0

اثر غذا بر قوای جنسی

اثر غذا بر قوای جنسی

اثر غذا بر قوای جنسی

با اثر غذا بر قوای جنسی از بخش رژیم تغذیه مجله سلامت جیران همراه باشید.

غالب ناتوانی ها، عاملی روانی دارد. شوهری که عوامل محیط در نحوه تفکرش تأثیر دارد قادر به انجام تمایلات خود نیست به ویژه ترس از این که قادر به انجام تکلیف شوهری نباشد، بیشتر وی را از به هدف رسیدن باز می دارد و ضایعات نخاع، عوامل فیزیکی نارسا چون بزرگی و کوچکی ذکر یا …، احساس گناه و شرمندگی در قلمرو آمیزش، خستگی، احساس مسئولیت و احتلام شبانه و مهمتر از همه امتناع همسر است که در این مورد آخر، بیش از سایر موارد، اسلام دخالت کرده است و زنی را که چنین است به شدت نکوهش می کند.


موارد پیشنهادی

جلوگیری از پیری زود رس جنسی

برطرف کردن ناتوانی های جنسی با رژیم غذایی


ختنه صحیح، مالیدن روغن های بی حس کننده به سطوح غلفه حشفه، درمان بیماری های عفونی مجاری ادرار، از بین بردن انگل های معده و روده، گردش و تفریح و استفاده از داروهای تقویت کننده نزد سالمندان، داروهای محرک اندام آمیزشی و سیستم اعصاب مرکزی، جزء موارد درمان است.

عدم ظهور نعوظ، عدم استحکام و بدان حالت ماندن، عدم تمایل به آمیزش، عدم ایجاد حالت ارگاسم و به اوج لذت رسیدن، انزال زودرس از ناتوانی های جنسی است. مسافرت به نقاط گرمسیر یا رسیدن فصل گرما، بهتر شدن جریان خون و از راه تحریک مراکز جنسی در مغز و نخاع، روی قوای جنسی تأثیر دارد. گردش و تفریح و شرکت در اجتماعات و مجالس عمومی باعث تنوع و تغییر روحیه فرد می شود و به نوعی باعث تحریک قوای جنسی می شود.

اثر غذا بر قوای جنسی از زمان قدیم شناخته شده است. از چند هزار سال قبل، مردم بابل به نو عروسان برای تقویت قوای جنسی، عسل و کنجد می دادند و تجویز داروهایی که از شاخ کرگدن تهیه می شد، معمول بود و خوردن صدف دریایی را برای بهبود و تقویت قوای جنسی توصیه می کردند. امروزه به وجود عنصر روی که مقدار فراوان در صدف وجود دارد پی برده اند. شیر به علت کازیین بیشتر از گوشت، ترشح هورمون ها را بالا می برد و قوای جنسی را تقویت می ند. گرچه گوشت، تخم مرغ، نان گندم سبوس دار، میوه تازه و سبزیجات نیز مؤثرند و سفیده تخم مرغ را که قدما بسیار مؤثر می دانستند. امروزه تأیید شده است و اثر یکسان بر مرد وزن دارد.

از دیگر غذاهای مؤثر، ویتامین ب 12 می باشد که در جگر یافت می شود.

روغن گندم و پیاز گل لاله نیز اگر مورد مصرف قرار گیرد، مؤثر است.

آنچه نیروی قوای جنسی را کاهش می دهد پر خوری و تنقلات بی ارزش می باشد و چیزهایی که غذا نیستند چون مشروبات الکلی، سیگار، قرصهای مسکن و آرامبخش.


بیشتر بخوانید: جدیدترین ست های زن و شوهری


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

مشاهده بیشتر