0

طولانی کردن عمر با این رژیم غذایی

اعتدال در خوردن این غذاها مساوی است با طولانی بودن عمر

طولانی کردن عمر با این رژیم غذایی

مطلب طولانی کردن عمر با این رژیم غذایی را با سایت تفریحی جیران از بخش رژیم و تغذیه همراه باشید تا ببینید کدام غذاهای روزمره ممکن است بخواهید آنها را کاهش دهید…

این غذاها می توانند سالهای طولانی عمر شما را بگذرانند.

همه ما مقالاتی راجع به جدیدترین غذاهای مضر که باید از آنها پرهیز کنید ، می خوانیم اما برخی غذاهای دیگر نیز وجود دارند که باید در حد اعتدال بخورید.

طولانی کردن عمر با این رژیم غذایی

پاپ کورن مایکروویو

هسته های پر از هوا به زیبایی زیبایی تبدیل می شوند که برای یک فیلم مناسب است. با وجود این ، هنگامی که یک بسته مایکروویو را باز می کنید ، یک ماده شیمیایی با یک عنصر اسید پرفلوئوروکاتانوئیک منتشر می کند ، که در تحقیقات گذشته به سرطان های خاصی مرتبط بوده است. بیش از حد میان وعده مایکروویو مصرف بیش از حد دیاستیل را در اختیار شما قرار می دهد که برای ریه های شما هیچ فایده ای ندارد.

سس سالاد

ماده ضخیم کننده در بیشتر سس سالاد خریداری شده در فروشگاه حاوی سدیم کربوکسی متیل سلولز است. مقادیر بالای شیمیایی با سرطان در ارتباط بوده است.

ماکارونی های رنگی

عوامل رنگ آمیزی موجود در ماکارونی های بسته بندی شده و فرآوری شده برای سلامتی افراد مضر است.

سویا

طبق برخی مطالعات سویا می تواند در دوزهای زیاد مضر باشد. سویا در تحقیقات با برخی از اختلالات تیروئید و سرطان ارتباط داشته است. سویا همچنین به شدت از نظر ژنتیکی اصلاح شده است.

برخی از سوپ های کنسرو شده

محصولات کنسرو شده گاهی اوقات با مونو سدیم گلوتامات (MSG) که یک ماده شیمیایی تقویت کننده طعم است و باعث افزایش اشتهای شما می شود و شاید باعث مصرف بیشتر شود. تصور می شود که خوردن بسیاری از غذاهای غنی از MSG(سدیم) باعث ایجاد مشکلات بهداشتی مانند میگرن و حالت تهوع می شود.


حتماً بخوانید: رفع ترشحات رحم زنان با خوراکی


ترشی

ترشی ها فقط یکی از غذاهای کوزه ای هستند که با بنزوات سدیم آغشته شده اند تا از کپک زدگی آنها جلوگیری شود. متأسفانه ، این عامل با آسیب میتوکندری سلولهای مخمر ارتباط دارد. ترشی و به طور خاص آب ترشی نیز می تواند منجر به افزایش احتباس آب و نفخ و همچنین درد معده شود.

ماهی قزل آلا

طبق تحقیقات علمی ، ماهی قزل آلا در مزارع اغلب از سویا تغذیه می شود و حدود 1800 میلی گرم اسید چرب در آنها وجود دارد.

گوشتهای فرآوری شده

گوشتهای فرآوری شده موجود در سوپر مارکت ها و رستوران های محلی شما ممکن است همراه با نیترات باشند که خطر ابتلا به شرایط سلامتی مانند دیابت و اختلالات تیروئید را افزایش می دهد. گوشتهای فرآوری شده نیز به انواع سرطان ارتباط دارند و تحقیقات گفته اند خوردن زیاد به اندازه نوشیدن نوشیدنی های الکلی و سیگار کشیدن خطرناک است.

