0

چگونه با کمترین هزینه لوکس بنظر برسیم؟

چگونه با کمترین هزینه لوکس بنظر برسیم؟

چگونه با کمترین هزینه لوکس بنظر برسیم؟

با مطلب خواندنی چگونه با کمترین هزینه لوکس بنظر برسیم؟ از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

چگونه با کمترین هزینه لوکس بنظر برسیم؟

تشخیص آیتم هایی که به نظر گران هستند.

هنگام خرید کردن در فروشگاه های ارزان قیمت به این نکته توجه کنید. آیتم هایی را انتخاب کنید که در نگاه اول گران به نظر می آیند. جنس پارچه به کار رفته شده را بررسی کنید تا مطمئن شوید به سادگی آسیب نمی بیند. شما می توانی با کمی صبرو حوصله آیتم های با کیفیت را در فروشگاههای فست فشن پیدا کنید. از خریداری آیتم های کم کیفیت خودداری کنید زیرا می توانند از زیبایی استایل شما بکاهند.

رنگ های خنثی و پترن های ساده

رنگ های خنثی و پترن هایی که شلوغ نیستند جز انتخاب های مطمئن قرار میگیرند. نکته قابل توجه در خصوص لباس هایی با رنگ خنثی و پترن های ساده این است که به نظر میرسد هزینه زیادی برای تهیه آنها پرداخت شده باشد. بدون تردید استایل شما با استفاده از این آیتم ها یک استایل لوکس تر و شیک تر به نظر خواهد رسید.

میکاپ طبیعی

به شما توصیه می کنیم میکاپ خود را در حد مینیمال نگه دارید. هنگام آرایش به این نکته توجه داشته باشید که آرایش نباید یه گونه ای باشد که شما پس از اتمام آن شبیه شخص دیگری شده باشید بلکه یک آرایش زیبا فقط ورژن بهتری از شما را به نمایش می گذارد.

ناخن ها فراموش نشوند

ناخن هایتان نقش مهمی در آراستگی و خوش استایل بودن شما دارند. پس از آنها غافل نشوید. به شما توصیه می کنیم هنگام مانیکور کردن از طرح های ساده استفاده کنید. رنگ قرمز یا فرنچ ساده جز انتخاب های کلاسیک هستند و طرفداران زیادی دارند و می توانند در یک استایل لوکس تأثیر گذار باشند.

رژ قرمز

قرمز رنگی جسورانه به شمار می رود و رژ قرمز هر استایلی را چندین برابر جذاب تر می کند. به یاد داشته باشید که هنگم استفاده از رژ قرمز چشم ها را ساده آرایش کنید.

کفش های نوک تیز

کفش های شما نقش مهمی در استایل شما دارند زیرا یک کفش خوب استایل شما را چندین برابر زیباتر می کند.کفش های نوک تیز(چه پاشته بلند چه پاشنه تخت) جز آیتم های کاربردی هستند که هر خانمی به آنها نیاز دارد. دقت کنید کفشی که می پوشید باید راحت باشد در غیر این صورت نه تنها از زیبایی استایل شما کم می کند بلکه ممکن است سلامت پاها و کمرتان را نیز تهدید کند.

آیتم های دیزاینر

اکسسوری ها از عینک های آفتابی گرفته تا گل سینه، ساعت و کمربند های دیزاینر و عطرهای برندهای لاکچری می توانند تأثیر بسزایی در استایل شما داشته باشند. پولتان را برای تهیه این آیتم های پس انداز کنید. به شما قول میدهیم که پشیمان نخواهید شد.


بیشتر بخوانید: 

نکاتی برای داشتن استایل مردانه جذاب

مکانهای گردشگری مهاباد


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

مشاهده بیشتر