلاً مهم نیست.

با گوشت کبک، سرما نخورید

خواص فوق العاده کیوی و پیاز و گوشت کبک
فصل سرماست و سرماخوردگی و آنفولانزا. ارگ دل تان نمی خواهد از اول زمستان تا دم دمای عید، زکام باشید و آنتی بیوتیک بخورید و آمپول بزنید، حتماً ای خبر را بخوانید. محققان تغذیه معتقدند گوشت کبک به دلیل ویتامین B6 که دارد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بسیاری از بیماری های عفونی و تنفسی جلوگیری می کند. در زمانی که بدن نیازمند مقابله با میکرو ارگانیسم هاست، مصرف غذاهایی که سرشار از ویتامین B6 است نقش مهمی در سلامت ایفا می کند.


بیشتر بخوانید: از بین بردن گودی زیر چشم


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

مشاهده بیشتر