نوشیدنی های انرژی زا

پر از قند و کافئین (شبیه به یک قهوه بزرگ) ، نوشیدنی های انرژی زا با مجموعه ای از مشکلات سلامتی و بیماری ها مرتبط شده اند. مصرف زیاد نوشیدنی های انرژی زا به طور هم زمان می تواند خطر ایست قلبی را افزایش دهد ، به خصوص در افرادی که شرایط قلبی اساسی دارند. نوشیدنی ها همچنین می توانند منجر به اضطراب ، سردرد ، دیابت ، استفراغ ، بی خوابی و فشار خون بالا شوند. اگر این کافی نبودند تا شما را از نوشیدنی ها هشدار دهند ، می توانند اعتیاد ایجاد کنند.

بستنی

مانند بسیاری از رفتارها ، بستنی بیش از حد برای شما بد است. سطح شیر کامل در بستنی باعث می شود که چربی اشباع نشده و اشباع شود. چربی اشباع شده با افزایش وزن و مشکلات قلبی عروقی مرتبط است. بستنی همچنین قند و کلسترول زیادی دارد

آبمیوه ها

برخی از آبمیوه های خریداری شده مغازه پر از شکر و مواد پر کالری هستند که برای شما مناسب نیستند. بهترین توصیه این است که خودتان را تهیه کنید ، زیرا به این ترتیب مواد را کنترل می کنید.

شام های یخ زده

این شام ها که غذاهای بسیار مناسبی را ارائه می دهند ممکن است سالم به نظر برسند اما احتمالاً پر از مواد نگهدارنده و سدیم هستند.

بیسکویت ترد

میان وعده ای سبک که بسیاری آن را جایگزین “سالم” برای تراشه ها و تردها می دانند ، اما مقدار بالای سدیم موجود در پیش ساخته ها باید این افسانه را از بین برد. همچنین ، عطر و طعم سفید موجود در آنها پس از ورود به جریان خون شما به قند تبدیل می شود و باعث می شود بیشتر و بیشتر بخواهید ، اما سنبله قند خون می تواند بسیار مضر باشد.

کیک های برنجی

میان وعده سبک دیگری با وحشت پنهان. کیک های برنج دارای مواد افزودنی و یا طعم های اضافه ای هستند که هیچ کدام از این مواد مغذی نیستند. اما آنچه کیک های برنج را بیش از حد خطرناک می کند میزان سدیم زیاد آنها است که می تواند تا 5 درصد از میزان توصیه شده روزانه سدیم را فقط در یک کیک مصرف کنید.

مارگارین

جایگزین کره ممکن است همیشه سالم نباشد زیرا فکر می کنیم بسیاری از مارگارین ها را می توان با چربی های ترانسفر نپوشید. اگرچه در اکثر کشورها سطح این چربی ها که با سکته های مغزی ، بیماری های قلبی و دیابت مرتبط است، محدود بوده است ، اما هنوز هم ردپای آنها در محصولات وجود دارد. علاوه بر این ، شواهد کمی وجود دارد که نشان می دهد مارگارین برای دوزهای کوچک و معقول بهتر از کره است.

غلات صبحانه

اگرچه یک میان وعده صبحانه سالم با اعتبار ، برخی از غلات صبحانه پر از مواد افزودنی قند و طعم دهنده هستند. غلات صبحانه را باید در حد اعتدال مصرف شود و در واقع می تواند در این روز قند بیشتر از بعضی از غلات صبحانه در قفسه ها باشد.

نان گندم

اگر نان گندم شما 100٪ گندم کامل نباشد ، بیشتر از حد ممکن حاوی آرد غنی شده است که مواد مغذی را از نان مکیده است.

نوشیدنی های رژیمی

پسر عموی های کم قند نوشابه حاوی آسپارتام هستند که باعث افزایش سطح گلوکز می شود. کبد گلوکز اضافی را به چربی تبدیل می کند. آنها همچنین با ایجاد سردرد در ارتباط بوده اند. مطالعات همچنین میزان بالای نوشیدنی های رژیمی را به دیابت نوع 2 مرتبط کرده است.

خامه قهوه

کرم قهوه حاوی ماده سفید کننده دی اکسید تیتانیوم است (همچنین موجود در آن وجود دارد!) و بررسی مواد شیمیایی حاکی از آن است که می تواند به انسان آسیب برساند و در حال حاضر ثابت شده است که برای سلامتی موش ها مضر است. کرم ها همچنین پر از چربی های ترانس هستند.

