0

چیکار کنیم تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

چیکار کنیم تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

چیکار کنیم تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

با چیکار کنیم تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد؟ از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

چیکار کنیم تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

بیشتر ما از عطرها استفاده می کنیم تا در طول روز بوی خوبی داشته باشیم. با این وجود تعداد کمی از ما از ترفندهایی که ماندگاری بوی عطر را بیشتر می کنند اطلاع دارند تا با استفاده از این راه حل ها بیشترین استفاده را از دارایی خود بکنیم.


موارد پیشنهادی


درست بعد از دوش گرفتن آن را استفاده کنید

حمام گرم منافذی را روی بدن شما باز می کند و بهترین زمان برای استفاده از عطر شماست. حتی با وجود آب سرد نیز می توانید مطمئن باشید که این عطر به ماندگاری خود ادامه می دهد زیرا یک سطح تمیز اجازه می دهد تا عطر بهتر کار کند. فقط مطمئن شوید که بدن شما قبل از پاشیدن عطر خشک است.

نقاط نبض خود را بدانید

برای اینکه عطر را بپاشید ، باید عطر را روی نقاط نبض خود مانند مچ دست ، آرنج ، گردن ، قفسه سینه ، پشت زانوها ، مچ پا  اسپری کنید. این نقاط نواحی گرم تری در بدن شما هستند زیرا به طور طبیعی گرما منتشر می کنند و اجازه می دهند تا عطر به خوبی تبخیر شود.

قبلاً ژله یا مرطوب کننده ها را بمالید

اگر پیش بینی می کنید روز طولانی داشته باشید یا اینکه این یک مناسبت خاص است ، قبل از پاشیدن عطر ، وازلین را روی نقاط نبض خود بمالید. با مرطوب کردن این نقاط، به عطر ماندگاری بیشتری می بخشید. از طرف دیگر ، حتی مرطوب کننده های بدون عطر نیز به خوبی کار می کنند.

بعد از پاشیدن آن مچ دست ها را از هم جدا کنید

بیشتر افراد بدون اینکه متوجه شوند مچ دستشان را بعد از عطر زدن به هم می مالند این باعث می شود که رایحه عطر سریعتر از بین بروند. به جای آن فقط اسپری کنید و اجازه دهید عطر حل شود.

جلوه ملایم تری بگیرید

یک عطر غلیظ می تواند برای بعضی از آن ناپسند و آزاردهنده باشد. برای داشتن بوی سبک تر ، هوا عطر را اسپری کرده و از طریق آن قدم بزنید. این امر باعث می شود یک رایحه یکنواخت و ملایم باشد

از آن تا آخرین قطره استفاده کنید

به یاد داشته باشید که حتی آخرین قطره عطر قابل استفاده است. آن را با لوسیونی که زیاد دوست ندارید مخلوط کرده و مانند مرطوب کننده معمولی خود بمالید.

یاد بگیرید که یک نمونه را آزمایش کنید

برای به دست آوردن یک حس بویایی صحیح ، اسپری کنید و صبر کنید تا وقتی که عطر خشک شود بجای بوییدن بلافاصله بعد از استفاده. اولین اسپری ، رایحه غلیظ عطر است که به زودی از بین می رود و نشانه ای مناسب از عطر نیست.

نگهداری عطر

هرگز عطرهای خود را در حمام قرار ندهید و اگر از مکانهای گرم و مرطوب استفاده می کنید نمی توانید کیفیت عطر را تضمین کنید. آنها را باید در محلی خنک و تاریک مانند کشو میز ، ترجیحاً در بسته بندی اصلی آن نگه دارید. همچنین ، مطمئن شوید که هیچ نور مستقیم خورشید از طریق پنجره دریافت نمی شود.

لباس های خود را عطر کنید

مقداری عطر را روی چند بافت اسپری کنید و آنها را بین لایه هایی از لباس هایی که معمولاً می پوشید قرار دهید. دستمال کاغذی نیز بو را به لباس ها منتقل کرده و آنها را ملایم و معطر می کند.


بیشتر بخوانید: نحوه پاکسازی پوست در منزل


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مشاهده بیشتر