0

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم و عکس های بدون گریم و نکاتی از زندگی شخصی بازیگران سریال ترکی استانبول ظالم را از بخش بازیگران  سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
نام اصلی این سریال ترکیه ای zalim istanbul است. این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش شده و دو فصل دارد. فصل دوم استانبول ظالم نیز در سال ۲۰۲۰ پخش می شود.

این سریال در ژانر درام ساخته شده است. این سریال به کارگردانی Cevdet Mercan، نویسندگی Sırma Yanık و تهیه کنندگی Şükrü Avşar از Canal D turk پخش می شود. نویسنده این سریال، قبلاً سریال فضیلت خانم را هم نویسندگی کرده است.

سریال استانبول ظالم ( Zalim Istanbul ) تولید شرکت Avşar Film ، به نویسندگی سیرما یانیک و با بازی فکرت کوشکان، دنیز اوئور، مینه توگای و اوزان دولونای که دوشنبه ها از شبکه Kanal D پخش میشود و با وجود رقبای سرسختی همچون گودال و عهد توانست بینندگان بسیاری را پای تلویزیون میخکوب کند برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول این سریال محبوب در تاریخ دوشنبه ۲۷ می و در قسمت ۹ به پایان خواهد رسید و فصل دوم آن در ماه سپتامبر شروع خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

اسامی بازیگران و نقش ها

Fikret Kuskan در نقش Agah Karaçay آقا کاراچی

Deniz Ugur در نقش Seher Yilmaz سحر ییلماز

Mine Tugay در نقش Seniz Karaçay سنیز کاراچی

Ozan Dolunay در نقش Cenk Karaçay چنک کاراچی

Sera Kutlubey در نقش Cemre Yilmaz جمره ییلماز

Berker Güven در نقش Nedim Karaçay ندیم کاراچی

Simay Barlas در نقش Damla Karaçay داملا کاراچی

Bahar Sahin در نقش Ceren Yilmaz سرن ییلماز

Idris Nebi Taskan در نقش Civan Yilmaz سیوان یلماز

Aysen Sezerel در نقش Nermin نرمین

Gamze Demirbilek در نقش Nurten نورتن

 

خلاصه داستان

فکرت کوشکان در نقش آگاه کاراچای یک مرد ثروتمند و دارای عمارت می باشد و مینه توگای در نقش شینیز کاراچای (همسرش) بازی می کند. و مسئله ای که آگاه کاراچای را آزار می دهد خلاص شدن از دست برادرزاده اش ندیم کاراچای است. و برای او دنبال زن می گردد.

بیوگرافی ادریس نبی تاشکان بازیگر نقش جیوان

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

ادریس نبی تاشکان (idris beni Taşkan) بازیگر و بسکتبالیست جذاب ترک است که با بازی در سریال استانبول ظالم و فضیلت خانوم طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. ادریس نبی تاشکان در ۱۸ آگوست ۱۹۹۷ به دنیا آمده است و یک خواهر به نام زیلال دارد.

ادریس اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۴ با سریال صد سال محتشم آغاز کرد و سپس در سریال پویراز کارایل به هنر نمایی پرداخت. ادریس پس از این سریال با نقش ارن در سریال حال دوستان خوب است ظاهر شد و اولین نقش اصلی خود را تجربه کرد.

ادریس سپس در سریال فضیلت خانوم و دخترانش حاضر شد و با نقش یاسین در کنار نقش های اصلی فیلم همچون نازان کسال و دنیز بایسال به ایفای نقش پرداخت. او اولین فیلم خود را با Ozgur Dunya که محصول سال ۲۰۱۹ است تجربه کرد.

کار اخیر ادریس مربوط به سریال استانبول ظالم است. او در این سریال، نقش جیوان ییلماز ظاهر را برعهده دارد. ادریس در حال حاضر دانشجوی رشته ی بازیگری است.

با اینکه ادریس یکی از بازیکنان حرفه ای بسکتبال است اما در حال حاضر بسکتبال را در کنار بازیگری و به عنوان سرگرمی انجام می دهد. او همچنین علاقه زیادی به بدنسازی دارد.

