0

نسل بعدی فورد با محور عقب برقی

نسل بعدی فورد با محور عقب برقی

نسل بعدی فورد با محور عقب برقی

با نسل بعدی فورد با محور عقب برقی از مجله خودرو سایت تفریحی جیران همراه باشید.

نسل بعدی فورد با محور عقب برقی

نسل بعدی Ford Focus RS با محور عقب برقی می تواند بیش از 400 اسب بخار قدرت داشته باشد و ممکن است زودتر از حد انتظار برسد.


موارد پیشنهادی


در بسیاری از کشورها ، Ford Focus در بسیاری از بازارهای جهان خرید و فروش می شود و به خصوص در اروپا که در آن بیضی آبی هر 135 ثانیه یک بار می فروشد ، و این فروش بسیار عالی است. نسل چهارم از این خودروی جمع و جور محبوب در حال حاضر یک نسخه ST تند با موتورهای بنزینی و دیزل ، هاچ بک و سبک بدنه املاک و یک انتخاب بین یک دستی شش سرعته و یک اتومبیل هفت سرعته را ایجاد کرده است.

به اندازه مدل های ST افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند خودروی نوع RS را داشته باشند و جز پرچمدارهای این خودرو باشند. در حالی که هر سه مدل قبلی Focus RS در انتهای چرخه عمر این خودرو راه اندازی شدند، به نظر می رسد که فورد با چهارمین تکرار، عملکرد متفاوتی خواهد داشت. اگر اعتقاد بر این باشد که گزارش جدیدی از مجله CAR وجود داشته باشد ، Focus RS جدید “مدل سال 2021” خواهد بود ، این بدان معنی است که یک افشاگری رسمی تا سال آینده رخ خواهد داد.

Focus RS الکتریکی را می توان برنامه ریزی کرد:

ما این شایعه را یک شوخی در نظر می گیریم با توجه به اینکه هیچ عکس جاسوسی از Focus RS بعدی مشاهده نکرده ایم. ظاهراً دریچه هایپر موتور 2.3 لیتری EcoBoost از نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد ، اما با یک هیبرید اضافی ملایم برای قدرت و کارآیی اضافی. یکی دیگر از تغییرات اساسی که برای چهار گلدان توربوشارژ برنامه ریزی شده است اینست که خروجی آن منحصراً به چرخ های جلو منتقل می شود.

این بدان معنا نیست که مرسدس-AMG A45 به طرح محور جلو تبدیل خواهد شد زیرا طبق گفته ها مهندسین چیز خاصی را برای محور عقب تهیه می کنند. مهندسین اتومبیل می گویند Focus RS با نسل چهارم از سیستم eTwinster تولید شده توسط GKN Automobile بهره می برد و آن را به یک محور عقب تنها برقی تبدیل می کند. در ادامه این گزارش ذکر شده است که Drift Mode ممکن است در نسل بعدی از Solider Mode باشد تا جایگزینی برای A45 خشنودانه افلترباخ ارائه دهد.

در حالی که Focus RS قدیمی 346 اسب بخار قدرت دارد ، جانشین آن شایعه است که از مارک 400 اسب بخار فراتر رفته و با قدرت 416 اسب بخار قدرت از AMG A45 S پیروی می کند. این دو دریچه پرقدرت همچنین ممکن است با نوع جدیدتر VW Golf R بعدی که تقریباً 400 اسب بخار قدرت دارد ، نبرد کنند.


بیشتر بخوانید: تعیین مرز بین خیال بافی و دروغگویی کودکان


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

مشاهده بیشتر