0

مزایای قهوه کره + طرز تهیه

مزایای قهوه کره + طرز تهیه

مزایای قهوه کره + طرز تهیه

با آشنایی مزایای قهوه کره + طرز تهیه از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

مزایای قهوه کره + طرز تهیه
زمستان مترادف با فنجان های گرم نوشیدنی مورد علاقه شما، چای ، قهوه یا حتی شیر شکلات است.

از این گذشته ، چه چیزی می تواند بهتر از زدودن سرما در یک روز مخصوصاً سرد باشد؟ اگر فردی قهوه خور هستید ، آیا گزینه ی کره در قهوه برای شما دوست داشتنی به نظر می رسد؟

در مورد این نوشیدنی منحصر به فرد همه چیز را بیاموزید و تصمیم بگیرید که آیا باید آن را در رژیم غذایی صبحگاهی خود بگنجانید.


موارد پیشنهادی


به طور جداگانه ، کره و قهوه فواید رژیم غذایی بسیاری دارند. به عنوان یک تیم شناخته می شوند که چربی ها را در بدن می سوزانند و به وضوح ذهنی کمک می کنند. کافی است قهوه ، کره بدون نمک و مقداری روغن نارگیل دم کنید. در حقیقت ، قهوه کره به جای صبحانه سنگین توسط کسانی که در رژیم غذایی کتو (رژیم پر چرب و کم کربوهیدرات) قرار دارند ، مصرف می شود.

چگونه آن را درست کنیم؟

برای تهیه این نوشیدنی ، شما به یک فنجان قهوه دم کرده ، یک یا دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل ، یک تا دو قاشق غذا خوری کره بدون روغن یا حتی غلیظ نیاز دارید. هم روغن گلی و هم روغن نارگیل چیزهای اصلی هستند که در هر آشپزخانه هندی یافت می شوند. فقط مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید تا شروع به ظاهر شدن به عنوان یک لایه کف کند. نوشیدنی شما اکنون آماده است.

ارزش غذایی

فنجان قهوه کره ذکر شده دارای چربی اشباع و ویتامین A است که برای سلامتی پوست ، بینایی و ایمنی کلی بدن مفید است. این نوشیدنی همچنین حاوی مقداری کلسیم ، ویتامین K و E و B است. در حالی که مطالعات زیادی برای فواید سلامتی این قهوه وجود ندارد ، افرادی که این نوشیدنی را می نوشند ، می گویند که به انرژی و وضوح ذهنی کمک می کند. همچنین به طور قاطع گرسنگی را سرکوب می کند. گفته می شود که چربی موجود در قهوه باعث کند شدن هضم و افزایش احساس پر بودن در بدن می شود. بنابراین ، می تواند منجر به کاهش وزن شود.

اعتقاد بر این است که قهوه کره انرژی پایدار را تأمین می کند ، احتمالاً به دلیل چربی اشباع شده ممکن است اثرات کافئین را طولانی تر کند و همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، گفته می شود که باعث تقویت وضوح ذهنی می شود.

حرف آخر

در حالی که برای کسانی که در رژیم غذایی کتو قرار دارند بهتر است ، اما شروع روز شما با کافئین ایده آل نیست. یک وعده صبحانه مغذی همیشه بیش از یک رژیم غذایی رژیمی ترجیح داده می شود و متخصصان موافق هستند.


بیشتر بخوانید: فواید و مضرات قهوه چیست؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

مشاهده بیشتر