0

8 مورد از بهترین میوه ها برای یک رژیم غذایی دیابت

8 مورد از بهترین میوه ها برای یک رژیم غذایی دیابت

8 مورد از بهترین میوه ها برای یک رژیم غذایی دیابت

زمانی که به دنبال یک درمان دوستانه دیابت هستید که می‌تواند به حفظ قند خون خود در یک محدوده سالم کمک کند، به چیزی دورتر از جعبه تولید یخچال و یا سبد میوه روی میز آشپزخانه خود نگاه نکنید. در این پست از مجله اینترنتی جیران قصد داریم به معرفی 8 مورد از بهترین میوه ها برای یک رژیم غذایی دیابت بپردازیم.

8 مورد از بهترین میوه ها برای یک رژیم غذایی دیابت

باور کنید یا نه، این تصور که میوه وقتی نیاز دارید که مراقب A۱C باشید، یک افسانه معروف دیابت است که دوباره و دوباره اثبات شده‌است. طبق نظر انجمن دیابت آمریکا (ADA)، بسیاری از انواع میوه‌ها با ویتامین‌ها و مواد معدنی مناسب هستند، همچنین فیبر – یک ماده مغذی قوی که می‌تواند به تنظیم سطح قند خون و کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ کمک کند.

تحقیقات نشان می‌دهند که فیبر – که هم چنین می‌تواند در برخی از بهترین سبزیجات برای دیابت و نیز کل دانه‌های پیدا شود – می‌تواند به نفع سلامتی شما باشد، زیرا احساس کامل بودن، مهار کردن اشتها و پرخوری ناسالم را ترویج می‌کند. حفظ وزن سالم می‌تواند حساسیت انسولین شما را افزایش دهد و به مدیریت دیابت شما کمک کند.

بنابراین چگونه بهترین میوه را برای دیابت انتخاب می‌کنید؟ در حالی که برخی از انواع میوه‌ها مانند عصاره، می‌توانند برای دیابت بد باشند، همه میوه‌ها مانند توت‌ها، مرکبات، زردآلو، و بله، حتی سیب می‌توانند برای سلامت عمومی و سلامت کلی، مبارزه با التهاب، نرمال کردن فشار خون، و بیشتر مفید باشند.


بیشتر بخوانید: فشار خون بالا در ماه رمضان


اما همانند هر غذایی در رژیم غذایی دیابت شما، باید نسبت به شمارش کربو هیدرات‌ ها و ردیابی آنچه می‌خورید، باهوش باشید. اندازه Portion کلید است.

میوه را به شکل طبیعی و طبیعی خود بردارید و از شربت و یا هر گونه میوه‌های فرآوری شده با شکر اضافه جلوگیری کنید که تمایل دارند قند خون خود را بالا ببرند. به راهروی تولید و بخش فریزر فروشگاه خواربار فروشی خود بچسبید. اگر شما از شاخص glycemic (GI) یا glycemic بار در میزان قند خون خود استفاده می‌کنید – برای گرفتن تصمیمات رژیم غذایی، اغلب میوه‌ها یک انتخاب خوب هستند چون آن‌ها تمایل دارند در این رتبه‌بندی‌ها پایین باشند.

هنگامی که شما دیابت دارید، این گام‌ها به حفظ قند خون در یک محدوده سالم کمک خواهند کرد در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های خاص دیابت، از جمله بیماری‌های دیابت، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های دید مانند آب‌سیاه یا آب‌مروارید را کاهش می‌دهد و بیماری‌های خطرناکی مانند بیماری‌های قلبی و سکته مغزی را تهدید می‌کند.

دفعه بعد که شما اشتیاق زیادی برای چیزهای شیرین دارید، در نظر بگیرید که به دنبال یکی از راه‌حل‌های شیرین و آبدار موجود، تواضع از مادر طبیعت باشید – شما می‌توانید یکی را به یک متخصص مبتلا به دیابت شلاق بزنید و یا آن را ساده نگاه دارید و در حالی که در حال رفتن هستید، آن را در کیف تان بریزید.


بیشتر بخوانید: آشنایی با گل لیلیوم


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =

مشاهده بیشتر