بیوگرافی سرا کوتلوبی بازیگر نقش جمره

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
سرا کوتلوبی (Sera kutlubey) متولد ۱۹ آوریل ۱۹۹۴ دراستانبول است. سرا کوتلوبی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هالیچ در رشته تئاتر در آکادمی بازیگری و طرز بیان baskent iletisim bilimleri شرکت کرد و تا به امروز نیز در بازی های مختلف تئاتر بازی کرده است. سرا کوتلوبی اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۶ با سریال kehribar آغاز کرد. و پس از آن به ایفای نقش در سریال پدرم و خانواده اش پرداخت.

بازی اخیر سرا مربوط به سریال استانبول ظالم است. او در این سریال در نقش جمره ظاهر شده و در کنار بازیگرانی همچون اوزان دولونای، مینه توگای و بهار شاهین بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. سرا تا به امروز به خاطر بازی خوب خود چندین جایزه دریافت کرده است.

سرا یک سگ و گربه در خانه دارد و بازی کردن با آن ها را بسیار دوست دارد. او همچنین ورزش نیز می کند و دوست دارد تا زمان های بیکاری خود را با خانواده و دوستانش بگذراند.

سرا مجرد است. او در سال ۲۰۱۷ مدتی با سرجان سرت دوست بوده است و در حال حاضر از رابطه خصوصی او خبری در دسترس نیست. سرا در شبکه اجتماعی اینستاکرام فعال است و در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد.

بیوگرافی بهار شاهین بازیگر نقش جرن

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
بهار شاهین (bahar şahın) متولد ۲۶ مارس ۱۹۹۷ در شهر آرتوین است. والدین بهار وقتی او ۱۴ سال داشت از هم جدا شدند. او سپس به استانبول مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در این شهر ادامه داد. بهار شاهین بصورت کاملا اتفاقی وارد عرصه ی بازیگری شده است. زمانیکه بهار و خانواده اش برای خوردن غذا به رستوران رفته بودند، تهیه کننده ترک، آرزو امیر با بهار آشنا شده بود و پیشنهاد بازی در سریال اون زندگی منه را به او داده بود.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

او پس از یادگیری تئاتر در تئاتر جوانان آنکارا آلتینتاق، در سریال اون زندگی منه به ایفای نقش پرداخت. او ۴ فصل در این سریال به بازی کرد و پس از آن در سریال گشت دبیرستان حاضر شد. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مهمت اوزان دولونای و اسماعیل اجه شاشماز به هنرنمایی پرداخت.

بهار پس از این سریال در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرده است. کار اخیر او مربوط به سریال بسیار زیبای استانبول ظالم است. او در این سریال در کنار افرادی همچون مهمت اوزان دولونای، سرا کوتلوبی، مینه توگای و ادریس نبی تاشکان بازی بسیار زیبایی از خود ارائه داده است.
رنگ چشم، قد و وزن بهار شاهین

بیوگرافی برکر گوون بازیگر نقش ندیم

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

برکر گوون Berker güven بازیگر نقش ندیم در سریال ترکی zalim istanbul شخصیتی که همه ی قصه دور اون شکل گرفته و در کانون ماجراهاست و هرچقدر که داستان سریال پیش میره، پررنگ تر میشه و استعدادهای بازیگرش بیشتر به چشم میان. برکر گوون، در سال ۱۹۹ در استانبول به دنیا آمد، در دانشگاه بیلگی استانبول در رشته سینما و تلویزیون ادامه تحصیل داده. اولین بازی اش را در سال ۲۰۱۷ در سریال بابام کرده است.

او قبل از ورود به عرصه ی بازیگری، مدتی به بازی در تئاتر مشغول بوده است. برکر در سال ٢۰۱۴ به یادگیری درس های بازیگری در آتلیه ی بازیگری Craft پرداخت. او درس های بازیگری را از چا چالیشکور و ایپک بیلگین فرا گرفته است. برکر همچنین با سفر به ایالات متحده، درس های بازیگری را از سوسان باتسون که مربی بازیگرانی همچون تام کروز، نیکول کیدمن، کریستین دانست و ژولیت بینوش یاد گرفته است.

