0

مواردی که همیشه درباره بوتاکس از پزشک می پرسیم.

مواردی که همیشه درباره بوتاکس از پزشک می پرسیم

مواردی که همیشه درباره بوتاکس از پزشک می پرسیم

با مواردی که همیشه درباره بوتاکس از پزشک می پرسیم از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

مواردی که همیشه درباره بوتاکس از پزشک می پرسیم

شما ممکن است دکتر موک روسو را از اسلات او در این صبح تشخیص دهید, یا ممکن است کار او را بر روی افراد مشهور در اینستاگرام دیده باشید, یا ممکن است نام او را در چراغ‌ها بر روی لیست افراد حرفه‌ای برتر جهانی ببینید. در نهایت, دکتر ما به دکتر زیبایی برای پر کردن جاهای خالی با بوتاکس دست یافته‌ایم و از ایشان سوالاتی در مورد بوتاکس پرسیده ایم.


موارد پیشنهادی


تزریق بوتاکس چیست?

بوتاکس در واقع نام تجاری توکسین بوتولینوم تیپ a است. این یک نوروتوکسین است که وقتی با مسدود کردن پیام‌ها از اعصاب ما به ماهیچه‌ها, به طور موقت ماهیچه‌ها منقبض می‌شود. در حال حاضر پوست پوشاننده روی سطح باعث آرامش و تغییر شکل پوست می‌شود و باعث می‌شود که پوست نرم‌تر و نرم‌تر به نظر برسد و چروک و ناپدید شود. ”

موارد استفاده از بوتاکس چیست؟

رایج‌ترین کاربرد برای چروک صاف و صاف کردن چین‌های جدید است. هدف همیشه استفاده از مقادیر کم بوتاکس برای ایجاد یک ظاهر تازه‌تر است. ماهیچه‌ها و ساختارهای صورت به هم متصل هستند, بنابراین باید توجه کنید که چطور با هم حرکت می‌کنند تا یک ظاهر طبیعی ایجاد کنند.

بوتاکس توانایی‌های زیبایی بیشتری بر روی صورت دارد! از آن می‌توان برای بالا بردن ابرو, لب و نوک بینی استفاده کرد. آلوئه ورا هم چنین برای درمان لبخند صمغی و باریک کردن فک با درمان هیپرتروفی عضلانی استفاده می‌شود.

” آلوئه ورا در درمان یک چشم چپ موثر است. اخیرا, بوتاکس همچنین برای درمان میگرن مزمن نیز مورد موافقت قرار گرفت.

خطرات عمل بوتاکس چیست؟

” هیچ روش پزشکی یا زیبایی‌شناختی بدون ریسک نیست اما زمانی که به دنبال درمان از یک متخصص پزشکی کاملاً واجد شرایط مانند پزشک، پرستار یا دندان‌پزشک هستید، ممکن است ایمن باشد. برخی ریسک‌ها کاملاً به خاطر سوزن مانند خونریزی، کبودی و عفونت هستند. خطرات دیگر شامل اثرات مضر بر روی ماهیچه‌های اطراف، به عنوان مثال، پلک ریزی است وقتی که بوتاکس به پیشانی تزریق می‌شود و بر کنترل عصبی پلک بالای پلک آن تاثیر می‌گذارد. این عوارض استفاده از بوتاکس است که مقطعی می باشد.

” همچنین می‌تواند عواقب بلندمدتی با استفاده بیش از حد از بوتاکس داشته باشد. استفاده مکرر و مکرر منجر به نازک شدن بیش از حد و ضعیف شدن ماهیچه‌ها می‌شود. بنابراین، تازه ماندن تا زمانی که سم قبل از تزریق بیشتر فرسوده شود، حائز اهمیت است. کلید در اینجا باز یافتن یک متخصص پزشکی ماهر و باتجربه است که مطابق با شما رفتار کند.”

 چه مدت طول می‌کشد تا نتایج بوتاکس را مشاهده کنید؟

” پس از درمان به ۳ – ۵ روز بعد از درمان شروع به کار کرد و اثر کامل آن ۲ – ۳ هفته پس از درمان قرار گرفت. نتایج در حدود چهار تا شش ماه بسته به سن، مقدار مورد استفاده و ناحیه تزریق‌شده می‌باشد.”

روش تزریق بوتاکس چقدر هزینه دارد؟

” هزینه به چند عامل بستگی دارد. این شامل جایی است که سم botulinum تزریق‌شده، تزریق کننده سرنگ و منطقه‌ای که کلینیک شما در آن قرار دارد. قیمت‌ها می‌تواند به طور قابل‌توجهی از ۱۸۰ یورو برای یک منطقه متفاوت باشد. قیمت‌های ارزان و پیشنهادها ویژه زمانی که با در نظر گرفتن این که کجا باید حرکت کنند، عامل تعیین‌کننده است. تصمیم شما باید براساس پیدا کردن یک متخصص پزشکی واجد شرایط با تجربه پزشکی صحیح باشد.

” متاسفانه، در بریتانیا، زیبایی‌شناسی غیر جراحی مثل بوتاکس و پر کردن پر کننده کنترل‌ نشده است، به این معنی که هر کسی، از جمله شما، می‌توانید آن را به هیچ عواقب قانونی تزریق کنید.”


بیشتر بخوانید: زیباترین سارافون بافتنی دخترانه


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پنج =

مشاهده بیشتر