0

تعبیر خواب استخر

تعبیر خواب استخر

تعبیر خواب استخر

در این پست از سایت سرگرمی جیران قصد داریم به بررسی کامل تعبیر خواب استخر بپردازیم. استخر بیانگر چگونگی تقسیم یک تجربه با سایر مردم یا همراهی با دیگران است. تصویر استخر شنا در رویا به روابط متقابل شما با دیگران و به خصوص جنبه‌های عاطفی آن که بر ما سایه می‌افکند اشاره دارد. برای مثال ممکن است عضوی از گروهی که آغاز به مصرف مواد مخدر کرده‌اند باشیم و تحت تاثیر ایشان ما نیز به مصرف مواد بپیوندیم. استخر شنا همچنین دنیای درون پر رمز و راز ذهن، وهم و تخیل ما را به ویژه در ارتباط با دیگران به تصویر می‌کشد.

تعبیر خواب استخر

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: استخر تجسمی است از خواست‌ها و نفسانیات که بیشتر جنبه بزرگی طلبی دارند.

تعبیر خواب شنا کردن در آب

مطیعی تهرانی: استخر به تنهایی چیزی را در خواب بازگو نمی‌کند مگر آبی که درون آن هست و برای روشن شدن این نکته باید به کلمه آب مراجعه کنید چون صافی و صفا و روشنی یا کدورت و تیرگی آب درون استخر بازگوینده خوابی است که شما دیده‌اید. چنانچه ببینید که در استخری با آب صاف و روشن شنا می‌کنید عمری با نشاط در پیش دارید و کامروا می‌شوید. برای دریافت کامل تعبیر خواب شنا کردن می توانید به پست های دیگر سایت مراجعه نمایید.

تعبیر خواب استخر خالی

مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب استخری خالی دیدید که به شما تعلق داشت و در خانه خودتان بود گویای این است که در آینده با بیهودگی یک کار انجام شده روبه رو می‌شوید. اگر ببینید که خودتان را در آب استخر یا حوض می‌شویید که این عمل را به نیت پاک شدن بدن انجام می‌دهید از آلودگی پاک می‌شوید و به نوشته ابن سیرین از گناهی توبه می‌کنید.

تعبیر خواب شنا کردن در آب کثیف

مطیعی تهرانی: اگر آب کدر و تاریک بود غمی و اندوهی سر راه شما قرار می‌گیرد. آب عفن و بد بود بیماری است. اگر کنار استخر سبزه روییده و باغچه ای پر از گل وجود داشت کاری می‌کنید که سود آن عاید دیگران می‌شود.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

مشاهده بیشتر