برکر گوون برای اولین بار با فیلم بابام در سال ٢۰۱٧ به دنیای بازیگری وارد شد و بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. برکر در همان سال به ایفای نقش الکسی در سریال وطنم تویی پرداخت. او از قسمت ٣٢ به جمع بازیگران این سریال وارد شد. از سایر بازیگران این سریال می توان به بوران کوزوم، میرای دنر، پینار دنیز، هالیت ارگنچ و برگوزار کورل اشاره کرد. بازی اخیر برک گوون مربوط به سریال زیبای استانبول است. او در این سریال نقش معلولی بنام ندیم را بر عهده دارد که بعدا می تواند بر روی دوپایش بایستد و مانند یک شخص سالم راه برود.

برک مجرد است. او در سال ٢۰۱٧ با بازیگر ٣٧ ساله ی ترک، چا چالیشکور که دختر بازیگر قدیمی ترک، ایپک بیلگین است رابطه داشت. چا ، ۱٢ سال از برکر بزرگتر است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد رابطه ی این دو در دسترس نیست

بیوگرافی بارلاس بازیگر نقش داملا

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
سیملای بارلاس simay barlas بازیگر زیبایی که نقش داملا، دختر آگاه کاراچای را بازی می کند. او سال ۱۹۹۸ در استانبول به دنیا آمد. دانشجوی رشته سینما و تلویزیون در دانشگاه بیلگی است. اولین تجربه های جلوی دوربینش بازی در آگهی های تبلیغاتی بود. اولین تجربه بازی اش را در سریال پارام پارچا با نقش اویکو تجربه کرد و بعد در سریال های آدی افسانه، حایات بازن تاتلی دیر (تلخ و شیرین) بازی کرد.

سیمای بارلاس هنرپیشه جوان سینمای ترکیه که با بازی در نقش گزیده در سریال تلخ و شیرین به شهرت رسید از سوی کارشناسان سینمای ترکیه به عنوان یک استعداد شناخته شده‌ است. بارلاس بعد از سریال تلخ و شیرین در سه سریال و یک فیلم سینمایی بازی کرده‌ است.

استایل و چهره خاص سیمای بارلاس باعث شد بسیار مورد توجه کارگردانها قرار بگیرد و بالاخره با بازی در نقش گزیده سریال تلخ و شیرین اولین کار تلویزیونی خود را آغاز کرد.او در سال ۲۰۱۴ کارش را آغاز و به شدت رشد کرد. به محضی که وارد دنیای تبلیغات شد اسپانسرهای زیادی به او پیشنهاد کار دادند.

بیوگرافی اوزان دولونای بازیگر نقش جنک

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
ozan dolunay، بازیگر نقش جنک که یه سر همه ماجراها به اون میرسه و تصمیم هایی که می گیره نقش تعیین کننده ای در روند داستان داره. او در سال ۱۹۹۰ در آنکارا متولد شد. ورودش به تلویزیون با بازیگری نبود. اولین بار در مسابقه «کی می خواد میلیونر بشه؟» توجه ها را به خودش جلب کرد. در دانشگاه مهندسی مکانیک خواند و همزمان در آتلیه بازیگری کرافت آموزش بازیگری دید. با نمایش کیلولوژی برای اولین بار روی صحنه رفت. به خاطر بازی هایش در تئاتر چند جایزه ی بهترین استعداد جوان را دریافت کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم
در سال ۲۰۱۵ در سریال دروغگوهای کوچک شیرین نقش باریش را بازی کرد. بعد از بازی در نقش روزگار در سریال اویون بوزان و مرت در سریال یوکسک سوسیته، برای اولین بار در نقش اصلی در سریال دوران دبیرستان “لیسه دوریه سی” در نقش ییئیت ظاهر شد.

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

اوزان از مدل های معروف ترکیه است که فعالیتش در حوزه برند لباس درآمد میلیون دلاری برای او ایجاد کرده است.

اینستاگرام مهمت اوزان بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر دارد و مهمت از این طریق نیز درآمد زیادی را به دست می‌آورد. هرچند او در سریال استانبول ظالم نقشی منفی را برعهده دارد و پسری عیاش است که به فکر انتقام‌جویی است اما مهمت خودش جوانی اهل ورزش است.

بیشتر بخوانید: چهره های امسال جوایز پروانه طلایی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مشاهده بیشتر