0

معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه

معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه

معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه

با معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه که باید بشناسید از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

معرفی 6 عطر تلخ و گرم زنانه

  1. عطر تلخ زنانه دان برند دیور

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین عطرهای تلخ از برند دیور، عطر دان است. عطر دان با ترکیبی از دنت های تلخ و گرم شادی و نشاط را در خانم ها زیاد کرده و حس آرامش بی همتایی را در وجود شما ایجاد می کند. درست شبیه به نسیم خنکی که از دریا برخواسته با ترکیبی از رایحه گل هایی چون گمل صد تومانی، یاس و سوسن، بر روی تن شما می نشیند و وجودتان را سرشار از لطافت و زیبایی می کند. عطر زنانه دان دیور بهترین انتخاب برای خانم های جذاب در روزهای خنک پاییزی می باشد. علاوه بر این ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار ماندگار و قوی می باشد.

نت آغازی: گل صدتومانی، پرتقال ماندارین، ترنج، آلدئید

نت میانی: گل یاس، گل سوسن، شب بوی زرد، گل زنبق سفید

نت پایانی: نعناع هندی، کهربا، چوب صندل ،مشک.

 

2. عطر تلخ زنانه دولچه ویتا برند دولچه گابانا

ماندگاری بالای عطر دولچه ویتا زبانزد بسیاری از افرادی که از این عطر فوق العاده خوش رایحه استفاده کرده اند، است. اگر جز آن دسته از خانم هایی هستید که بیشتر وقت خود را در مهمانی یا مراسم های با شکوه می گذرانید، در خرید عطر لوکس دولچه ویتا تردید نداشته باشید. با ترکیبی از بهترین روایح ادویه ای و چوبی این عطر جذابیت شما را دو چندان می کند و شما را در مرکز توجه همگان قرار می دهد.

نت آغازی: گل رز، گریپ فروت، هلو، زنبق سفید، هل

نت میانی: دارچین، اقاقیا، گل مگنولیا

نت پایانی: چوب صندل، وانیل، سدر، نارگیل.


بیشتر بخوانید: بهترین غذاها برای سلامت قلب


3. عطر تلخ زنانه ساهارانویر برند تام فورد

تام فورد یکی از برندهای لوکس در عرصه عطر سازی می باشد و همیشه سعی داشته عطرهایی لوکس و متمایز ارائه دهد. عطر ساهارا همانطور که از نامش پیداست الهام گرفته از بزرگترین صحرا در جهان است. این عطر نهایت کامل از سنت خاورمیانه و فرهنگ آن ها را در ترکیب جادویی رایحه های خود گنجانده است. این عطر کلاسیک و سلطنتی ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و شما می توانید در طول روز حس خوب استشمام رایحه های تلخ  و گرم شرقی را با خود داشته باشید. عطر ساهارا بهترین گزینه برای خانم هایی است که دوست دارند روزهای سرد پاییز و زمستان خود را از گرمای وجودشان پر کنند، می باشد.

نت آغازی: پرتقال تلخ، گل سوسن، سرو، گل لادن

نت میانی: پاپیروس، گل رز مراکشی، گل یاس مصری، دارچین.

نت پایانی: سدر، وانیل، کهربا، چوب آگار

 

4. عطر تلخ زنانه شالیمار برند گرلن

شالیمار نیز مانند بسیاری زا عطرهای تلخ دیگر جز محبوب ترین عطرها می باشد که ظاهر بسیار لوکس و جذابش و رایحه بسیار دلنشینی که دارد بسیاری از خانم ها را تحت تأثیر خود قرار داده است. شالیمار نام باغ یکی از امپراطورهای بزرگ جهان بوده که پس از مرگ او با ترکیب چندین رایحه از همان باغ برای بزرگداشت یاد و نام او این عطر سلطنتی و کلاسیک را می سازند. رایحه این عطر حس جاودانگی و سرزندگی را در شما ایجاد می کند و شما می توانید با استفاده از این عطر در مهمانی ها مانند یک ستاره بدرخشید.

نت آغازی: لیمو، ترنج، سدر، پرتقال ماندارین، مرکبات

نت میانی: گل رز، گل یاس، نعناع هندی، گل زنبق

نت پایانی: چوب صندل، چرم، روایح دودی، وانیل

 

5. عطر تلخ زنانه مرولیس الکسیر برند هرمس

هرمش جز برندهای بسیار شگفت انگیز در دنیای عطر و ادکلن می باشد که همیشه جذاب ترین عطر ها را با رایحه های جادویی و طراح ظاهری بسیار زیبا ارائه می دهد. عطر تلخ مرولیس الکسیر از برند هرمس با ظاهری خیره کننده و رایحه های گرم و تلخ جادوییش جایگاه ویژه ای در میان عطرهای پرفروش و محبوب کسب کرده است. ماندگاری این عطر بسیار بالا است و بهترین گزینه برای روزهای بارانی می باشد. احساس جذابیت و گرمای شگفت انگیز و نشاطی که از رایحه این عطر در شما ایجاد می شود، شما را در رده خانم های دوست داشتنی قرار می دهد.

نت های ترکیبی عطر مرولیس الکسیر: دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، روایح دودی، کارامل، نعناع هندی، سدر، پرتقال، چوب بلوط.

 

6. عطر تلخ زنانه زن سکرت بلوم برند شیسیدو

برند شیسیدو یکی از برندهای معروف و موفق ژاپنی در زمینه عطرسازی است که اغلب عطرهایی با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری خوب ارائه می دهد. اگر نگاهی به طراحی زیبای شیشه عطر زن سکرت بلوم بیاندازید متوجه خواهید شد که پایه رایحه این عطر گرفته شده از گل های مختلف است که در کنار آن ترکیب جادویی و دلنشین آن با فلفل و وانیل توانسته بسیاری از خانم ها را طرفدار خود کند. رایحه این عطر از شما خانمی جذاب می سازد و حس آرامش و عشق را در شما تداعی می کند.

نت آغازی: پرتقال ماندارین، گل رز، فلفل صورتی

نت میانی: گل یاسمن، گل یاس، فریزیا.

نت پایانی: مشک، بخور ، وانیل.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

مشاهده بیشتر