شربت افرا

محصول جوشاندن شربت افرا ، شربت افرا یکی از معدود شیرین کننده های طبیعی موجود در قفسه ها است. با این حال ، همچنین از نظر قند بسیار زیاد است به این معنی که مصرف زیاد آن خطرناک است.

هات داگ ها

هات داگ ها به دلیل محتویات موجود ، تنها محصولاتی هستند که در آمریکا مجاز به استفاده از رنگ مواد غذایی پرتقال B – همراه با ظروف سوسیس هستند. دوزهای زیاد پرتقال B با مشکلات مجاری کبد و صفرا مرتبط است.


بیشتر بخوانید: چرا از اول محرم برای امام حسین عزاداری می کنیم؟


پرتقال رنگی

پرتقال های روشن پرتقال سریعتر از قفسه ها پرواز می کنند و آن پرتقال ها که کمی عقب مانده اند اغلب رنگ می شوند تا جذاب تر به نظر برسند. مرکبات قرمز  مواد شیمیایی رنگی هستند که در صورت مصرف زیاد ، می توانند منجر به سرطان و آسیب کروموزومی شوند.

برگ ریواس

برگ ریواس می تواند باعث حالت تهوع ، احساس سوزش در دهان و گلو شود و بر تنفس تأثیر بگذارد. این امر به این دلیل است که آنها حاوی اسید اگزالیک هستند ، که می توانند در کلیه های شما کریستال اگزالات تشکیل دهند. اینها می تواند باعث نارسایی کلیه و ایجاد مواد زاید در خون شود.

کاساوا

کاساوا خام حاوی لینامارین است که هنگام خوردن خام به سیانید تبدیل می شود. برای اینکه از خوردن آن بی خطر باشید ، باید به یکی از چندین روش پخته شود: با جوشیدن ، کباب کردن یا بخارپز کردن. اگر کاساوا به درستی تهیه نشده باشد ، خوردن آن برای کودکان بسیار خطرناک است.

نوشیدنی های ورزشی

جایگزینی الکترولیتها پس از یک تمرین طولانی یک چیز است اما باید از نوشیدنی های ورزشی به عنوان یک نوشیدنی معمولی اجتناب کرد. این نوشیدنی ها حاوی رنگ های مصنوعی و گلاب های چوبی هستند ، هر دو ماده افزودنی مرتبط با سرطان هستند. نوشیدنی ها همچنین از نظر قند و کالری زیاد هستند.

چای یخ زده

نوشیدن چای یخ زده در طول روز ممکن است همیشه بهتر از نوشیدن چای نباشد ، به خصوص اگر در حال نوشیدن نوشیدنی نارس با قند زیاد هستید یا خودتان قند اضافه می کنید. دوز کافی کافئین برای ما بد نیست و بنابراین چای یخ زده می تواند از نوشابه ، چای یا قهوه بهتر باشد اما نوشیدن آن به طور مداوم در طول روز به این معنی است که شما کافئین زیادی مصرف می کنید.

آدامس

اگرچه از نظر فنی غذایی نیست ، جویدن آدامس وقتی نمی توانید غذا بخورید احتمالاً رژیم شما را خراب می کند. گزارش شده است که احتمالاً به دلیل غذای باقی مانده از لثه ، جویدگان بیشتر از غذاهای آشغال مانند شکلات و ترد نسبت به میوه و سبزیجات می خورند ، احتمالاً به دلیل غذای باقی مانده از لثه. جویدن همچنین باعث افزایش میزان هوای شما می شود که می تواند منجر به مشکلات روده و نفخ شود.

میوه خشک شده

از سولفیت ها برای تازه نگه داشتن مواد غذایی استفاده می شود و برای طولانی تر شدن عمر آن اغلب به میوه های خشک اضافه می شود. مبتلایان به آسم در معرض خطر بیشتری برای واکنش به مواد شیمیایی هستند اگرچه هر کسی می تواند در کهیر شکسته شود یا از مصرف زیاد آن عطسه کند.


بیشتر بخوانید:

آیا چای دادن برای کودکان و نوزادان مضر است؟

تعبیر خواب گیسو


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =

مشاهده بیشتر